didoya Публикувано 6 Август 2007 Доклад Share Публикувано 6 Август 2007 (Редактирано) Мися, че не ми се чака до 5000 обората, че да усетя как дърпа... Май ще се откажа от 1.8Tтo. Като се замисля, си ми харесва още след 1800 оборота тягата да ме размазва на седалка ... тъй че ще си карам TDIа ... Ами 1.8Т дърпа и на 1800 оборота доста добре, има си приличен въртящ момент и тогава.Спрямо 1.9 ТДИ 110 коня (брат ми има такава), говорим и двете А4 може да се каже че в диапазона 1500 - 3000 оборота дърпат еднакво.След 3000 оборота обаче 1.8Т започва истински да върви, а на 1.9 ТДИ си иска следваща скорост, защото особено на 4000 оборота повече бучи отколкото да набира.Акo говорим за нормално, спокойно каране до 3000 оборота едва ли ще усетиш разлика между двете коли, вкараш ли обаче в обороти 1.8Т върви доооста, ама дооста повечко.1.9 ТДИ е мноого икономично моторче, имай това в предвидДано съм ти бил полезен!П.С. И дай да не превръщаме темата в дизел срещу бензин, вече си имаме една такава Редактирано 6 Август 2007 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manager Публикувано 6 Август 2007 Доклад Share Публикувано 6 Август 2007 (Редактирано) незнам каква А6 си карал, но добре подържана и обслужена е безгрешка.Абе хора, я да се посъветвам с вас. Преди малко я гледах таза А6ца. Качих я на магистралата и нещо не останах много очарован. Някак си не тегли както очаквах за 150 коня. Мойта А4 TDI 110 коня тегли май по-добре. Може би не съм бил в обороти достатъчно? Мисля че максимум 4000 вдигнах. Дизела при 2000-3000 оборота тегли по-здраво. Това според вас нормално ли е? Предполагам някои с опит и с двете коли може да прецени.Иначе е къде къде по-луксозна, личи си разликата в класа. Технически и като визия също е много добре. Двигателя се вижда че никога не е мит и няма течове. Какво ще кажете?аз карам А6 1,8Т но си тегли и то здраво, а е смешно да се сравнява с А4.ако имаш възможност/финансова/ си вземи А6 1,8Т, няма да съжаляваш.и най -важното много стабилно стои на пътя Редактирано 6 Август 2007 от manager Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jonives Публикувано 6 Август 2007 Доклад Share Публикувано 6 Август 2007 ами какво ще кажете за А6 2.5 150cc тя набира доста прилично а пък в високите обороти направо излита въпреки че е много тежка на какво се дължи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2WD Публикувано 23 Август 2007 Доклад Share Публикувано 23 Август 2007 на големия двигател с турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Август 2007 Доклад Share Публикувано 23 Август 2007 Пробвайте няколко коли, може да се попадне на куц мотор или друг проблем.Аз предоставям моята кола за тестове за по сериозните, защото знам че върви както трябва да върви.нямам сериозен опит с дизел и затова компетентни мнения немога да давам.Според мен това, че в началото ти е терсене да минеш от дизел на бензин, заради разликата в тягата и оборотите, е само въпрос на време.Аз преди 1.8Т карах атмосферния му брат 2.6 V6, беше ми адски некомфортно от V6 на R4 турбо, но после свикнах и сега ме размазва от кеф турбото. 2.6-цата дърпаше при ниски обороти здраво и нямаше "дупки" като турбо мотора.Според мен прага който трябва да преодолееш е разликата в отделените пари за гориво, особено от дизел на бензин....1.8Т си харчи поне 2 литра повече от 1.9ТДИ, а и класа качваш от А4 на А6, ще се усети негативно при всички положения, и ще си недоволен най-вероятно.Аз слезнах от 17 литра градско на 12-13 при същата мощност и съм доволен, но ти ще си по обратния път.....от 7-8 литра на 12 поне....мисли добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване