Jump to content

A3 1.8Т гасне


stef_nikolaev

Recommended Posts

Привет, бях за 10-ина дни извън БГ и като се върнах запалих а3-ката (1.8Т) и като че ли работеше с по-малък въртящ момент. На другия ден започна да не поема газ - работи само при лека газ, при по-силна гасне. За да се замъкна до сервиз помпах газта на моменти, даже по едно време проработи нормално. От няколко сервиза обаче ми казаха - в сряда. Сега положението е, че като я запаля прави няколко оборота и гасне, ако давам газ на пресекулки се развърта, върти няколко мин. и пак спира. Свещите са оригинални платинени, преди 10хил. км са сменяни, дали да не почистя дроселната клапа, тя до колкото знам трябва и да се настройва после в еку-то...?

Айде дано нямате проблеми при тия -20-30 градуса и мерси предварително :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, бях за 10-ина дни извън БГ и като се върнах запалих а3-ката (1.8Т) и като че ли работеше с по-малък въртящ момент. На другия ден започна да не поема газ - работи само при лека газ, при по-силна гасне. За да се замъкна до сервиз помпах газта на моменти, даже по едно време проработи нормално. От няколко сервиза обаче ми казаха - в сряда. Сега положението е, че като я запаля прави няколко оборота и гасне, ако давам газ на пресекулки се развърта, върти няколко мин. и пак спира. Свещите са оригинални платинени, преди 10хил. км са сменяни, дали да не почистя дроселната клапа, тя до колкото знам трябва и да се настройва после в еку-то...?

Айде дано нямате проблеми при тия -20-30 градуса и мерси предварително :flipoff:

Понеже както каза един приятел от това описание нищо не се разбира, т.е. може проблема да е от мн. различни неща, днес си играх с колата и според мен проблема е в запалването, защото:

- двигателя работи неравномерно и тресе, може би на 3 цилиндъра (но пък тогава би трябвало пак да работи, а не да гасне ?)

- колата изпива бензина докато работи на празни обороти и от ауспуха капе яко !

Ако някой има идея или поне да ме насочи към 2-3 възможни проблема ще е супер :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хелоу, оказа се имобилайзер и дебитомер. Сега търся дебитомер... макар че новия не е брутално скъп - около 400 лв, но ако с рециклиран ще изкара няколко години бих си взел :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...