Jump to content

A3 1.8T Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)


Мартин Т

Recommended Posts

Здравейте, колеги от известно време ми се появява грешка 17705 Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) и съответно като я набие на компютъра турбото надува едва до 0.2-0.3 бара. Смених дебитомера, нова картерна вентилация (с всички клапани по нея), нов Blow off(D.V.), маркуча от N75 до турбото също е нов и пак същата грешка, дали на бензин, дали на газ няма значение. Дросела е почистен и адаптиран. Не съм пускал така наречения "Smoke" тест, но ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да чуя за решение.

Edited by Мартин Т
Link to comment
Share on other sites

Стоков блоу оф е, колата не е надувана, N249 не знам дали работи правилно или не. Откакто смених цялата картерна вентилация колата прави вакуум в двигателя и дърпа капачката на маслот навътре, а преди я блъскаше навън.

Link to comment
Share on other sites

Възможно е тройника дето е с форма на "Y" да съм го обърнал, но нали трябва да прави вакуум капачката на маслото или се бъркам?

Към картерната вентилация смених ъгловата пластмасова тръба, един два  тройника и един клапан по спомен, друго не съм пипал.

Edited by Мартин Т
Link to comment
Share on other sites

Трябва да огледам цялата вентилация  в такъв случай. Благодаря!

Ако е възможно дали е удобно някой колега да снима цялата картерна вентилация с клапаните под всмукателния колетор, благодаря!

Edited by Мартин Т
Link to comment
Share on other sites

Ако някой има сходен проблем, да не се чуди от какво е а направо да си направи т.н. "Smoke Test", днес установих, че изпуска много въздух от входящия въздух при турбото и това е цялата беля накрая.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Проблемът не е бил във вакуум, колата беше на сервиз в Бош и дори те не откриха проблема с тази грешка, вече се съмнявам дали дебитомера не е за тази кола. След почистване, адаптиране на дросела и смяна с новия дебитомер и оборотите започнаха да задържат на 1100 докато не натисна съединителя. Някой ако е имал такъв проблем и е намерил точно решение, ще съм благодарен да сподели.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...