ing_petrov Публикувано 14 Август 2007 Доклад Share Публикувано 14 Август 2007 Здравейте колеги,Преди някоко месеца си купих А3 AFN мотор, колата върви много прилично, до тук добре. Като я взех и направих един тест по магистралата до пловдив 140 с четири човека не са проблем. В последствие като й сменях маслото установих, че на един клапан който се намира под прозореца непосредствено над съда за спирачна течност (нямам идея каква му е функцията на въпросното устройство...)му липсват две мъркучета. Веднага се сложиха и свързаха съответно и сега идва момента на изненадата. Отивам на морето и повече от 140-150 не може да вдигне с газ до дупка , даже като се спускам по нанадолнище колата над 3000об не може да качи...Иначе турбото до 2000об го чувам че си свисти, ма все едно след 2-2500го няма и карам чист дизел. Сега като се върнах откачих въпроснит емъркучета и пак върви прилично, но предполагам този датчик не работи и колата минава някъв авариен режим. Идея нямам кво се случва, определено ще я водя на диагностика, ндаявам се VAG-a да покаже бъга.Иначе масло не гори, не пуши...Подгответе ме психически кво да очаквам?Да не прецакам турбината, че тя е с променлива геометрия и фалита ще е тотален....Благодаря ВИ ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 14 Август 2007 Доклад Share Публикувано 14 Август 2007 Или е ЕГРа или е електромагнитния клапан! Къде точно се намира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 14 Август 2007 Доклад Share Публикувано 14 Август 2007 Една снимчица наистина ще е полезна. И нема да се тревожиш, кола е, оправя се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ing_petrov Публикувано 14 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2007 ами ще направя верно една снимка да видите къде влизат гадните мъркученца.Иначе въпросния "елемент" е закрепен на горната част под пластмасовата кора на чистачките, а наляво (ако гледам колата от отворения капак) има още един подобен. между двете има тръбички, отделно отиват към филтъра, турбото и други незнайни за мен посоки.Ако може колегата corso да ми разясни съвсем на кратко, ако му е възможно тия въпросни клапани, ква им е идеята, че ми се иска да знам повече за въпросните каква функция имат. Преди карах бензинка и там нещата бяха далеч по-простички...Мразя като отвроя капака и да гледам клапаните като кутията на пандора.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 14 Август 2007 Доклад Share Публикувано 14 Август 2007 Това ако се не лъжа е клапана за разтоварване на налягането на турбото. Моят се лъжеше, че налягането е високо и колата не вървеше, да де, ама се оказа проблем в скъсано едното маркуче. Та ако маркучите са здрави - значи клапанчето е за смяна , на моя мотор е към 75-80лв, на твоя сигурно няма да е над 100лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 14 Август 2007 Доклад Share Публикувано 14 Август 2007 ....Ако може колегата corso да ми разясни съвсем на кратко, ако му е възможно тия въпросни клапани, ква им е идеята, че ми се иска да знам повече за въпросните каква функция имат. Преди карах бензинка и там нещата бяха далеч по-простички...Мразя като отвроя капака и да гледам клапаните като кутията на пандора.БлагодаряСори, ама не съм разбирач. Просто си спомних некой работи! Отиди при Мишо от Горубляне, той ще ти каже всичко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ing_petrov Публикувано 14 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2007 Благодаря все пак, мисля точно да посетя Мишо от горубляне, още не съм го виждал ма като чета отзиви, определено ще гласувам доверие. Като разбера кво е ще драсна, за инфо на останалите които недай си боже може да имат мойте симптоми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 14 Август 2007 Доклад Share Публикувано 14 Август 2007 (Редактирано) И аз имах такъв проблем и решението е просто Отвиваш клапана които седи над турбото и се захваща за колектора , отвиваш го при студен двигател защото колектора е алуминиев и да не стане беля , отвиваш от 2-те страни и пръскаш с WD-40 сглобяваш по обратния път и после палиш и изфорцирваш Редактирано 14 Август 2007 от D-M@X Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ing_petrov Публикувано 23 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2007 Мнда колеги ВЕРНО се оказа клапана на турбината беше запецнал...Корегирахме го с WD, БЛАГОДАРЯ НА МИШО, много съм доволен от действията върху колата ми които оказа Явно това е човека който може да ти даде разумно обяснение и решение на проблема.Сега съм споко че има някой който разбира и може да помогне при нужда.Аре стига толкова рекламаБлагодаря Ви, за съпорта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts