tenevbg Публикувано 8 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2007 Километражът работи, но от време на време отказва-няма отчитане на скорост и километри, или стрелката играе с голяма амплитуда.Оборотомерът е ОК. и всички останали уреди в таблото.Когато откаже километражът, няма отчитане на дневният и главния километраж.Проблема е странен, прочетох доста неща в форума относно проблеми с километража но не срещнах такъв проблем.Според мен не е прословутия "механичен зъбен проблем", поради факта, че когато откаже километража и в сервизен режим на на климатроника също не отчита скорост.Някой знае ли къде се намира датчика за отчитане и как може да се провери? Предварително благодаря за помоща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenevbg Публикувано 9 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 Колеги,някакви идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 Колеги,някакви идеи ?Колега имам работещо цяло табло . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenevbg Публикувано 9 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 Колега имам работещо цяло табло .Това е следващият етап да се пробвам с друго табло, въпреки че като неработи на скоростомера(съответно и километража) няма и показания в сервизен режим на климаторника. Не трябва ли да отчита б.компютъра скорост ако само таблото е развалено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 Това е следващият етап да се пробвам с друго табло, въпреки че като неработи на скоростомера(съответно и километража) няма и показания в сервизен режим на климаторника. Не трябва ли да отчита б.компютъра скорост ако само таблото е развалено?Колега и при мен го прави от време на време - особено сутрин, когато е по-хладно. След около 5-10 мин. се оправя. Все още не съм имал време да го проверя със сервизния режим на климатроника (много рядко го прави този номер), но ако при теб няма показания и на дисплея на климатроника, най-вероятно проблема е в датчика на скоростната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenevbg Публикувано 9 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 (Редактирано) Колега и при мен го прави от време на време - особено сутрин, когато е по-хладно. След около 5-10 мин. се оправя. Все още не съм имал време да го проверя със сервизния режим на климатроника (много рядко го прави този номер), но ако при теб няма показания и на дисплея на климатроника, най-вероятно проблема е в датчика на скоростната кутия.И аз мисля така колега, въпроса е къде е този датчик и как да го проверя дали е ОК. Редактирано 9 Септември 2007 от tenevbg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 И аз мисля така колега, въпроса е къде е този датчик и как да го проверя дали е ОК.Закачен е на скоростната кутия (от шофьорската страна), долу близо до полуоската и се вижда куплунга с кабелите отгоре. Може първо да опиташ да откачиш куплинга и да го почистиш с контактен спрей. Аз го чистих моя и като че ли, сега много по-рядко го прави. Самия датчик няма как да го провериш, докато не спре съвсем. Незнам диагностичната програма VAG-COM дали би могла да покаже нещо. Всичко зависи от това дали се регистрира грешка в компа на колата, когато спре да работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenevbg Публикувано 9 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 Закачен е на скоростната кутия (от шофьорската страна), долу близо до полуоската и се вижда куплунга с кабелите отгоре. Може първо да опиташ да откачиш куплинга и да го почистиш с контактен спрей. Аз го чистих моя и като че ли, сега много по-рядко го прави. Самия датчик няма как да го провериш, докато не спре съвсем. Незнам диагностичната програма VAG-COM дали би могла да покаже нещо. Всичко зависи от това дали се регистрира грешка в компа на колата, когато спре да работи.Благодаря колега за информацията, но така трудно се ориентирам по обяснението ти, ако може схема или снимка и малко по точно обяснение как да стигна до датчика.Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2007 Като отвориш капака, долу до полуоската от към шофьорската страна влизат кабели. Като откачиш куплунга датчика е под него, но ВЪТРЕ в скоростите (по-точно в диференциала). Ако имам време ще се опитам да го снимам утре, но е много ниско долу и незнам какво ще се получи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenevbg Публикувано 10 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Благодаря колега за помоща, днес ще се пробвам ако ми остане време да го открия датчика и ще докладвам.Иначе за спорта разглобих таблото,но проблема не е там.Днес, като карах сутринта подробно следих скоростомера и километража.Резултата: когато откаже скоростомера,отказва и километража,на моменти стрелката играе нагоре да долу и въпреки, че не отчита реална скорост, тогава километража работи.Постоянно наблюдавах и сервизното показание на б.компютъра, когато нямаше показание на скоростомера от таблото съответно и нямаше показание и б.компютъра. Единствената зависимост, която забелязох е,че когато спре скоростомера и километража съответно тръгват обикновенно макар и не всеки път, като премина през 3-та над 2500 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Благодаря колега за помоща, днес ще се пробвам ако ми остане време да го открия датчика и ще докладвам.Иначе за спорта разглобих таблото,но проблема не е там.Днес, като карах сутринта подробно следих скоростомера и километража.Резултата: когато откаже скоростомера,отказва и километража,на моменти стрелката играе нагоре да долу и въпреки, че не отчита реална скорост, тогава километража работи.Постоянно наблюдавах и сервизното показание на б.компютъра, когато нямаше показание на скоростомера от таблото съответно и нямаше показание и б.компютъра. Единствената зависимост, която забелязох е,че когато спре скоростомера и километража съответно тръгват обикновенно макар и не всеки път, като премина през 3-та над 2500 оборота.Щом и на двете не показва вероятно са замърсени куплунзите (те са ниско долу в мизерията) или е тръгнал да заминава датчика на скоростомера в диференциала. Напълно нормално е при изправно табло (скоростомер) да спират показанията на километражите и спидометъра едновремено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenevbg Публикувано 10 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 (Редактирано) На едно мнение сме VBI, благодаря за отзивчивоста.Сега обмислям,ако ми остане време днес къде мога да ползвам канал за да потърся по описанието ти датчика.Поне така си мисля, че ще се добера до него.Аз отгоре невиждам как може да стане. Редактирано 10 Септември 2007 от tenevbg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване