Paho Публикувано 24 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2008 Здравейте,интересува ме колко струва маслената магистрала за К 03 на А3 AGU 150к.с. , и евентуално който е извършвал тази процедура ориентировъчна цена за труд ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cocko Публикувано 25 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2008 ами колега аз имам една ама е от тт и мисля че ще ти свърши работа,но даи снимка да я видя твоята дали поне на външен вид е същата и ще се разберем нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 25 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2008 ами колега аз имам една ама е от тт и мисля че ще ти свърши работа,но даи снимка да я видя твоята дали поне на външен вид е същата и ще се разберем нещоАми забравил съм точно как изглеждаше и незнам дали от долу ще може да се заснеме добре , нека някой който е сменял вече да разясни повече ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 25 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2008 че то целта е да е чисто новаотвъртат се два холендераи си готов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2008 Здравейте,интересува ме колко струва маслената магистрала за К 03 на А3 AGU 150к.с. , и евентуално който е извършвал тази процедура ориентировъчна цена за труд ?124 лв нова оригинална,с труда вероятно 160 и отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 26 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2008 Днес ходих да питам в unitech turbo Варна и ми казаха че проблем с тази тръбичка при А3 не се получава ,а само при А4 понеже минавала над колекторите и се нагрява,т.е. че не е необходимо да се сменя ?Мога ли да му вярвам на майстора или иска да ходя да си купувам после турбо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 27 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2008 (Редактирано) Днес ходих да питам в unitech turbo Варна и ми казаха че проблем с тази тръбичка при А3 не се получава ,а само при А4 понеже минавала над колекторите и се нагрява,т.е. че не е необходимо да се сменя ?Мога ли да му вярвам на майстора или иска да ходя да си купувам после турбо ? Кой ти го каза това,ако е Мартин мисля че може да му се довериш! Редактирано 27 Февруари 2008 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2008 (Редактирано) Днес ходих да питам в unitech turbo Варна и ми казаха че проблем с тази тръбичка при А3 не се получава ,а само при А4 понеже минавала над колекторите и се нагрява,т.е. че не е необходимо да се сменя ?Мога ли да му вярвам на майстора или иска да ходя да си купувам после турбо ? така е за жалост,3-ката в това отношение е напред с едни гърди ,през старата ми магистрала(иначе отвън идеална на вид) едва успях да прекарам тънка стоманена тел 0.8 мм,ама много трудно заради нагара вътре. Редактирано 27 Февруари 2008 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 1 Март 2008 Доклад Share Публикувано 1 Март 2008 така е за жалост,3-ката в това отношение е напред с едни гърди ,през старата ми магистрала(иначе отвън идеална на вид) едва успях да прекарам тънка стоманена тел 0.8 мм,ама много трудно заради нагара вътре.Е неможе ли да се направи нещо като изолация на тази тръба,да не се нагрява и спича от колекторите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Март 2008 Доклад Share Публикувано 2 Март 2008 Е неможе ли да се направи нещо като изолация на тази тръба,да не се нагрява и спича от колекторите?може разбира се,но когато е нова ,че немеца не е предвидил изолация явно,а иначе нашите нищо не им пречи да се демонтират,изчистят и монтират обратно(при положение,че не са с външни дефекти разбира се и се внимава много при чистенето на двата края,където има армирани гумени секции).Ама кой ли ще се занимава с такива еквилибристики......,освен собственика естествено Онзи ден разбрах,че съществуващата твърда тръба може да се преоборудва(след изчистване) с нови накрайници със старите щуцерни гайки,ама вече си я бях монтирал новата аз специално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts