Jump to content

marian990

Members
  • Мнения

    325
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно marian990

  • Рожден ден 21.04.1976

Друго

  • Kaра
    S8 D2 4.2 40V AQF

Контакти

  • AIM
    arni.bg

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Plovdiv
  • Интереси
    Хубави автомобили и хубави жени

Последни посетители

2788 профилни разглеждания

marian990's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. marian990

    Съвет за свещи

    NGK BKR6EQUP, без значение бензин или газ. Не слагайте заместители.
  2. Здравей колега. Сменях бензинова помпа на една А8-ца и имам няколко въпроса. Ако е удобно и не е проблем да ми пуснеш той телефонен номер да поговорим.

    1. HellFire

      HellFire

      0887651408

      Stefan

       

      звънкай след 10:30. Ще помога с каквото мога

  3. Здравейте колеги. Предварително се извинявам, ако има вече инфо по тази тема, но не успях да намеря нищо. Та за проблема - включва със силно ритане от 5 към 4 скорост и 2 пъти ми се случи при спиране вкл. 1 скорост по същия начин с много як удар. Когато я карам на ръчен режим пак го прави, ако не отпускам педала на газта, а когато отнема газта ритане няма. Вчера ми направи същия номер и от 4 към пета /само веднъж/. Този проблем се получава когато си иска. Ако някой има нещо в предвид, ще бъда много благодарен да сподели. Няма записани грешки. Масло и филтър сменени.
  4. датчик, темература на маслото SWAG 30 93 3825 Audi 80 Sedan (8C, B4 датчик, налягане на маслото STANDARD 53903 Audi 80 Sedan (8C, B4) 2.0
  5. Този датчик е за температурата на маслото и понеже комбинирания датчик (големия с 4-те пина), най-вероятно не работи и на някой преди теб не са му се давали 85 лв. за нов, е пуснат този допълнителен кабел за да има някакви показания.
  6. Здравей, колега. За това, което си описал по-горе недей да разбъзикваш инжекциона, а по-добре е насочи към дюзите. За да пикаят има две причини: или са се спекли от мръсотия (некачествен бензин) или омекнали пружинки на самите дюзи (вътре в тях). Тези дюзи отварят на налягане от 3,8-4,2 атм. Дори и да нямаш достатъчно налягане от помпата, при изрядни дюзи трябва пак малко да изкарват мъгла при работа. Свали дюзите и ги накисни в кореселин и до колкото може ги почисти въпреки, че това е механична дюза и са й много годинките. После с помпа или компресор ги продухай. Ако можеш да напълниш и малко кореселин заедно с въздуха, които преминава през тях ще е добре, тъкмо ще видиш дали разпръскват добре.Аз лично съм го правил, но накрая ги смених с нови. И не на последно място провери дали правилно са зацепени двата вала с веригата.
  7. Здравей, колега malkoto jivotno. Пробва ли да смениш газ-станцията? И за да разбереш как е колата на бензин, трябва да я покараш поне 50-60 км. за да се адаптира бензиновия комп., защото карайки на газ бензиновия комп се стреми да се придържа към бензиновата база данни. А имайки предвид, че газта е калпава това е много трудно да се постигне дори и с повече обогатяване от страна на газовия софтуер. При мен се получава същото, но много рядко. Когато е хубава газта няма проблеми. Проблемът е от 1800 до 3000 оборота и после изчезва. Интересното е, че докато карах на метан нямах такива проблеми и като минах на газ - хоп честито. И относно свещите - слагаи свещи каквито ги дават по каталог / в аутодата дават няколко марки - за предпочитане NJK/, а не заместители. Занимавам се с газови уредби от 8 години и такова понятие свещи за газ няма. Казвам го и от личен опит и то на моята кола. А специално пък Ауди не понася 2-полюсни свещи. Успех и пиши за отстраняването на проблема.
  8. Здравейте колеги. Относно проблема с движението на огледалата, го реших като разглобих /махнах капака на огледалото/, извадих моторчето, което е закрепено с 2 болтчета, почистих го /и червяка в края на ротора/, защото беше пълно с мизерии, смазах всичко и сглобих по обратен ред. Преди за сложите капака на огледалото проверете. Ако не се движи - отхлабете малко крепежните болтчета на моторчето. При мен всичко се получи без проблеми. Успех на всички Ви.
  9. Моторгаз или AEB - 1800лв. в Пловдив. тел. 0888065613.
  10. Обръщане на оборотомера и палене на гумите. Пиша Ви от опит, а не чул не дочул от този и онзи. И държа да подчертая, че ства въприс за АЦЕ-то.
  11. Каква е схемата? Защото аз не успях и ми е любопитно да науча нещо ново. Все пек АЦЕ-то ми е слабост. Цитиране на предходно мнение!
  12. Колеги! За всички,които тепърва, ще газифицират АЦЕ-та. Слагайте плочки с възможно по-малки дифузори (30мм, 28мм даже и 26мм). Това са размери давани за метан, но поради факта, че горивото е под всякава критика Ви препоръчвам малък диаметър на дифузора. АЦЕ-то засмуква много и когато диаметъра е по-голям е и по-голямо обедняването на горивната смес (във всички обороти). Колкото е по-бедна горивната смес, толкова е по-висок разхода на гориво. Моето бивше АЦЕ беше с дифузор 28мм и нямах проблеми с оборотите, но държа да подчетая, че не съм спирал помпата, въздействах на ел.хидравличния регулатор.
  13. Само, че колеги - не го правиха майсторите от БРЦ, а лично аз със съдействието на Ненко, който работеше там. Системата беше Фобос и да работеше много добре, но я продадох, но с обикновенна АГУ. А относно мапа от Опел - митове и легенди - при мен компа не разпозна опеловия МАП, което беше потвърдено от майстор на мех. инжекциони в Бош - Пловдив (човека заеше какво говори и прави). Ако ще слагаш инж., колата ти трябва да е безупречна на бензин, иначе няма да имаш първоначален успех.
  14. Адмирации и хиляди благодарности на AudiA6 и podigoto, както и VBI за отзивчивостта. Всичко вече е ОК.
×
×
  • Create New...