Jump to content

Грешки на Vag-Com


allk

Recommended Posts

Привет на всички!

След закачане на въпросното ауди към компа се появиха следните грешки:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 906 018

Component: 1.8L R4 5VT 0004

Coding: 04002

Shop #: WSC 00000

4 Faults Found:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit

P1548 - 35-10 - - - Intermittent

17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit

P1426 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 B

Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004283

Shop #: BB 24332

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 820 043 P

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 919 881 A

Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D15

Coding: 05142

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0823518

No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 962 258 E

Component: Zentralverrieg.,DWA D32

Coding: 04683

Shop #: WSC 02325

1 Fault Found:

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 951 173

Component: Innenraumueberw. D03

Coding: 00001

Shop #: WSC 02325

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Какво означава на кратко всичко това?

След изчистване на грешките, колата започна да работи много нестабилно, да прекъсва като и подам газ, да забива муцуната иначе си пали нормално и поддържа стабилни обороти. Това продължи около 20км. , след което се оправи.

Свързах я пак към компа и ми показа следната информация:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 906 018

Component: 1.8L R4 5VT 0004

Coding: 04002

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 B

Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004283

Shop #: BB 24332

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 820 043 P

Component: A6-Klimavollautomat D62

Coding: 00040

Shop #: WSC 02325

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 919 881 A

Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D15

Coding: 05142

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0823518

No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 962 258 E

Component: Zentralverrieg.,DWA D32

Coding: 04683

Shop #: WSC 02325

No fault code found.

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 951 173

Component: Innenraumueberw. D03

Coding: 00001

Shop #: WSC 02325

No fault code found.

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 035 152

Component: Radio 0001

Coding: 00205

Shop #: WSC 02325

3 Faults Found:

00852 - Loudspeaker(s): Front

36-10 - Open Circuit - Intermittent

00854 - Radio Display Output in dash Panel insert

49-10 - No Communications - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

End -------------------------------------------------------

На какво може да се дължи това? Ако даден модул, а в случая ламбда сонда, N80 и N75 не функционират след 20км няма ли да натрупат грешка в борд компютъра пак?

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно някога на работещ двигател някой за проба е откачал куплунга на л-сондата, датчика N75 и т.н. Това е довело до записа на грешките. Щом не се появяват след изтриването им, според мен всичко ти е ОК. Просто може би при теб има период на адаптация на ЕКУ-то (което като функция го има и на по-старите ЕКУ-та) и затова е работила лошо първите 20км. Въпреки, че чак 20км за адаптация ми се виждат малко множко :moon: . Мога да ти дам пример с адаптирането на ЕКУ-то на механичен инжекцион при проблем с потенциометъра на дебитомера - в продължение на около 5мин. двигателя сам си вдига и сваля оборотите в диапазона 1000-3000, когато не е натиснат педала на газта и след това заспиват на 850. Това става след всяко запалване на двигателя ако въпросния потенциометър не е добре регулиран. Твоята кола е доста по-нова и може би заради това прави повече "check-ове" и е необходимо повече време за да се адаптира. Общо взето времето ще покаже - провери си след известно време грешките в ЕКУ-то. Ако няма, а и двигателя работи нормално значи всичко е ОК :D.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...