Jump to content

Дебитомер??


Recommended Posts

Здравейте, въпроса ми е следния, това чудо дето е на снимките ли е въпросният дебитомер, защото колата взе да работи на бензин много зле- гасне и пуши много ауспуха, а на гас не е така работи си перфектно. Включих я на компа и ми даде следното:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 037 906 022 EE

Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11

Software Coding:

Work Shop Code:

2 Faults Found:

00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)

34-10 - No Malfunction Detected - Intermittent

Като изключа куплунга, който се вижда в дясно на снимките ми дава пак тази грешка + още нещо за температурата от което съдя че там е проблема.

Въпроса е как да го решавам приемам идеи всякакви и предварително Ви благодаря!

Мотора е АВК

post-1208-1178216766_thumb.jpg

post-1208-1178216820_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е. Като отвориш капачката на черната кутия ще видиш и понтециометъра, в който ти открива грешка. Ако ти е гърмяла газовата най вероятни ти е изкривила клапата на дебитомера и оттам не може да мери адекватно въздушният поток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката която ти дава за температура е защото си изключил и въздушния температурен сензор който се намира в дебитомера

Редактирано от pif
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, въпроса ми е следния, това чудо дето е на снимките ли е въпросният дебитомер, защото колата взе да работи на бензин много зле- гасне и пуши много ауспуха, а на гас не е така работи си перфектно. Включих я на компа и ми даде следното:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 037 906 022 EE

Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11

Software Coding:

Work Shop Code:

2 Faults Found:

00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)

34-10 - No Malfunction Detected - Intermittent

Като изключа куплунга, който се вижда в дясно на снимките ми дава пак тази грешка + още нещо за температурата от което съдя че там е проблема.

Въпроса е как да го решавам приемам идеи всякакви и предварително Ви благодаря!

Мотора е АВК

колега откъде се сдобивате с тая програма за теста и нешто още по важно с кабела щото и аз карам същото

а и като гръмна втория път се бе изместила стрелката на потенциометъра и докато утида на диагностика и настроика си мислех какво ли не

мочетата го настроиха на ново и всичко по старомо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега откъде се сдобивате с тая програма за теста и нешто още по важно с кабела щото и аз карам същото

а и като гръмна втория път се бе изместила стрелката на потенциометъра и докато утида на диагностика и настроика си мислех какво ли не

мочетата го настроиха на ново и всичко по старомо

Програмата е лесна мога да ти я дам, виж с кабела е малко по-трудно правиха ми го едни колеги, има схема на тоя кабел на доста места, ако се разровиш ще намериш и може да ти го направи някой който разбира не е толкова сложно.

Между другото къде ти настройваха на теб тая клапа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Програмата е лесна мога да ти я дам, виж с кабела е малко по-трудно правиха ми го едни колеги, има схема на тоя кабел на доста места, ако се разровиш ще намериш и може да ти го направи някой който разбира не е толкова сложно.

Между другото къде ти настройваха на теб тая клапа?

настроиките ги правиха в сервиз юве на един двя киламетра под амбасадор

привечер ще ти дам и телефон цена около 50 лв

и можешли да ми пратиш програмата и обяснение как се връзва към компа щото при мене е с две малки букси сива и черна

а кабела взех 2 схеми от форума проста и по-сложна с повче елементи

ще го натправя сам разбирам от тия неща но немие ясно на малките букси на компа кое каквое

ако искаш запишия на диск и да се срещнем да ми я дадеш

Редактирано от audi-fen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Значи като застанеш пред бушоните в ляво ти се падат буксите за които говориш предните две са К и L line, като L-line е откъм калника, a К-line е до нея, задните сати захранване 12V като "-" е от към калника, но можеш да го провериш за всеки случай с мултицет, трябва да си на контакт или да е запалена колата докато работиш с компютъра.

Редактирано от Dakev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

настроиките ги правиха в сервиз юве на един двя киламетра под амбасадор

привечер ще ти дам и телефон цена около 50 лв

и можешли да ми пратиш програмата и обяснение как се връзва към компа щото при мене е с две малки букси сива и черна

а кабела взех 2 схеми от форума проста и по-сложна с повче елементи

ще го натправя сам разбирам от тия неща но немие ясно на малките букси на компа кое каквое

ако искаш запишия на диск и да се срещнем да ми я дадеш

Чети тук и се образовай :)http://store1.data.bg/landolin/My%20Files/...%20diagnostika/

От всичките схеми аз лично сглобих

http://store1.data.bg/landolin/My%20Files/...M-Interface.jpg

и

http://store1.data.bg/landolin/My%20Files/...ine_led_sch.JPG

ама нещо не можах да ги подкарам със софта :wall: . В последствие се сетих, че може би трябва да разменя Rx и Tx, но все не ми остава време за проби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като застанеш пред бушоните в ляво ти се падат буксите за които говориш предните две са К и L line, като L-line е откъм калника, a К-line е до нея, задните сати захранване 12V като "-" е от към калника, но можеш да го провериш за всеки случай с мултицет, трябва да си на контакт или да е запалена колата докато работиш с компютъра.

а по цвят ако е възможно

Чети тук и се образовай :)http://store1.data.bg/landolin/My%20Files/...%20diagnostika/

От всичките схеми аз лично сглобих

http://store1.data.bg/landolin/My%20Files/...M-Interface.jpg

и

http://store1.data.bg/landolin/My%20Files/...ine_led_sch.JPG

ама нещо не можах да ги подкарам със софта :wall: . В последствие се сетих, че може би трябва да разменя Rx и Tx, но все не ми остава време за проби.

колега много мерси

а каквое Rx и Tx

Редактирано от audi-fen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигнали "предаване" и "приемане", трябва да са rx от схемата отива към tx на com порта и съответно tx към rx. Требе единят като говори другият да слуша, че иначе се получава като комуникацията между две жени :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигнали "предаване" и "приемане", трябва да са rx от схемата отива към tx на com порта и съответно tx към rx. Требе единят като говори другият да слуша, че иначе се получава като комуникацията между две жени :wall:

пич не се цупи но въпреки че работя с коли някои неща не са ми ясни

колега пуснах програмата виждам че няма особени изисквания към компа

а случаино да имаш Autodata да ми я пратиш

предивреме ми правиха диагностика в един сервиз в кв Левси и понеже работех със собственика ми показа показанията

та програмата която ползваше показва моментните отчетания от датчиците и стойностите в които варират фабрично

знаешли нешто по въпроса

Редактирано от audi-fen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чети тук и се образовай :bia:http://store1.data.bg/landolin/My%20Files/...%20diagnostika/

От всичките схеми аз лично сглобих

http://store1.data.bg/landolin/My%20Files/...M-Interface.jpg

и

http://store1.data.bg/landolin/My%20Files/...ine_led_sch.JPG

ама нещо не можах да ги подкарам със софта :bia: . В последствие се сетих, че може би трябва да разменя Rx и Tx, но все не ми остава време за проби.

бащами направи адаптора иго пробвах с лаптопа програмата го намира

утре ще пробвам връзка с компа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, ТИ СИ НЕПОПРАВИМ! :bia:

--------------------

Честит ти Гергьовден. Радвам се че днес си лафихме 3 часа.

Но,

просто

това

което

пишеш

не

е

истина.

----------------

модовете, бройте това мнение за спам. НАЗДРАВЕ! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, ТИ СИ НЕПОПРАВИМ! :hilezh:

--------------------

Честит ти Гергьовден. Радвам се че днес си лафихме 3 часа.

Но,

просто

това

което

пишеш

не

е

истина.

----------------

модовете, бройте това мнение за спам. НАЗДРАВЕ! :redface:

[/qu

весел и на тебе

в какъв смисъл

а и как е с климата

намене жената не ми дава да я пусна щото щяла да истине

Редактирано от audi-fen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, ТИ СИ НЕПОПРАВИМ! :hilezh:

--------------------

Честит ти Гергьовден. Радвам се че днес си лафихме 3 часа.

Но,

просто

това

което

пишеш

не

е

истина.

----------------

модовете, бройте това мнение за спам. НАЗДРАВЕ! :redface:

и адаптера нетръгна

мамкаму

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чети тук и се образовай :unsure:http://store1.data.bg/landolin/My%20Files/...%20diagnostika/

От всичките схеми аз лично сглобих

http://store1.data.bg/landolin/My%20Files/...M-Interface.jpg

и

http://store1.data.bg/landolin/My%20Files/...ine_led_sch.JPG

ама нещо не можах да ги подкарам със софта :hilezh: . В последствие се сетих, че може би трябва да разменя Rx и Tx, но все не ми остава време за проби.

пич образовах се в схемата с трите изхода има грешка затова не ти тръгва работата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сподели каква е грешката де не се стискай :rotcol:

не се стискам просто вчера нямах време пък и незнам как да каче снимката

дай имеил моят е miro_toyaga@abv.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като каза баща ми направи адаптера и вече зацепих за какво става въпрос. От 2-3 дни все за тоя адаптер си говорим с него:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

miro_toyaga@abv.bg

Ти случайно не си ли син на Льони?

ми ние го направихме

получили ми искаипа

а и днес ще ходя да направиме и по сложния вариант

интересно но неможах да вляза в компа на един колега с б4 с кkajetronik

Редактирано от audi-fen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...