Jump to content

Двигател 2.0т с чип-тунинг?


misto

Recommended Posts

Някой да сменял софтуера на двулитров tfsi? Аз се чудя, понеже моя е смнен и има опция за изключване, но си е кеф и вече си карам с него около 4000км. Освен че ме залепва за седалката, другото което ми харесва е разхода...над 8/100 мн мн трудно мога да кача, обикновенно е 7.5/100 с доста настъпване(650км с пълен резервоар всяка седмица, като над 50л не съм успявял да сложа дори в най-критичен момент)

Главното питане ми е дали в дългосрочен план ще има изненади, моя се казва 93 octane, който след дино дава 52 коня до 252 общо и работи само на високооктанов бензин. Доста изцеден ми се вижда, опит има ли някой?

Редактирано от misto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да сменял софтуера на двулитров tfsi? Аз се чудя, понеже моя е смнен и има опция за изключване, но си е кеф и вече си карам с него около 4000км. Освен че ме залепва за седалката, другото което ми харесва е разхода...над 8/100 мн мн трудно мога да кача, обикновенно е 7.5/100 с доста настъпване(650км с пълен резервоар всяка седмица, като над 50л не съм успявял да сложа дори в най-критичен момент)Главното питане ми е дали в дългосрочен план ще има изненади, моя се казва 93 octane, който след дино дава 52 коня до 252 общо и работи само на високооктанов бензин. Доста изцеден ми се вижда, опит има ли някой?
Аз съм правил такова ауди.Щом може да го изключваш,значи е пауърбокс,което не е добро решение,но всеки си кара колата както му харесва.Изненадите са: На А3 и на голф5 с ТФСИ имат проблем с блоу офф клапана след чипосване,сменя се с такъв от Фолф5-30 юбилеен 240коня или от сеат леон купра 240коня.Другото решение е http://www.forgemotorsport.com/content.asp...product=FMFSITVДругия проблем на тази кола е,че след чип налягането на бензина се вдига от 100 на 130бара и има едно буталце на помпата за високо налягане(погледнато на свален капак на мотора е отпред от шофьорската трана на мотора),което се сменя.Не е скъпо,но колата забива при по-продължително каране в обороти..ето тук има една интересна за теб тема http://www.dubbersinc.com/forum/volkswagen...s-2-0-tfsi.html
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм правил такова ауди.Щом може да го изключваш,значи е пауърбокс,което не е добро решение,но всеки си кара колата както му харесва.Изненадите са: На А3 и на голф5 с ТФСИ имат проблем с блоу офф клапана след чипосване,сменя се с такъв от Фолф5-30 юбилеен 240коня или от сеат леон купра 240коня.Другото решение е http://www.forgemotorsport.com/content.asp...product=FMFSITVДругия проблем на тази кола е,че след чип налягането на бензина се вдига от 100 на 130бара и има едно буталце на помпата за високо налягане(погледнато на свален капак на мотора е отпред от шофьорската трана на мотора),което се сменя.Не е скъпо,но колата забива при по-продължително каране в обороти..ето тук има една интересна за теб тема http://www.dubbersinc.com/forum/volkswagen...s-2-0-tfsi.html

Темата наистина е интересна, ще има обстоен преглед.

Иначе аз не съм с пауър бокс, софтуера се качва с компютър директно на моя компютър, и се включва и изключва от лостчето за автопилота с няколко комбинации. Имат доста програми, сток разбира се, 91, 93 октана, 100 октана който вече ще е пре много, и ти сменяш която искаш стига да имаш всичките. Всяка е около 800 кинта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...