AUDIST Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 (Редактирано) Преди известно време смених дистрибуторната капачка и палеца.. ей така да са нови (BOSCH са и 2те работи). Днес я отворих да видя как е положението, и изненадата ми беше голяма. Изглеждаше по абсолютно същия начин като тази която смених.Т.е леко изгорели медни части. Следите не са дълбоки примерно 0.5-1мм, и все пак 1мм за тия работи ми се вижда доста.Разликата от предишната е че нямаше фина чернилка вътре.Може ли някой да ме светне дали по палеца и по медните втулки които водят към кабелите трябва да има следи от разтопяване. И ако не трябва да има, каква би могла да е причината за тоя проблем.Свещите ми са нови, палеца и капачката също (бяха ). Свещите са си по каталог BUR6ET (освен ментета да са пуснали на НГК). Кабели и бобина не съм сменял. Всъщност колата си работи добре, ама като взема нещо ново не искам да става старо за 20 дни, притесняват ме такива работи, може и да има някакъв проблем да ме зареже насред път........сега само не питайте "Като работи, какво ровиш по колата?" Редактирано 15 Юни 2008 от AUDIST Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 18 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2008 там са 20тина киловолта прехвърчат.нормално е да има такива следи.не се коси-нищо ненормално не се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts