Jump to content

вакуума на делкото


Recommended Posts

интересува ме как мога да разбера дали вакуума закачен отстрани на делкото (става въпрос за АUDI 80 b3) работи и ми е интересно за какво е този вакуум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Служи за промяна на предварението в различнните режими на работа на двигателя.

Като извадиш маркуча на вакуума, ако всичко е наред трябва да се променят оборотите.

Запуши отвора на маркуча с пръст, за да нямаш утечка на вакуум, тя също може да доведе до промяна на оборотите на двигателя и/или неравномерна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш да разбереш като пробваш с уста да дръпнеш мембранката на делкото - ако не пропуска значи всичко е наред.

По принцип има значение за разхода, защото когато не работи мембранката, двигателя работи с по-малко предварение, което бърка в джоба /по-висок разход на бензин и на газ/

за газта особено е хубаво по-голямо предварение от зададеното.

т.е. ако по каталог е 6 градуса за бензин, за газ е добре за по-оптимална работа на мотора да е 8-9 градуса.

газта гори по-бавно и е с по-голяма детонационна устойчивост.

Надявам се да си ме разбрал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш да разбереш като пробваш с уста да дръпнеш мембранката на делкото - ако не пропуска значи всичко е наред.

По принцип има значение за разхода, защото когато не работи мембранката, двигателя работи с по-малко предварение, което бърка в джоба /по-висок разход на бензин и на газ/

за газта особено е хубаво по-голямо предварение от зададеното.

т.е. ако по каталог е 6 градуса за бензин, за газ е добре за по-оптимална работа на мотора да е 8-9 градуса.

газта гори по-бавно и е с по-голяма детонационна устойчивост.

Надявам се да си ме разбрал.

благодаря ви,днес ще пробвам. Но вднъж май го вадих и не си спомням двигателя да промени оборотите.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

На моята кола пък е направено предварението за каране с газ и когато реша да карам повече на бензин махам маркучето горе за да не чука аванса на бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
благодаря ви,днес ще пробвам. Но вднъж май го вадих и не си спомням двигателя да промени оборотите.

на празен ход не би трябвало да променя, понеже не се подава предварение на празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на празен ход не би трябвало да променя, понеже не се подава предварение на празен ход.

Променят се на празен ход от вакуумрегулатора /ако е изправен/ .

На празен ход не действа центробежния регулатор.Ако работи нормално започва да действа

към 1300 / 1400 об.

Поне при мен е така. За моя двиг при 950 об/мин. предварението е 18 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...
Променят се на празен ход от вакуумрегулатора /ако е изправен/ .

На празен ход не действа центробежния регулатор.Ако работи нормално започва да действа

към 1300 / 1400 об.

Поне при мен е така. За моя двиг при 950 об/мин. предварението е 18 градуса.

е да но празен ход разбирам 850-1000 оборота - там трябва да няма промяна от вакума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да но празен ход разбирам 850-1000 оборота - там трябва да няма промяна от вакума.

На моно- то (РМ) не знам как са празните обороти като извадиш щуцера от вакуумрегулатора,

но при мен осезаемо падат.При нахлузване на щуцера моментално се вдигат до нормалните.

За мен лично този въпрос е изяснен докрай ,защото купих навремето колата с неработещ вакуум-

регулатор ,като оборотите бяха изкуствено повишени от карба. Сам си ремонтирах вакуума и до

сега се радвам на 100% работещо делко ( тфу, тфу ) B) , разлика в разхода с поне литър

надолу и мн. добра динамика за 90 коньовия NE двиг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моно- то (РМ) не знам как са празните обороти като извадиш щуцера от вакуумрегулатора,

но при мен осезаемо падат.При нахлузване на щуцера моментално се вдигат до нормалните.

За мен лично този въпрос е изяснен докрай ,защото купих навремето колата с неработещ вакуум-

регулатор ,като оборотите бяха изкуствено повишени от карба. Сам си ремонтирах вакуума и до

сега се радвам на 100% работещо делко ( тфу, тфу ) :hilezh: , разлика в разхода с поне литър

надолу и мн. добра динамика за 90 коньовия NE двиг.

но ако запушиш вакума ще се нормализират отново оборотите, без да е сложен в делкото :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но ако запушиш вакума ще се нормализират отново оборотите, без да е сложен в делкото :hilezh:

Тцъ... :hilezh:

не става.

Сигурно имаш предвид ,че смуче паразитен въздух ,но не е от това.Като се запуши с пръста

се усеща вакуума на края шлауха и оборотите са към 600 в тоя момент.При това съм правил

какви ли не проби като си оправях навремето делкото и съм карал със и без вакуума и раз

лика има - най се усеща при натоварване в ниските обороти и при по рязко ускорение.

Но сещам се и нещо друго - центровка на запалването при някои мотори се прави

СЪС присъединен вакуум ,а при други БЕЗ пресъединен вакуум.При мен трябва да е

закачен вакуума при центровка на запалването. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...