kyoshinn Публикувано 7 Август 2024 Доклад Share Публикувано 7 Август 2024 Здравейте, колата е A3 1.9tdi ALH с дюзи от AFN и ремап (по думи на мапера, около 140 к.с.). Напръсках турбината с пяна за фурни и в момента пиковете са 1.3-1.4 на 3-та и 1.2 на четвърта и връща на 1.12-1.15 веднага, но ми писна все на ВагКом да я гледам дали не се е затлачила повече и реших да сложа буустметър. До колкото четох, най-удачно е дупка на ЕГР-а, където е горния болт на клапата за меко гасене (и без това всичко е изолирано, поне някаква функция да има). Предполагам това е най-оптималния вариант ? Само не разбрах отвора какъв размер да е и какво е най-удачно да навъртя, някакъв щуцер предполагам метален, а не от тези пластмасовите. Втория въпрос е какъв буустметър да взема, гледам в бестауто има някакви обикновени по 50 лева, предполагам ще свършат работа ? Или в ОЛХ да търся някакви, има по 30-40 лева механични. 3. Този буустметър не е ли обикновен манометър с подсветка? Гледам в Mr.Bricolage има пистолети за въздух с манометър по 20 лева, не мога ли просто да им взема манометъра ? 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване