Jump to content

Турбо


Paho

Recommended Posts

Здравейте,интересува ме колко струва маслената магистрала за К 03 на А3 AGU 150к.с. , и евентуално който е извършвал тази процедура ориентировъчна цена за труд ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колега аз имам една ама е от тт и мисля че ще ти свърши работа,но даи снимка да я видя твоята дали поне на външен вид е същата и ще се разберем нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колега аз имам една ама е от тт и мисля че ще ти свърши работа,но даи снимка да я видя твоята дали поне на външен вид е същата и ще се разберем нещо

Ами забравил съм точно как изглеждаше и незнам дали от долу ще може да се заснеме добре , нека някой който е сменял вече да разясни повече ? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,интересува ме колко струва маслената магистрала за К 03 на А3 AGU 150к.с. , и евентуално който е извършвал тази процедура ориентировъчна цена за труд ?

124 лв нова оригинална,с труда вероятно 160 и отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да питам в unitech turbo Варна и ми казаха че проблем с тази тръбичка при А3 не се получава ,а само при А4 понеже минавала над колекторите и се нагрява,т.е. че не е необходимо да се сменя ?

Мога ли да му вярвам на майстора или иска да ходя да си купувам после турбо ? :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да питам в unitech turbo Варна и ми казаха че проблем с тази тръбичка при А3 не се получава ,а само при А4 понеже минавала над колекторите и се нагрява,т.е. че не е необходимо да се сменя ?

Мога ли да му вярвам на майстора или иска да ходя да си купувам после турбо ? :blink:

Кой ти го каза това,ако е Мартин мисля че може да му се довериш!

Редактирано от joro09
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да питам в unitech turbo Варна и ми казаха че проблем с тази тръбичка при А3 не се получава ,а само при А4 понеже минавала над колекторите и се нагрява,т.е. че не е необходимо да се сменя ?

Мога ли да му вярвам на майстора или иска да ходя да си купувам после турбо ? :dance:

така е за жалост,3-ката в това отношение е напред с едни гърди ;) ,през старата ми магистрала(иначе отвън идеална на вид) едва успях да прекарам тънка стоманена тел 0.8 мм,ама много трудно заради нагара вътре.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е за жалост,3-ката в това отношение е напред с едни гърди :respekt: ,през старата ми магистрала(иначе отвън идеална на вид) едва успях да прекарам тънка стоманена тел 0.8 мм,ама много трудно заради нагара вътре.

Е неможе ли да се направи нещо като изолация на тази тръба,да не се нагрява и спича от колекторите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е неможе ли да се направи нещо като изолация на тази тръба,да не се нагрява и спича от колекторите?

може разбира се,но когато е нова ,че немеца не е предвидил изолация явно,а иначе нашите нищо не им пречи да се демонтират,изчистят и монтират обратно(при положение,че не са с външни дефекти разбира се и се внимава много при чистенето на двата края,където има армирани гумени секции).Ама кой ли ще се занимава с такива еквилибристики......,освен собственика естествено :hilezh:

Онзи ден разбрах,че съществуващата твърда тръба може да се преоборудва(след изчистване) с нови накрайници със старите щуцерни гайки,ама вече си я бях монтирал новата аз специално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...