Jump to content

Бял дим от ауспуха и грешка


filizka

Recommended Posts

Здравейте,колата е audi a4 b7 1,9 116 ,предиедин месея я закачахна диагностика и показваше проблем с егр,от около 3 седмици има бял пушек сутрин след палене и 2-3 пъти се случи леко да играят оборотите около 5-10 секунди.

Преди малко пак я вързах на диагностика и грешките са ледните.

Прикачвам и снимка за стойностите на дюзите

 

462554901_864096728894462_8398949493011946532_n.jpg

462565445_962551565686955_7980309612494980836_n.jpg

462542603_549335824475568_7903584690998809671_n.jpg

Редактирано от filizka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • filizka changed the title to Бял дим от ауспуха и грешка

Гледай на студено,вероятно първи излиза извън норми,на тия колиби като почнеш от кабелите може да свършиш с вала 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се разбере,като отворят главата и изпратим дюзите на диагностика,дано да е само единия и с това да се разминем.Един стен на една дюза казах,че е 380 лв,или ще вземат стария и ще дадат нов с приспадане на цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите се фиксират за главата само от едната страна и когато валът ги 'натиска' отгоре съвсем леко ги криви. 

По този начин се образуват ръбове на главата и се износват уплътнителите на дюзите.

Нямаш грешка за електрически проблем с дюзите. 

Може да се размине само със смяна на уплътненията на дюзите и шлайфане на ръбовете на главата.

Ако не е само това, мога да ти дам контакти в Германия, където подменят дюзите като върнеш старите.

Около 70 евро излизаше на дюза по спомен.

Няма смисъл тук да се дават близо 400 лв. за съмнителен резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така...сряда дюзите минаха през стенд в Мадан, само 1 ната дюза имало проблем с някаква част колкото стотинка мъжа ми доколкото ми каза другите 3 също са минали през тест и стенд и 4 те били с еднакви показатели (кабела на дюзите незнам къде е имало малко окисление ).Вчера взех колата на обяд със сменен нов комплект и т.н на дюзите + ново масло и всички филтри (без това маслото беше за смяна след 500км) и сега ще наблюдавам дали всичко е ок като измина малко километри, понеже имам кабел за диагностика.Засега всичко е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Към днешна дата всичко е ок.Една част колкото стотинка беше проблема и окислената букса на кабела. 🙂

Off Topic
Off Topic

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...