Jump to content

Преминаване от 1din към 2din


ipb

Recommended Posts

Здравейте,

Опитвам се да премина към 2din но нещо не ми се получава. Колата е 2003г.

 

Взех конзола 8P0 858 005C 

Влиза си на място. Завивам долу вляво черния болт и още два болта от двете страни - единия от страната на волана и другия от страната на жабката.

Горните два също си пасват, но долните два са много встрани. 

Възможно ли е да съм взел някаква грешна двойна конзола или на колата просто да не може да се сложи 2din?

 

Също така ми остана и някаква пластмаса която не мога да я напасна към конзолата. Пластмасата е с номер 8p0864138b и я извадих от под контрола за климатика.

Пластмасата се вижда на снимка 3. Възможно ли е тази пластмаса да е само за 1din?

 

В момента имам конзолата и панела с аварийните и ESP. Качил съм ги на снимките. До колкото четох, панела може би ще иска и някакво преподреждане на жиците.

Поръчах си и нов контрол за климатика, само че са ми доставили грешен, за Q3, който не пасва и сега ще трябва да го връщам. Евентуално мога да изрежа сегашния ми.

1711210827590.jpg

1711210827587.jpg

4.jpg

2.jpg

s-l1600.jpg

Редактирано от ipb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, от това което намерих в нета, тази конзола е за климатик а не за климатроник. 

С означавало климатик, а D били за climate control.

Яко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да можеш да я върнеш тази конзола, определено няма да ти свърши работа.

 

Аз като преминавах към двоен дин си изрязах старото управление на климатроника, защото конзолата дойде с фейслифтово. Стана много добре. Тази пластмаса дето стои под климатроника и при мен хартиса, явно не става за двоен дин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма връщане. Ще я пускам в продавалника.

Поръчах си цял комплект, конзола, климатик, копчета и радио, за да съм сигурен, че няма да има повече изненади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то така се прави попринцип, а не да събираш конзолата парче по парче за да ти излезе по евтино, защото сам виждаш че сега си се набутал и ще ти излезе двойно по скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро колегата е извадил лош късмет. По принцип конзола двоен дин от кола с климатик, а не с климатроник и да търсиш, трудно ще намериш. 20 годишна кола пари не връща, така че когато става въпрос за такива подобрения, винаги е добре цената да се изпили колкото е възможно.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Получих новия комплект. Този път конзолата пасна.

Новия контрол за климатика обаче не светва. Като дам на контакт и не тръгва и започват да вият някакви вентилатори и се чуват разни тракания. Върнах стария и пак същото, не светва и климатика вие.

Гледам че и двата по кодове са 0001. Закачих се с лаптопа обаче като отида на 08-Auto HVAC и ми казва, че не може да открие модула.

 

Другия проблем е че един конектор ми артиса. Не си спомням да съм откачъл такъв, само с два пина. Излиза от един процеп до скоростния лост.

 

И последния проблем е че досега имах копче за ESP, докато сега гледам е комбинирано ESP + Airbag в едно и конектора е по-голям. Имам новия конектор с отрязани жици.

1713011934714.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не става. Колата не може да открие нито една от конзолите за климатика. Конзолите изобщо не реагират, все едно няма ток до тях. Пробвах и да изчистя грешките но пак същото. Всичко грее в червено :D 

Auto hvac cannot be reached 1100

 

Address 08: Auto HVAC
Cannot be reached

 

Забелязах че и аварийните не се включват. ESP копчето и аварийните имат ли нещо общо с конзолата за климатика?

Да не са на един бушон, който е изгорял?

Screenshot 2024-04-14 133142.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих се. Като вадих старото радио извадих и бушона от който се захранваше. Явно тези които са монтирали радиото, за да работи на контакт, са си хванали ток от бушона за конзолата за климатика.

 

Интересно. На старата конзола имах копче ECON, което като го включех, спирах компресора и климатика не работеше. Сега, на новата конзола, вместо това копче имам AC, което изглежда действа наобратно - когато е включено и имам климатик, а като е изключено просто духа въздух.

На пръв поглед, изглежда че работи както трябва, без да се налагаше някакви кодирания. И двете конзоли са 0001. Не очаквах от 2003г да мина на 2008г конзола ама поне тук май ми се осмихна късмета.

 

Сега остава единствено да си оправя ESP-то. Открих че ето тези жички са ми нужни:

Pin 1 - brown wire
Pin 3 - blue or blue/grey
Pin 5 - black or black/purple
Pin 7 - yellow/purple
Pin 8 - green/red

 

Поправете ме ако греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с новия климатроник синхронизират ли ти се двете зони? Аз за кратко бях с фейслифтов и всичко си тръгна директно, с изклчение на това. Двете зони трябваше да се настройват отделно и не можеха да се синхронизират със задържане на бутона Ауто.

 

Иначе това двупиновото кабелче сигурно ти е от подсветката на скоростния лост или ако си имал плафон под климатроника може и от него да е.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...