Jump to content

Бял дим от ауспуха и грешка


filizka

Recommended Posts

Здравейте,колата е audi a4 b7 1,9 116 ,предиедин месея я закачахна диагностика и показваше проблем с егр,от около 3 седмици има бял пушек сутрин след палене и 2-3 пъти се случи леко да играят оборотите около 5-10 секунди.

Преди малко пак я вързах на диагностика и грешките са ледните.

Прикачвам и снимка за стойностите на дюзите

 

462554901_864096728894462_8398949493011946532_n.jpg

462565445_962551565686955_7980309612494980836_n.jpg

462542603_549335824475568_7903584690998809671_n.jpg

Edited by filizka
Link to comment
Share on other sites

  • filizka changed the title to Бял дим от ауспуха и грешка

Гледай на студено,вероятно първи излиза извън норми,на тия колиби като почнеш от кабелите може да свършиш с вала 

Link to comment
Share on other sites

Ще се разбере,като отворят главата и изпратим дюзите на диагностика,дано да е само единия и с това да се разминем.Един стен на една дюза казах,че е 380 лв,или ще вземат стария и ще дадат нов с приспадане на цената.

Link to comment
Share on other sites

Дюзите се фиксират за главата само от едната страна и когато валът ги 'натиска' отгоре съвсем леко ги криви. 

По този начин се образуват ръбове на главата и се износват уплътнителите на дюзите.

Нямаш грешка за електрически проблем с дюзите. 

Може да се размине само със смяна на уплътненията на дюзите и шлайфане на ръбовете на главата.

Ако не е само това, мога да ти дам контакти в Германия, където подменят дюзите като върнеш старите.

Около 70 евро излизаше на дюза по спомен.

Няма смисъл тук да се дават близо 400 лв. за съмнителен резултат.

Link to comment
Share on other sites

Така...сряда дюзите минаха през стенд в Мадан, само 1 ната дюза имало проблем с някаква част колкото стотинка мъжа ми доколкото ми каза другите 3 също са минали през тест и стенд и 4 те били с еднакви показатели (кабела на дюзите незнам къде е имало малко окисление ).Вчера взех колата на обяд със сменен нов комплект и т.н на дюзите + ново масло и всички филтри (без това маслото беше за смяна след 500км) и сега ще наблюдавам дали всичко е ок като измина малко километри, понеже имам кабел за диагностика.Засега всичко е ок.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Към днешна дата всичко е ок.Една част колкото стотинка беше проблема и окислената букса на кабела. 🙂

Off Topic
Off Topic

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...