lubomir anastasov Публикувано 14 Май 2008 Доклад Share Публикувано 14 Май 2008 Здравеите колеги искам да попитам ,ако някой от вас е сменял тампоните на макферсоните на 80 Б3 не е куатро, как е демонтирал пружините от макферсона има ли някакви скоби за тази цел или просто с тел... ? ако някой може да помогне ще съм много благодарен защото веднъж съм свалял пружини на москвич алеко с макферсон от пред и с тая тел не си е работа, та ако има алтернативни варианти ще съм много благодарен да разбера ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 14 Май 2008 Доклад Share Публикувано 14 Май 2008 (Редактирано) http://www.audi80.ru/Repair/FrontSuspensio...rbers_print.aspКолега тука има снимков материал - аз ще правя тия дни тая процедура - освен скоби ти трябва 2 спец ключетапървото ето това http://www.germanautoparts.com/displayimag...le=82750231N7M3 с 2 зъбчета, дълго 7-8 санта и отвън с размер такъв, че да можеш да го стягаш с ключ./Това ако сменяш буферите или амортисьорите/Също и шестограм 7-ца за контра. Редактирано 14 Май 2008 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marian990 Публикувано 15 Май 2008 Доклад Share Публикувано 15 Май 2008 Колеги тая процедура не е толкова сложна колкото го е показал "братушката".това което го прави той може да стане и на място без да сваля нищо.Лично съм го правил няколко пъти, за това Ви пиша.Колега от Пловдив,ако искаш ще ти покажа как става (0895476777) и ти сам ще се оправиш по-нататък.Иначе за колегата от София - трябва да намериш лула 24-27 и 6-то грам 6 или 7 мм.(в зависимист от стеблото на пилнителя).Отвиваш гаиката.Под нея има един конус - отвърташ го с тъп секач или спец.ключ,ако имаш такъв.Слагаш скобите на пружините и вдигаш на крик колата.Натискаш с крак гумата и стеблото на амортесьора изпада.Ако изпадне и тампона бъркаш с ръка и го вадиш.Запомни обаче какво след какво правиш, защото има една малка шайба да не я забравиш.Има вероятност да ти пропадне пръта на амортесьора,но това да не те притиснява - изкарва се с малко повече мерак.Слагаш новия тампон и сглобяваш по съшия начин.Надавам се да съм бил полезен.Успех.По същия начин се сменява и амортисьора само,че с водопроводен ключ се отвърта голямата гайка ограничаваща го да излезе и се изважда отгоре през дупката.Това става без да се маха пружината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 15 Май 2008 Доклад Share Публикувано 15 Май 2008 Колеги тая процедура не е толкова сложна колкото го е показал "братушката".това което го прави той може да стане и на място без да сваля нищо.Лично съм го правил няколко пъти, за това Ви пиша.Колега от Пловдив,ако искаш ще ти покажа как става (0895476777) и ти сам ще се оправиш по-нататък.Иначе за колегата от София - трябва да намериш лула 24-27 и 6-то грам 6 или 7 мм.(в зависимист от стеблото на пилнителя).Отвиваш гаиката.Под нея има един конус - отвърташ го с тъп секач или спец.ключ,ако имаш такъв.Слагаш скобите на пружините и вдигаш на крик колата.Натискаш с крак гумата и стеблото на амортесьора изпада.Ако изпадне и тампона бъркаш с ръка и го вадиш.Запомни обаче какво след какво правиш, защото има една малка шайба да не я забравиш.Има вероятност да ти пропадне пръта на амортесьора,но това да не те притиснява - изкарва се с малко повече мерак.Слагаш новия тампон и сглобяваш по съшия начин.Надавам се да съм бил полезен.Успех.По същия начин се сменява и амортисьора само,че с водопроводен ключ се отвърта голямата гайка ограничаваща го да излезе и се изважда отгоре през дупката.Това става без да се маха пружината.Аз обаче може да ти звънна,като реша да ги сменям,както обясняваш е много тарикатски и без много разправия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 15 Май 2008 Доклад Share Публикувано 15 Май 2008 ...Колега от Пловдив,ако искаш ще ти покажа как става..Мерси колега за ще го направя не ми е проблем - но ми бяха обещали скоби и не можаха да ми уредят - сега трябва да търся от другаде и тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galin georgiev Публикувано 15 Май 2008 Доклад Share Публикувано 15 Май 2008 Колега,ако решиш да си купуваш специални скоби за пружините то цената е около 30,00лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 15 Май 2008 Доклад Share Публикувано 15 Май 2008 Май баща ми ще ми направи едни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 15 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2008 Мерси за саветите ,но се оправих по стандартната процедура с яко тел и разкачане на целия макферсон сега ми остана само да си намеря здрави чашки над пружината поради причината че моите са изгнили прекалено много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 15 Май 2008 Доклад Share Публикувано 15 Май 2008 Колеги тая процедура не е толкова сложна колкото го е показал "братушката".това което го прави той може да стане и на място без да сваля нищо.Лично съм го правил няколко пъти, за това Ви пиша.Колега от Пловдив,ако искаш ще ти покажа как става (0895476777) и ти сам ще се оправиш по-нататък.Иначе за колегата от София - трябва да намериш лула 24-27 и 6-то грам 6 или 7 мм.(в зависимист от стеблото на пилнителя).Отвиваш гаиката.Под нея има един конус - отвърташ го с тъп секач или спец.ключ,ако имаш такъв.Слагаш скобите на пружините и вдигаш на крик колата.Натискаш с крак гумата и стеблото на амортесьора изпада.Ако изпадне и тампона бъркаш с ръка и го вадиш.Запомни обаче какво след какво правиш, защото има една малка шайба да не я забравиш.Има вероятност да ти пропадне пръта на амортесьора,но това да не те притиснява - изкарва се с малко повече мерак.Слагаш новия тампон и сглобяваш по съшия начин.Надавам се да съм бил полезен.Успех.По същия начин се сменява и амортисьора само,че с водопроводен ключ се отвърта голямата гайка ограничаваща го да излезе и се изважда отгоре през дупката.Това става без да се маха пружината.Начина описан от колегата Мариан е възможен ,самия аз два или три пъти съм си свалял лагер/тампоните без да свалям амортисьорната стойка ,но само искам да вметна че "конусната" гайка която всъщност е цилиндрична ,не бива да бъде сваляна преди да се свият пружините.И една хитринка - за да не пропадне до долу стержена на амортисьора ,още преди да бъдесвита пружината смъквам до долу шок-тампона и по този начин ограничавам хода на стержена(самия тампон не позволява самопроизволното движение на стержена надолу).И още нещо - струва ми се че този начин ще е доста по труден за хора които никога не сасе захващали с подобни операции ,отколкото стандартната процедура от снимковия материална братушките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване