filizka Публикувано 18 Ноември 2024 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2024 (Редактирано) Здравейте,колата е audi a4 b7 1,9 116 ,предиедин месея я закачахна диагностика и показваше проблем с егр,от около 3 седмици има бял пушек сутрин след палене и 2-3 пъти се случи леко да играят оборотите около 5-10 секунди. Преди малко пак я вързах на диагностика и грешките са ледните. Прикачвам и снимка за стойностите на дюзите Редактирано 18 Ноември 2024 от filizka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Ноември 2024 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2024 Гледай на студено,вероятно първи излиза извън норми,на тия колиби като почнеш от кабелите може да свършиш с вала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
filizka Публикувано 23 Ноември 2024 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2024 Ще се разбере,като отворят главата и изпратим дюзите на диагностика,дано да е само единия и с това да се разминем.Един стен на една дюза казах,че е 380 лв,или ще вземат стария и ще дадат нов с приспадане на цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 25 Ноември 2024 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2024 Дюзите се фиксират за главата само от едната страна и когато валът ги 'натиска' отгоре съвсем леко ги криви. По този начин се образуват ръбове на главата и се износват уплътнителите на дюзите. Нямаш грешка за електрически проблем с дюзите. Може да се размине само със смяна на уплътненията на дюзите и шлайфане на ръбовете на главата. Ако не е само това, мога да ти дам контакти в Германия, където подменят дюзите като върнеш старите. Около 70 евро излизаше на дюза по спомен. Няма смисъл тук да се дават близо 400 лв. за съмнителен резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
filizka Публикувано 29 Ноември 2024 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2024 Така...сряда дюзите минаха през стенд в Мадан, само 1 ната дюза имало проблем с някаква част колкото стотинка мъжа ми доколкото ми каза другите 3 също са минали през тест и стенд и 4 те били с еднакви показатели (кабела на дюзите незнам къде е имало малко окисление ).Вчера взех колата на обяд със сменен нов комплект и т.н на дюзите + ново масло и всички филтри (без това маслото беше за смяна след 500км) и сега ще наблюдавам дали всичко е ок като измина малко километри, понеже имам кабел за диагностика.Засега всичко е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
filizka Публикувано 13 Декември 2024 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2024 Към днешна дата всичко е ок.Една част колкото стотинка беше проблема и окислената букса на кабела. 🙂 Off Topic Off Topic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване