Jump to content

и.николов

Members
  • Мнения

    2115
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI 80 / BMW e46

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Бургас

Последни посетители

3782 профилни разглеждания

и.николов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Луфтове в двойката пиньон - корона , и мн. вероятно също известен луфт в предния лагер на първичния вал. Но лупкането обикновено е от дифа .
  2. Най добре оригинал ,но сигурно няма да ти хареса цената :wall:/> Питай кой клеморед е най скъпия от неоригиналите и най евтиния , и избери нещо по средата.
  3. Подобна ситуация с бордюр и удар с над 40 км/ч имах навремето заради един чекиджия с едно пежо който ми сече пътя , та от цялата работа помня че се отървах с една крива задна втулка на магарето и крив болт съответно . Смених ги и всичко заспа ,но при мен удара с бордюра беше под 45 градуса някъде и носача и шарнира оцеляха . Магарето също
  4. Купувал съм този маркуч от "топавто" ,неоригинал към 10-на лв. Магазина е на "Мария Луиза" .
  5. Щом ту имаш ,ту нямаш парно си за гарнитура . Може би все още нещата са в начален стадий ,ако сутрин палиш и мотора заработва на 4 цилиндъра ,а не на 3 примерно . Другото - пак сутрин преди старт развий и 4-те свещи и свети в цилиндрите с фенерче като бавно въртиш по часовата стрелка коляновия вал за болта. Ако отгоре на някое от буталата видиш влага или капки антифриз - 100% гарнитура.
  6. Преди 2 мес. сменях изгнила тапа ,само че отпред на главата . Новата я набих с подходящ по диаметър камък от гедорето .Важното е камъка да влиза в тапата ,а не да се удря по външната периферия на тапата.
  7. Няма да имаш проблеми с тях . Като алтернатива може и ДЕНСО ,идват по тънко от КОСЕР с отстъпката ,аз вече два комплекта съм слагал на 80-ката ,преди това само НЖК ,но разлика никаква между двете марки ,освен цената.
  8. Обикновено причината за това което си описал е в леко заклинване на супорта ,причинено от износване на водачи ,леглата им или замърсяване на същите следствие скъсани маншони.
  9. и.николов

    харчи масло

    Водачи на клапаните могат да бъдат проверени само на свалена и разглобена глава . Ако водача е износен и клапана се кандилка като лъжица в буркан ,то много бързо се износват и новите гумички ,така че колегата по нагоре е прав за водачите.
  10. Колега това което виждаш отвън омаслено е прахозащитно маншонче ,те даже са две . Причината за теча е вътре в самия кантар и не можеш да намериш ремонтен комплект, защото кантара се води неремонтопригоден . Ако не вземеш мерки да херметизираш спирачната система ,след време ще почне да дърпа въздух от там и ще почнат въпроси от сорта - омеква ми педала на спирачките . Акъл да махаш ли кантара не искам да давам ,моята е без него вече четвърта година.
  11. Ей така трябва да стои втулката в носача
  12. Лино ,прорезите на задните втулки задължително вертикално спрямо пътя.
  13. Преди доста време съм сменял тези втулки на задния мост без да го свалям ,но помня че от дясната страна май ми се наложи да развивам спирачния маркуч от тръбичката ,щото носача нямаше достатъчен ход надолу. От другата страна мисля че не го развивах. Сменях ги последователно - първо вдигах задно дясно колело и смяна на втулката ,после вдигане от ляво и смяна. В последствие ми се струваше ,че много по лесно щеше да стане ако се вдигне едновременно цялата задница и се откачи от моста диагоналната щанга - така моста получава голям ход и ще се работи много по лесно. Който иска сам да ги сменя тия втулки е хубаво да има два крика и предварително направен дорник за монтаж на новите втулки . Втулките имат посока - двата разреза трябва да са вертикални. Накрая всичко се стяга все едно колата е с 4 колела на земята и пълен резервоар. Понеже моя резервоар е празен ,помолих един комшия да седне отзад докато стегна всички болтове по з. мост. Това е много важно условие ,иначе новите втулки ще заминат мн. бързо. Доста време след смяната попаднах на ТОВА,смятам че всичко става ясно от картинките.
  14. Колега снимай го това магаре и втулките му ,че стана интересно . Доколкото разбрах дотук имаш превъртял болт и прецакана вътрешна гайка - значи магарето ще се сваля ,така че го снимай. Ако тоя "майстор" наистина ти е монтирал втулките обратно ,то заслужава да му пуснеш координатите по форумите и да си поискаш всички пари от него обратно.
  15. Понеже съм сменял преди доста време този семеринг - един жокер и от мене. За по лесен достъп развий болта на задния тампон на кутията .Така опашката на кутията висва надолу и се работи по лесно . Втори жокер - оригиналния семеринг е вътрешно 16 мм. ,на мен навремето ми препоръчаха същия като оригинала ,но вътрешно 15 мм. и се оказаха прави - вече 8 или 9 г. откакто съм го сменял ,задника на кутията е сух.
×
×
  • Create New...