stef_nikolaev

Members
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

About stef_nikolaev

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi Q5 3.2 FSI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

1,277 profile views
  1. Полезно инфо за това как работи предното окачване тип мултилинк, нещо подобно май е на Q5 (както и на мн. други B8-ци и т.н.).
  2. Благодаря много за отговорите. И на мен ми се виждаше странно да е от смяната на носачи. След 5 дни каране нарочно с доста завои положението си е същото - при определено положение на волана просто залепва и не се изправя сам при движение. При по-малък както и по-голям ъгъл няма проблем - изправя си. Чудя се дали е възможно като са чукали по окачването за смяната на носачите дали е възможно да са повредили рейката, или ябълковидните съединения (от общо 4 долни носачи, сменени са два, май точно тези дето са с ябълки). Утре отивам в сервиза...
  3. Здравейте колеги, Колата е Q5, но до колкото знам е базирана на същата платформа като А4 B8 и може повече хора да имат опит с подобен проблем. Тъкмо взех колата от сервиза, след смяна на предни долни носачи и забелязвам, че воланът в крайно ляво или дясно положение се върти по-трудно от обикновено. При леко завиване, например по-малко от половината ход, всичко е ОК, но при пълно навъртане воланът се усеща прекалено стегнат и не се изправя автоматично. Пропуснах да кажа, че в сервиза са настроили геометрията на окачването след смяната на носачите и не е това причината. От сервиза казаха, че трябвало да се разработят новите носачи, ама след цял ден каране по завои си е все така. Дали е нормално това, има ли някой с подобен опит? Поздрави, Стефан
  4. То стана голям монолог, но - колата поседя 1 седмица и взе че се оправи. Подозирам, че вода е била влязла и намокрила някое ЕКУ или кабели.
  5. Намерих човек с кабел и грешката е "steering lock fault". След изчистване на грешката колата пали, но при повторно палене/гасене пак не ще и трябва пак да се чисти. Освен със смяна на steering lock модула, можело да се оправи с препрограмиране на BCM2 ЕКУ, някакъв човек в ebay можел да го направи... Колата е Q5 3.2FSI 2010.
  6. Привет, Вчера всичко беше ок, на сутринта пъхам ключа и никаква реакция. Акумулаторът е ОК, централното работи, електрическата задна врата се отваря/затваря, всички бушони са ОК (проверих от ляво/дясно на таблото и в багажника под BCM модула, освен ако няма още?). Предполагам контактът на ключалката се е прецакал, или ако има реле някъде? Поздрави, Стефан
  7. Колеги нормално ли е на TFSI отзад да пише само FSI, няма и място, ако примерно е паднало Т-то: http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details Не съм обърнал внимание, може така да си ги означават по принцип...
  8. Е не мога да не се изходя и аз по темата, класически бисер в стил "можеше и още"
  9. stef_nikolaev

    Quattro

    Някъде по-горе видях изказване за въртящия момент, че на мерца дизел бил по-голям с незнам си колко, омръзна ми да повтарям че колите ги дърпа мощността, която е обороти*въртящ момент, а не само върт. момент. Проста математика (за 3-ти клас): Примерен дизел: 300нМ * 3000 об/мин = 90 квт Примерен бензинов двигател: 200нМ * 5000 об/мин = 100 квт Това, че на дизеляците усещате повече въртящия момент е само защото той е неравномерен - има пикови стойности при определени обороти ! Направете опит на 1.8Т да дадете рязко газ, като по някое време пускате газта и пак я натискате - усеща се въртящия момент, а ? P.S. Нищо лично, ама 1.8Т е мн. добър мотор, а дизелите не че ги мразя, ама дори с катализатор миришат мн. гадно. Колега, като направиш сравнението с друга кола - пиши какво е станало
  10. stef_nikolaev

    Quattro

    Колегата го написа по-горе, разликата е 0,5 сек при ускорението до 100км/ч, за а4 1.8Т е 8.1, за куатро е 8.6 сек. Макс. скорост на 1.8Т куатро е 219 км/ч, което не е зле. Аудито обаче има доста електроники, може наистина нещо да не ти е в ред, или ако си на газ, пробвал ли си макс. ти скорост и ускорението как са ? Още повече щом по-тежка кола (мерджаната ти) върви повече по баир със сигурност нещо не е в ред.
  11. Пратих ти лично, тази тема не е за симптомите на дросела, а дали е от 2 части и може ли да се смени само електронната част.
  12. На мен ми дават отстъпка, понеже работя в Бош, но иначе вървят по 600лв май, а мисля че освен Бош има и други производители (не говоря за китайските, дросел китайски не бих взел).
  13. Здравейте, Както се досещате аз съм от клуб дроселна клапа - не е много зле, но прави проблеми и реших да я сменям. Понеже работя в Bosch (но не авточасти) - попитах колегите от авточасти и те казаха, че имали само "throttle body", според мен това е само корпуса на дросела, без стъпковото моторче и потенциометъра. Кода за поръчка по тяхната система е 0 280 750 036 . На моя дросел пише 408237/212/005/I4497 (това 005 може и да е 003, не се чете). Въпроса ми е дали това по техния номер "throttle body" е без електрониките и ако е така, от къде мога да търся само частта с електрониката ? Дори си мисля че само нея ако може да сменя ще е достатъчно.
  14. Ако караш повече от 50-60км дневно вземи дизел, каквото и да си говорим е по-икономичен. Иначе аз съм за 1.4 TFSI, по принцип освен всички предимства бензинките имат по-плавна характеристика, например моята приятелка я боли корема като я возя в дизелак. Освен това като сваля стъклото и ме лъхва миризма на нафта, даже на новите коли с катализатор е още по-гадна миризмата, макар и с по-малко вредни емисии. Ако искаш икономия - дизелака, ако искаш кеф и комфорт - бензин.
  15. Колеги можете ли с 2 думи да кажете защо возенето по инерция не е добра идея (чисто технически), може и за колегата дето пита да е полезно.