Jump to content

ТУРБОТО НА МОЯТА СТРЕЛА


to6kata

Recommended Posts

здравейте колеги,карам ауди а6 2.5тди 140 коня от 96/97 година.МОЛЯ ВИ ПОМАГАЙТЕ!искам да съм подготвен когато отида в сервиз,защото като знам какви бирници са...............ТА ПРОБЛЕМА Е В ТУРБОТО МИ!КОГАТО СИ КАРАМ НОРМАЛНО НЯМА ПРОБЛЕМИ,НО "СРИТАМ ЛИ Я"СТАВА ЛОШО!СТИГНЕ ЛИ ДО 3000 ОБ. И ТУРБИНАТА ИЗКЛЮЧВА!ОПРАВЯ СЕ КОГАТО Я ОСТАВЯ ДА И ПАДНАТ ОБОРОТИТЕ.КАЖЕТЕ МИ МОЛЯ ВИ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА ПРАВИ ТАКА,И ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ ЛИ Е?

БЛАГОДАРЯ НАВСИЧКИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти не е голям, но като знам в сервизите как ще ти одерат кожата, чак ми се плаче...

Потърси някой от софийските клубни майстори... Ще ти решат проблема за доста по малка сума, а и няма да имаш проблеми, че не се знае на какъв ще попаднеш в сервиза и каква диагноза ще ти даде. Да не стане така, че ти си с задух, а той да те лекува с рициново масло...

И ако пишеш с малки букви, ще се радваме, че така как ни се караш, може други да не се включат в помоща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купих моето говедо със същия проблем и хоп по майстори та турбо та помпа та незнам си кво. изрезах катализатора и тя тръгна и са копа асвалта . та много внимавай да не попаднеш и ти на някой дето мноо разбира а всъщност проблема да се реши за 30лв при това ми ги дадоха намен а не аз на тях като изрезаха катализатора.със здраве хайде ша са оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за съвета.незнаех че големия шрифт е наказателен!извинявам се!исках просто да подчертая че за мен проблема е голям!ПАК БЛАГОДАРЯ НА ВСИ4КИ!

купих моето говедо със същия проблем и хоп по майстори та турбо та помпа та незнам си кво. изрезах катализатора и тя тръгна и са копа асвалта . та много внимавай да не попаднеш и ти на някой дето мноо разбира а всъщност проблема да се реши за 30лв при това ми ги дадоха намен а не аз на тях като изрезаха катализатора.със здраве хайде ша са оправи
а батка мислиш ли че с премахване на катализатора ще се оправи проблема?и какво друго може да е?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти тръгни от катализатора и ако проблема си остане, тогава пиши за да се включим пак, ако се е решил кажи едно, 10по :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти тръгни от катализатора и ако проблема си остане, тогава пиши за да се включим пак, ако се е решил кажи едно, 10по :hilezh:

е какво общо има катализатора с турбото?преди ми казаха че имало някакъв клапан.знете ли нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е какво общо има катализатора с турбото?преди ми казаха че имало някакъв клапан.знете ли нещо?

Клапан N75, управлява вакуума на турбото, може и от него да е. При мен е същото, на 3000 оборото спира да върви но само на 4-та и 5-та. Сега ще ходя да ми почистят нагара от турбината и ще видя какво ще стане.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е какво общо има катализатора с турбото?преди ми казаха че имало някакъв клапан.знете ли нещо?

Катализатора и турбото нямат нищо общо по принцип но ако ти се е задръстел катализатора и като влезнеш в по високи обороти и катализатора започва да задържа газовете и колата почва да се задъва и да не може да върви и като паднат оборотите и налягането в катализатора и се оправя и като настъпиш пак се задъва и така :hilezh: И аз съм патил такъв проблем какво ли не ръчкахме какво ли не правихме а то проблема бил от там!... Елементарно но трябваше някои да се сети по на време :) много нерви щяхме да си спестим :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа със сигурност че проблема ще се реши като се махне катализатора, но принципно ако е задръстен и няма дебит, след турбото в т.н. даунпайп, се увеличава налягането и то самото действа като спирачка на турбината. А като спре турбокомпресора с тези 3000 оборота к'о пра'им?

По-горе един колега правилно отбеляза че ако се почне с катализатора пък после друго. Първо най-лесното. Та дори и да не е катализатора причината, лошо няма, направил си нещо полезно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора и турбото нямат нищо общо по принцип но ако ти се е задръстел катализатора и като влезнеш в по високи обороти и катализатора започва да задържа газовете и колата почва да се задъва и да не може да върви и като паднат оборотите и налягането в катализатора и се оправя и като настъпиш пак се задъва и така :stupid: И аз съм патил такъв проблем какво ли не ръчкахме какво ли не правихме а то проблема бил от там!... Елементарно но трябваше някои да се сети по на време :stupid: много нерви щяхме да си спестим :hilezh:

благодаря за инфото.......а за този клапан N75 какво мойеш да ми кажеш?и как да се предпазя от хиени в сервизи,които искат да ми чопнат турбината.опитаха се да ме обедят че турбината е за смяна.sorry 1200lv.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа със сигурност че проблема ще се реши като се махне катализатора, но принципно ако е задръстен и няма дебит, след турбото в т.н. даунпайп, се увеличава налягането и то самото действа като спирачка на турбината. А като спре турбокомпресора с тези 3000 оборота к'о пра'им?

По-горе един колега правилно отбеляза че ако се почне с катализатора пък после друго. Първо най-лесното. Та дори и да не е катализатора причината, лошо няма, направил си нещо полезно.

благодаря ти много за мнението.той тоз катализатор и безтова вече май ще е издухан,защото колата ми е вече на 280 000 км.но най-голямото ми притеснение беше да не е турбото.защото като несме компетентни,и в сервизите само това чакат,цакат те както си искат.ПАК БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА МНЕНИЯТА КОИТО МИ ДАДОХТЕ,ще се радвам ако и аз мога да помогна на някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ти много за мнението.той тоз катализатор и безтова вече май ще е издухан,защото колата ми е вече на 280 000 км.но най-голямото ми притеснение беше да не е турбото.защото като несме компетентни,и в сервизите само това чакат,цакат те както си искат.ПАК БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА МНЕНИЯТА КОИТО МИ ДАДОХТЕ,ще се радвам ако и аз мога да помогна на някой.

Разбира се, че можеш да помогнеш!!!... Като оправиш проблема сподели какъв е бил :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото наА6с4се чупи изключително рядко сравнено с всички останали модели на ауди и най-вече тези с променлива геоментрия на лопатките!

По същество аз имах подобен проблем не че спираше да ускорява след 3000х.об ами самото ускорение беше притъпено и колата постепенно стана

по-мудна и тромава + 20% преразход на гориво инъче пак правеше 200+ на магистрала. При диагностиката казаха че катализатора е запушен на база повишен % въглероден двуокис избушиха го и го сложих отново :hilezh: 30кинта от мен

Като и изключим първоначалния шок от черния облак за около 10 на мин се изчисти и чих гласчето на турбото проблема с ускорението изчезна :stupid:

С риск да се изкажа неподготвен смятам че въпросния клапан N75 не фигурира като проблем при ААТ и 140кс мотори ако го има въобще :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батко, гарантирам ти че проблема ти не е в отишла си турбина, а в управлението на турбото...

Ако не намериш по София кой да ти я оправи, свържи се с мен на лично и ще измислим нещо...

Но в никакъв случай не сменяй турбото!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батко, гарантирам ти че проблема ти не е в отишла си турбина, а в управлението на турбото...

Ако не намериш по София кой да ти я оправи, свържи се с мен на лично и ще измислим нещо...

Но в никакъв случай не сменяй турбото!!!

батка,аз живея в бургас...много далечко ми идва софията или пък монтана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

батка,аз живея в бургас...много далечко ми идва софията или пък монтана.

Окей, извинявам се, но те направих на софиянец :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове днес си махнах катализатора,надяайки се да се получи нещо но уви!турбото пак излючва на 3000......................какво да я правя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не намериш майстор по Бургас, пиши едно лично на ifidik, от Варна е момчето и мисля че ако се разходиш до него ще ти реши проблема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и при мин не се получи веднага но като я поръчках малко да е все на изключвател няма ти казвам кво излизаше отзад на другия ден и олекна на колицата .А и забелязах че не я ли държиш тази кола в обороти все едно я мъчиш и се запушва все пак това не е трулей дай и малко зор пораздвижи поне 1-3 от добичетата ако още са живи то говедото няма да се строши :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и при мин не се получи веднага но като я поръчках малко да е все на изключвател няма ти казвам кво излизаше отзад на другия ден и олекна на колицата .А и забелязах че не я ли държиш тази кола в обороти все едно я мъчиш и се запушва все пак това не е трулей дай и малко зор пораздвижи поне 1-3 от добичетата ако още са живи то говедото няма да се строши :hilezh:

абе всички добичета май са живи колега.преди да стигне проклетите 3000 об. е като сувалка.аз севте карам дизел,и съм меко казано"изумен" от възможностите му.та батка мои приател има BMW 520 бензинка и е 150 коня,а аз го правя да му се смеят брато.но пустото му турбо...........и ми направи впечатление че и след като мине 3000об. продължава да е мудна.незнам аз ли вече си вкарвам филмите..........но на такова вървене до 3000,би трябвало и след това да е стрела..........?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери Н75 клапана.Провери дали няма някои спукан въздухопровод покраи турбото и интеркулера.Така може да става ако дупката е малка и след 3000 като надуе яко турбината да испуска налягане от някаде.Има ли страно свистене от някаде като я настъпиш,ако има значи е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно същите симптоми до 3000 върви после души асвалта да умре некъде набира ама като трулей та както ти казах и на диагностика ходи и във време на движение я гледаха сичко окей обаче говедото не мърда от3000оборота нагоре и аз наривах пари а на тоя а на оня и у супер дизел са я гледали била си добре абе да ви еее .... у разбирачите кво гледат на лаптопие не знам то ми се въртеше в главата да кажа мое мнение дали не е катализатора ама викам те са гледат на компа па нещо ще видят нема да се обаждам .като видах че почват да си играят на тука има тука нема викам опа тия са по зле и от мен я жувотното в мкомплект я катализатора вънка .тръгвам си абе неще пак същото и викам маати ти или ще вървиш или на луканка газ докато може само ръчка цял ден като зеха да излизат едни мити кълба ужас .на другия ден братче колата върви та се кине и от тогава само яко ръчка но и хубава подръжка и правя та за това я мачкам така .ааа забравих искаха да сменям турбината била заминала незнам ти кво. потрай мисля че ако я покараш ще се оправи :bia:

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О не знам вече!нямам познати които разбират от такива неща,а по сервизи как неми се ходи.........само олигофрени.........и много се дразня,и даже щях да бия един тъпак,моята,както и на всеки собственик колата не е за учене.а те искат да ми се учат на колата.като незнаят какво и има да кажат и да я оставят.мамицата им ще ги изтребя........няма вече сержиз в който да си спокоен че ако нети я оправят,поне няма да ти я дотрошат.колега благодаря за мнението,жал ме е за колицата ми но ще го пробвам това.а за другия колега да отговоря тука:не несе чува свистене,а нали турбината пак малко трябва да се чува?аз нищо нечувам.........

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опитай при някой който не се представя за голям майстор но го виждаш че разбира .или както се казва голямата путка не е путка а малката путка е голяма путка сори за израза но е много верен .обикновено а и по често малките хора или тези дето си мислим че нямат техника и не толко разбират вършат голямата работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове,много ви благодаря за съвета който ми дадохте!наистина проблема се оказа в катализатора,но онези маистори които го правиха първят път,май много яко са си оставили рацете.неможах да разбера какво точно са правили,но сега едни момчета в бургас ми махнаха това гърне което са ми сложили "майсторите" в предишния сервиз.както и да е мисля че проблема се реши с игнорирането на катализатора.несъм я пробвал още на 100%,ноо мисля и се надявам да се е оправил проблема.ПАК ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ!и ако мога да си позволя да дам един съвет:ВНИМАВАЙТЕ В КОЙ СЕРВИЗ СИ ОСТАВЯТЕ КОЛАТА,И ВИНАГИ ИМ ДИшАЙТЕ ВЪВ ВРАТА...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...