nobody_lbg Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 (Редактирано) Здравейте Колеги,имам следният проблем и се надявам да ми кажете откъде да почвам да го търся.Значи колата е А6 2.0 16клапана, с газова. Проблема се изразява в това че сутрин като тръгна работа, тоест колата е студена, и я пусна на скорост без газ колата придърпва зверски и се чува едно тряскане отдолу, кат пчели са заминали тампоните на скоростната кутия. колата се клати на тласъци и направо имам чувството че ще се разпадне.Когато загрее проблема изчезва, нямам проблем с оборотите на бензин или газ, когато е намясто двигателя мърка проблема се изразява повече на бензин, предполагам че и защото сутрин паля на бензин и карам известно време преди да превключа.Някой сблъсквал ли се е с този проблем и ако е ще бъда много благодарен да сподели как го е решил.Благодаря предварително Редактирано 21 Декември 2007 от nobody_lbg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 (Редактирано) Най-вероятно не и достига бензин, когато е студен двигателя. Вероятно трябва малко да се пипне сместа на бензин през реглажния болт на дебитомера или е запушен горивния филтър. Ако имаш съответния инструмент може да опиташ да завиеш на четвърт оборот (90 градуса по часовниковата стрелка). Това ще осигури повече гориво на дюзите. Разхода би трябвало да не мърда на бензин, защото за сместа се грижи електрическия регулатор на налягането. Виж да не е откачен куплунга на електрическия регулатор на налягането. Намира се на главата на инжекциона отдясно. Редактирано 21 Декември 2007 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nobody_lbg Публикувано 21 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 (Редактирано) Най-вероятно не и достига бензин, когато е студен двигателя. Вероятно трябва малко да се пипне сместа на бензин през реглажния болт на дебитомера или е запушен горивния филтър. Ако имаш съответния инструмент може да опиташ да завиеш на четвърт оборот (90 градуса по часовниковата стрелка). Това ще осигури повече гориво на дюзите. Разхода би трябвало да не мърда на бензин, защото за сместа се грижи електрическия регулатор на налягането. Виж да не е откачен куплунга на електрическия регулатор на налягането. Намира се на главата на инжекциона отдясно.благодария ти за съветите, ще го проверя.може ли петата дюза за студено дето е да не пуска гориво и за това да е бедна сместа.а тампоните дали и те не оказват някакво влияние, защото се чуват удари при тласъците дето чак страх те хваща. Редактирано 21 Декември 2007 от nobody_lbg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 Петата дюза (старт-дюзата) работи САМО в момента на запалването и то при студен двигател, т.е. ако тя не работи въобще няма да можеш да запалиш сутрин на студа За обогатяването на сместа се грижи регулатора на налягането. Той се командва от ЕКУ-то, което от своя страна взима сигнал за текущата температура на двигателя от "синия" температурен датчик (не този, който е за климатроника, ако имаш такъв). Показанията на л-сондата се взимат под внимание от ЕКУ-то след определени градуси на двигателя - т.е когато двигателя е студен се игнорират. Щом на топъл двигател нямаш проблем предполагам, че л-сондата е ОК. Колкото до тампоните трябва да им хвърлиш едно око, но ако яко придърпва както казваш предполагам, че е възможно да издават тези звуци . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване