kyoshinn Posted August 7, 2024 Report Share Posted August 7, 2024 Здравейте, колата е A3 1.9tdi ALH с дюзи от AFN и ремап (по думи на мапера, около 140 к.с.). Напръсках турбината с пяна за фурни и в момента пиковете са 1.3-1.4 на 3-та и 1.2 на четвърта и връща на 1.12-1.15 веднага, но ми писна все на ВагКом да я гледам дали не се е затлачила повече и реших да сложа буустметър. До колкото четох, най-удачно е дупка на ЕГР-а, където е горния болт на клапата за меко гасене (и без това всичко е изолирано, поне някаква функция да има). Предполагам това е най-оптималния вариант ? Само не разбрах отвора какъв размер да е и какво е най-удачно да навъртя, някакъв щуцер предполагам метален, а не от тези пластмасовите. Втория въпрос е какъв буустметър да взема, гледам в бестауто има някакви обикновени по 50 лева, предполагам ще свършат работа ? Или в ОЛХ да търся някакви, има по 30-40 лева механични. 3. Този буустметър не е ли обикновен манометър с подсветка? Гледам в Mr.Bricolage има пистолети за въздух с манометър по 20 лева, не мога ли просто да им взема манометъра ? 🤣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now