plamen_jelezniq Публикувано 16 Март Доклад Share Публикувано 16 Март Колата е A4 B8 3.2 FSI ,265 к.с.2008 г. Код на мотора CALA. Забелязвам ,че колата взе да гори малко повече от обичайното ,но и взе да не върви както преди,особено в виските обороти. Има набита грешка ,която е : 6569 - Intake Manifold Tuning Valve (Bank 1)P2070 00 [096] - Stuck Open Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear При ровене в нета намерих клипчетакоито са за по-стария мотор 255к.с AUK и др. Там на двата долни интейка на които е рейла за горивото има клапи ,които се управляват от TUNING VALVE(актуатор) посредством вакум и сензор за позицията на клапите. Пак при гледане на клипове на моя мотор 265 к.с няма никакви клапи и актуатори на двата долни интейка където е рейла за горивото. Искам да попитам при мен тези клапи във всмукателния колектор ли са,подлежат ли на ремонт? Как могат да се пробват дали се движат? Някои са сменяли соленоида ,който управлява актуатора,който е отвън на всмукателния колектор и грешката изчезвала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване