allk Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Привет на всички!След закачане на въпросното ауди към компа се появиха следните грешки:VAG-COM Version: Release 311.2-NChassis Type: 4B - Audi A6 C5Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 906 018 Component: 1.8L R4 5VT 0004 Coding: 04002 Shop #: WSC 000004 Faults Found:16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit P1548 - 35-10 - - - Intermittent17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit P1426 - 35-10 - - - IntermittentReadiness: 0000 0000Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 B Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004283 Shop #: BB 24332No fault code found.Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 820 043 P Note: Excessive Comm ErrorsSkipping Address 15-AirbagsAddress 17 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 919 881 A Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D15 Coding: 05142 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0823518 No fault code found.Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 962 258 E Component: Zentralverrieg.,DWA D32 Coding: 04683 Shop #: WSC 023251 Fault Found:01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - -Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00001 Shop #: WSC 02325No fault code found.End -------------------------------------------------------Какво означава на кратко всичко това?След изчистване на грешките, колата започна да работи много нестабилно, да прекъсва като и подам газ, да забива муцуната иначе си пали нормално и поддържа стабилни обороти. Това продължи около 20км. , след което се оправи.Свързах я пак към компа и ми показа следната информация:VAG-COM Version: Release 311.2-NChassis Type: 4B - Audi A6 C5Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 906 018 Component: 1.8L R4 5VT 0004 Coding: 04002 Shop #: WSC 00000No fault code found.Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 B Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004283 Shop #: BB 24332No fault code found.Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 820 043 P Component: A6-Klimavollautomat D62 Coding: 00040 Shop #: WSC 02325 Note: Excessive Comm ErrorsSkipping Address 15-AirbagsAddress 17 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 919 881 A Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D15 Coding: 05142 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0823518 No fault code found.Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 962 258 E Component: Zentralverrieg.,DWA D32 Coding: 04683 Shop #: WSC 02325No fault code found.Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00001 Shop #: WSC 02325No fault code found.Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 152 Component: Radio 0001 Coding: 00205 Shop #: WSC 023253 Faults Found:00852 - Loudspeaker(s): Front 36-10 - Open Circuit - Intermittent00854 - Radio Display Output in dash Panel insert 49-10 - No Communications - Intermittent65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - -End -------------------------------------------------------На какво може да се дължи това? Ако даден модул, а в случая ламбда сонда, N80 и N75 не функционират след 20км няма ли да натрупат грешка в борд компютъра пак?Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Вероятно някога на работещ двигател някой за проба е откачал куплунга на л-сондата, датчика N75 и т.н. Това е довело до записа на грешките. Щом не се появяват след изтриването им, според мен всичко ти е ОК. Просто може би при теб има период на адаптация на ЕКУ-то (което като функция го има и на по-старите ЕКУ-та) и затова е работила лошо първите 20км. Въпреки, че чак 20км за адаптация ми се виждат малко множко . Мога да ти дам пример с адаптирането на ЕКУ-то на механичен инжекцион при проблем с потенциометъра на дебитомера - в продължение на около 5мин. двигателя сам си вдига и сваля оборотите в диапазона 1000-3000, когато не е натиснат педала на газта и след това заспиват на 850. Това става след всяко запалване на двигателя ако въпросния потенциометър не е добре регулиран. Твоята кола е доста по-нова и може би заради това прави повече "check-ове" и е необходимо повече време за да се адаптира. Общо взето времето ще покаже - провери си след известно време грешките в ЕКУ-то. Ако няма, а и двигателя работи нормално значи всичко е ОК . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване