filizka Posted November 18, 2024 Report Share Posted November 18, 2024 (edited) Здравейте,колата е audi a4 b7 1,9 116 ,предиедин месея я закачахна диагностика и показваше проблем с егр,от около 3 седмици има бял пушек сутрин след палене и 2-3 пъти се случи леко да играят оборотите около 5-10 секунди. Преди малко пак я вързах на диагностика и грешките са ледните. Прикачвам и снимка за стойностите на дюзите Edited November 18, 2024 by filizka Link to comment Share on other sites More sharing options...
buzzi Posted November 18, 2024 Report Share Posted November 18, 2024 Гледай на студено,вероятно първи излиза извън норми,на тия колиби като почнеш от кабелите може да свършиш с вала Link to comment Share on other sites More sharing options...
filizka Posted November 23, 2024 Author Report Share Posted November 23, 2024 Ще се разбере,като отворят главата и изпратим дюзите на диагностика,дано да е само единия и с това да се разминем.Един стен на една дюза казах,че е 380 лв,или ще вземат стария и ще дадат нов с приспадане на цената. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnura Posted November 25, 2024 Report Share Posted November 25, 2024 Дюзите се фиксират за главата само от едната страна и когато валът ги 'натиска' отгоре съвсем леко ги криви. По този начин се образуват ръбове на главата и се износват уплътнителите на дюзите. Нямаш грешка за електрически проблем с дюзите. Може да се размине само със смяна на уплътненията на дюзите и шлайфане на ръбовете на главата. Ако не е само това, мога да ти дам контакти в Германия, където подменят дюзите като върнеш старите. Около 70 евро излизаше на дюза по спомен. Няма смисъл тук да се дават близо 400 лв. за съмнителен резултат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filizka Posted November 29, 2024 Author Report Share Posted November 29, 2024 Така...сряда дюзите минаха през стенд в Мадан, само 1 ната дюза имало проблем с някаква част колкото стотинка мъжа ми доколкото ми каза другите 3 също са минали през тест и стенд и 4 те били с еднакви показатели (кабела на дюзите незнам къде е имало малко окисление ).Вчера взех колата на обяд със сменен нов комплект и т.н на дюзите + ново масло и всички филтри (без това маслото беше за смяна след 500км) и сега ще наблюдавам дали всичко е ок като измина малко километри, понеже имам кабел за диагностика.Засега всичко е ок. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filizka Posted December 13, 2024 Author Report Share Posted December 13, 2024 Към днешна дата всичко е ок.Една част колкото стотинка беше проблема и окислената букса на кабела. 🙂 Off Topic Off Topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now