Йордан Публикувано 5 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2007 интересува ме как мога да разбера дали вакуума закачен отстрани на делкото (става въпрос за АUDI 80 b3) работи и ми е интересно за какво е този вакуум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peshone Публикувано 6 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2007 Служи за промяна на предварението в различнните режими на работа на двигателя.Като извадиш маркуча на вакуума, ако всичко е наред трябва да се променят оборотите.Запуши отвора на маркуча с пръст, за да нямаш утечка на вакуум, тя също може да доведе до промяна на оборотите на двигателя и/или неравномерна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 6 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2007 можеш да разбереш като пробваш с уста да дръпнеш мембранката на делкото - ако не пропуска значи всичко е наред.По принцип има значение за разхода, защото когато не работи мембранката, двигателя работи с по-малко предварение, което бърка в джоба /по-висок разход на бензин и на газ/за газта особено е хубаво по-голямо предварение от зададеното.т.е. ако по каталог е 6 градуса за бензин, за газ е добре за по-оптимална работа на мотора да е 8-9 градуса.газта гори по-бавно и е с по-голяма детонационна устойчивост.Надявам се да си ме разбрал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Йордан Публикувано 6 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2007 можеш да разбереш като пробваш с уста да дръпнеш мембранката на делкото - ако не пропуска значи всичко е наред.По принцип има значение за разхода, защото когато не работи мембранката, двигателя работи с по-малко предварение, което бърка в джоба /по-висок разход на бензин и на газ/за газта особено е хубаво по-голямо предварение от зададеното.т.е. ако по каталог е 6 градуса за бензин, за газ е добре за по-оптимална работа на мотора да е 8-9 градуса.газта гори по-бавно и е с по-голяма детонационна устойчивост.Надявам се да си ме разбрал. благодаря ви,днес ще пробвам. Но вднъж май го вадих и не си спомням двигателя да промени оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunay_r Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 На моята кола пък е направено предварението за каране с газ и когато реша да карам повече на бензин махам маркучето горе за да не чука аванса на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 1 Март 2008 Доклад Share Публикувано 1 Март 2008 благодаря ви,днес ще пробвам. Но вднъж май го вадих и не си спомням двигателя да промени оборотите.на празен ход не би трябвало да променя, понеже не се подава предварение на празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 1 Март 2008 Доклад Share Публикувано 1 Март 2008 на празен ход не би трябвало да променя, понеже не се подава предварение на празен ход.Променят се на празен ход от вакуумрегулатора /ако е изправен/ .На празен ход не действа центробежния регулатор.Ако работи нормално започва да действакъм 1300 / 1400 об.Поне при мен е така. За моя двиг при 950 об/мин. предварението е 18 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 1 Април 2008 Доклад Share Публикувано 1 Април 2008 Променят се на празен ход от вакуумрегулатора /ако е изправен/ .На празен ход не действа центробежния регулатор.Ако работи нормално започва да действакъм 1300 / 1400 об.Поне при мен е така. За моя двиг при 950 об/мин. предварението е 18 градуса.е да но празен ход разбирам 850-1000 оборота - там трябва да няма промяна от вакума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 1 Април 2008 Доклад Share Публикувано 1 Април 2008 е да но празен ход разбирам 850-1000 оборота - там трябва да няма промяна от вакума.На моно- то (РМ) не знам как са празните обороти като извадиш щуцера от вакуумрегулатора, но при мен осезаемо падат.При нахлузване на щуцера моментално се вдигат до нормалните.За мен лично този въпрос е изяснен докрай ,защото купих навремето колата с неработещ вакуум-регулатор ,като оборотите бяха изкуствено повишени от карба. Сам си ремонтирах вакуума и досега се радвам на 100% работещо делко ( тфу, тфу ) , разлика в разхода с поне литърнадолу и мн. добра динамика за 90 коньовия NE двиг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 3 Април 2008 Доклад Share Публикувано 3 Април 2008 На моно- то (РМ) не знам как са празните обороти като извадиш щуцера от вакуумрегулатора, но при мен осезаемо падат.При нахлузване на щуцера моментално се вдигат до нормалните.За мен лично този въпрос е изяснен докрай ,защото купих навремето колата с неработещ вакуум-регулатор ,като оборотите бяха изкуствено повишени от карба. Сам си ремонтирах вакуума и досега се радвам на 100% работещо делко ( тфу, тфу ) , разлика в разхода с поне литърнадолу и мн. добра динамика за 90 коньовия NE двиг.но ако запушиш вакума ще се нормализират отново оборотите, без да е сложен в делкото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 3 Април 2008 Доклад Share Публикувано 3 Април 2008 но ако запушиш вакума ще се нормализират отново оборотите, без да е сложен в делкото Тцъ... не става.Сигурно имаш предвид ,че смуче паразитен въздух ,но не е от това.Като се запуши с пръстасе усеща вакуума на края шлауха и оборотите са към 600 в тоя момент.При това съм правилкакви ли не проби като си оправях навремето делкото и съм карал със и без вакуума и разлика има - най се усеща при натоварване в ниските обороти и при по рязко ускорение.Но сещам се и нещо друго - центровка на запалването при някои мотори се прави СЪС присъединен вакуум ,а при други БЕЗ пресъединен вакуум.При мен трябва да е закачен вакуума при центровка на запалването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 4 Април 2008 Доклад Share Публикувано 4 Април 2008 да колега прав си - с поставен вакум се прави центровка на твоя мотор 16 до 20 градуса на 900 оборота според аутодата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts