ChrisPam Публикувано 22 Април Доклад Share Публикувано 22 Април (Редактирано) Здравейте, искам да споделя част от моето приключение с колата ми Audi A8 D4 2011 4.2tdi 350hp. Колата е обслужвана абсолютно на време, но досега не се бях сблъсквал с това. Изведнъж започна да ми изгасва в движение и ако пробвам да запаля въртеше само стартера, като я заключа и изчакам 1-2 минути и после пали без проблем и си я карах. Мина малко време и я закарах на майстор там предположиха че е проблем с имобилайзера (тъй като и ако се отдалеча от колата докато е отключена и после пак не щеше да запали), чаках 20 дни без да я карам за да отида в авител сменихме имобилайзера, но проблема продължи, хайде пак в сервиза и след като отново я прегледаха и аз бях ги насочил към горивната помпа тъй като видях грешки в диагностиката за fuel pump short to ground и fuel pump low pressure. Отвориха филтъра на горивната помпа и хоп стружки. Според майстора ми помпата е задрала и има стружки в цялата горивна система. Процедурата е да се смени помпата с нова и дюзите също и да се промие цялата горивна система. И сега съм пред дилема, колата е на 260 000 км и не са сменявани веригите, искам да си я оправя, но не знам дали има смисъл да се вложат толкова пари. Проверих цените за дюзи и ново гнп (около 7000) и труд и промиване става лудница. Чудех се дали има вариант да се рециклират дюзите и да се вземе помпа или да се промият само (ама те сигурно са повредени). Може ли да ми дадете някакъв съвет, кое си заслужава или направо да я засилвам да я продавам. Колко би струвало минимално да се оправи и кое има смисъл ако искам да си я запазя да си я карам. Редактирано 22 Април от ChrisPam Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Април Доклад Share Публикувано 22 Април Може да е задрала при многото въртене, но може и това да е било първопричината. При стружки се промива цялата система, всяка тръбичка, сваля се резервоар, сменят се датчици на рейла, сменят се дюзите, ГНП. Всичко, което е имало досег с горивото. Рециклаж на дюзи - не ги правят добре и колата няма да е същата. Най-добре е нови. Ако обаче не се промие нещо много добре и са останали стружки в системата, е възможно пак да се играе цялото упражнение. Или най-малкото пак да е за дюзи. Ти трябва да прецениш колко пари ти се дават за колата, за да я оправиш и дали си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 23 Април Доклад Share Публикувано 23 Април Търси си компонентите извън България. Тука такива цени обявяват, че може да ти се срине психиката. Отвън нещата сигурно са 3 пъти по-евтини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChrisPam Публикувано 23 Април Автор Доклад Share Публикувано 23 Април @ma3xa Имаш ли идея къде мога да ги потърся? Предполагам говориш за нови но имаш ли някакви сайтове или поне държава където да търся? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 24 Април Доклад Share Публикувано 24 Април Примерно тук: https://www.motointegrator.de/ Имай предвид, че в повечето случай за заводски рециклаж (refurbished), не нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване