Мартин Т Posted August 31, 2024 Report Share Posted August 31, 2024 (edited) Здравейте, колеги от известно време ми се появява грешка 17705 Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) и съответно като я набие на компютъра турбото надува едва до 0.2-0.3 бара. Смених дебитомера, нова картерна вентилация (с всички клапани по нея), нов Blow off(D.V.), маркуча от N75 до турбото също е нов и пак същата грешка, дали на бензин, дали на газ няма значение. Дросела е почистен и адаптиран. Не съм пускал така наречения "Smoke" тест, но ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да чуя за решение. Edited August 31, 2024 by Мартин Т Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladi Posted August 31, 2024 Report Share Posted August 31, 2024 A N249 провери ли дали работи коректно? Или е изолиран? Също е важно дали си със стоковия блоу оф? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Мартин Т Posted August 31, 2024 Author Report Share Posted August 31, 2024 Стоков блоу оф е, колата не е надувана, N249 не знам дали работи правилно или не. Откакто смених цялата картерна вентилация колата прави вакуум в двигателя и дърпа капачката на маслот навътре, а преди я блъскаше навън. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted August 31, 2024 Report Share Posted August 31, 2024 Обърнал си някой/и клапан/и. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Мартин Т Posted August 31, 2024 Author Report Share Posted August 31, 2024 (edited) Възможно е тройника дето е с форма на "Y" да съм го обърнал, но нали трябва да прави вакуум капачката на маслото или се бъркам? Към картерната вентилация смених ъгловата пластмасова тръба, един два тройника и един клапан по спомен, друго не съм пипал. Edited August 31, 2024 by Мартин Т Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted September 1, 2024 Report Share Posted September 1, 2024 Мне, на празен ход капачката трябва да "подскача", при вдигане на обороти, трябва да "залепне ". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Мартин Т Posted September 1, 2024 Author Report Share Posted September 1, 2024 (edited) Трябва да огледам цялата вентилация в такъв случай. Благодаря! Ако е възможно дали е удобно някой колега да снима цялата картерна вентилация с клапаните под всмукателния колетор, благодаря! Edited September 1, 2024 by Мартин Т Link to comment Share on other sites More sharing options...
Мартин Т Posted September 3, 2024 Author Report Share Posted September 3, 2024 Ако някой има сходен проблем, да не се чуди от какво е а направо да си направи т.н. "Smoke Test", днес установих, че изпуска много въздух от входящия въздух при турбото и това е цялата беля накрая. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Мартин Т Posted October 11, 2024 Author Report Share Posted October 11, 2024 Проблемът не е бил във вакуум, колата беше на сервиз в Бош и дори те не откриха проблема с тази грешка, вече се съмнявам дали дебитомера не е за тази кола. След почистване, адаптиране на дросела и смяна с новия дебитомер и оборотите започнаха да задържат на 1100 докато не натисна съединителя. Някой ако е имал такъв проблем и е намерил точно решение, ще съм благодарен да сподели. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now