alexz94 Публикувано 12 Февруари Доклад Share Публикувано 12 Февруари (Редактирано) Здравейте колеги, Насочил съм се към ауди-то от заглавието, за личен автомобил на жена ми. Спрял съм се на конкретния двигател, защото искам и аз от време на време да я покарвам и звучи доста забавно. Идвам от друга немска марка и почти нищо не разбирам от ауди с изключение на няколкото дни проучвания, които правих. Имам няколко конкретни въпроса, който ми се иска да обсъдим накуп в една тема (знам, че има разпръсната информация, но ми се иска да я систематизирам) Има ли конкретно хора в Пловдив, които се занимават с обслужване на чарджъра и колко често се налага. (ремък масло, и тн) Освен реалните километри има ли друго предимство вносът от запад. Простата сметка показва, че ако реша да внеса кола и ако се абстрахираме от 6-те месеца чакане, финансово ще излезе МАКСИМАЛНО 10% надоло от автомобилите на нашия пазар, което за цена до 40К е смешно. На този мотор веригата отзад ли е и смяната голяма хамалогия ли е? Какво мислите за този екземпляр и защо според вас стой вече 3-ти месец на пазара? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21694886665237747 (EDIT) За USA/Canada ZF8 е стандарт, а тук ще трябва малко по задълбочено търсене. Това също мога да го изтъкна като + за запад. Редактирано 12 Февруари от alexz94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Февруари Доклад Share Публикувано 19 Февруари Когато имах кола с подобен мотор, аз направих така: чарджър-а се води необслужваем, ремъка го сменях на 120 К когато смянях ролки и другия ремък заедно с термостата (всичко това като превантовна мярка, че термостата е под чарджъра и пак се иска разглябяне). Маслото в него само при разглябяне поради проблем на задвижването или ако се пробие някой от кулерите и се напълни с антифриз (поне аз така знам). На всички мотори на Ауди веригите са отзад и за пълна смяна се вади мотора или скоростите (със скоростите е по-лесно) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване