Jump to content

Schnura

Members
  • Мнения

    8866
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно Schnura

  • Рожден ден 7.12.1975

Друго

  • Kaра
    Audi

Персонална информация

  • Локация
    Враца-Резервата
  • Интереси
    Audi

Последни посетители

7509 профилни разглеждания

Schnura's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Дюзите се фиксират за главата само от едната страна и когато валът ги 'натиска' отгоре съвсем леко ги криви. По този начин се образуват ръбове на главата и се износват уплътнителите на дюзите. Нямаш грешка за електрически проблем с дюзите. Може да се размине само със смяна на уплътненията на дюзите и шлайфане на ръбовете на главата. Ако не е само това, мога да ти дам контакти в Германия, където подменят дюзите като върнеш старите. Около 70 евро излизаше на дюза по спомен. Няма смисъл тук да се дават близо 400 лв. за съмнителен резултат.
  2. Здравейте, Един приятел има въпросната кола, която не върви както трябва. Не записва грешки. Гледах я на 115 канал на живи данни, Турбината не надува повече от 1330 милибара. Толкова иска и компютъра. Мисля, че около 1700 милибара трябва да надува стоково, но компютъра не го иска това налягане. Сменях дебитомера от друга кола, която работи нормално и си надува, тази пак не иска. Не намерих, дали може да се гледа налягането на бензина в рейката, но май не може. Ще търся някъде манометър, който може да измери налягането на горивото. Ще съм благодарен на мнения и идеи, какво може да се погледне. Евентуално и информация, какво налягане трябва да прави бензиновата помпа.
  3. Космическа е сумата. 8000 лв. 😁
  4. Дизел, който е пословично проблемен с главата и автомат мултитроник, колко трябва да струва тази кола?! Проблемът не е, дали ще се дадат 5 или 7000 лв първоначално. Проблемът е последващото вадене на кинтаци, а то обикновено е голямо, нервите, докато колата е в сервиза и т.н. @Diido0 за баща ти имам един седан, куатро с мотор BFB и ръчна 6 степенна кутия. 😀
  5. Знае ли някой може ли да се спре ЕГР-а софтуерно и да се запуши съответно, без да се пипа ДПФ филтъра? Става въпрос за Битурбо мотор. 320 кс. Питах в Радефф гараж, но ми каза, че за да се спре ЕГР-а, трябва да се премахне и ДПФ филтъра софтуерно и физически.
  6. С какъв бензин караш? Пробвай 100 октанов на ОМВ!
  7. Направо почвай и тоя да го подковаваш!
  8. Аз погледнах, че и линка към 034 е за бензинов двигател. А и твоя май е такъв. Моя е битурбо дизелов - 320 кс.
  9. Тогава да питам, кой може да го направи това читаво?
  10. Аз съм чел и са ми казвали, че не може да се прави ремап на тези кутии. Само на ДСГ.
  11. Има мнения, че Радефф гараж прави софтуерен ремап на тези кутии. Аз лично не съм се обаждал да питам и не знам точно какво се прави. Иначе е нормално на 'S' колата да сменя по-твърдо. Нарочно е направено така. И моята сменя твърдо на спортен режим.
  12. Не мога да кажа нищо за въпросните две фирми, но бих могъл да кажа за компонентите. Заложи на качествени инвертори, МППТ контролери и панели, за да имаш производство и при лошо време. Задължително батерия. Определи бюджета и ще може да получиш по-конкретна информация за изграждане на системата!
  13. Това е нок сензора на 2-ри цилиндър. Ако има детонации, "казва" на компютъра да коригира аванса на запалването. Прегледай буксата към него, както и самия сензор! Ето обяснението. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16716/P0332
  14. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 Ето тук е обяснено за грешката. И да, катализаторът може да бъде причината. Разкарай тая смрад! Даже може и някой лев да вземеш.
  15. Schnura

    Audi S2 Avant

    Още малко остава. Чакам един тапицер да се накуми и да направи салона. Иначе отвън е готова.
×
×
  • Create New...