evildevil Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 Абе колеги, от няколко дни имам проблем с централното на А6-цата и то не на цялата кола, а само на задна дясна врата... Проблема е, че всички се заключват и отключват нормално, а тя не иска нито да заключи нито да отключи. Централното вакуумно ли е на тая кола или е електрическо? Защото не е като на Б4-ката, на която й отнема време компресора да нагнети въздуха и да заключи, както е при вакуумното. При А6-цата като натисна копчето и казва щрак и край - всичко е заключено. Това ме навежда на мисълта, че може да е електрическо. Защо аджеба само на едната врата ми прави проблем? Като не се заключи вратата и дори плафона остава да свети. Дори като не може да я заключи, централното прави два пъти щрак, като първия заключва, за втория се мъчи нещо (сигурно да заключи проблемната врата). Когато заключа вратата собственоръчно и натисна копчето на ключа, прави само един път щрак и си изгася плафона и всичко нормално.Ако някой може да ме насочи къде е проблема, нека сподели. Утре ще ходя при едни алармаджии, но предпочитам да се подготвя предварително. В краен случай ще си купя машинката, ако кажат, че е сдала багажа. Благодаря предварително на отзовалите се колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 Централното ти е с машинки /електрически/ провери кабелите в маншона от вратата към купето за прекъсване ако всичко е наред ще трябва разглобяване на вратата и проверка на машинката успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 8 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 Хм, дано да е от някой кабел, иначе може да стане дебело... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 9 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Деба тоя смотан Бургас един идиот не ще да се хване с централното. Пращат ме на диагностики... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Абе ти малък ли си диагностик,кво толкова трябва да направиш:1-отваряш кората2-замерваш клемите за напрежение,трябва да имаш +12 и -12в,съответно при отключване и заключване.3ако точка 2 е наред мериш самата машинка за съпротивление и установяваш дали проблема е в нея.Ако беше плевенски щях да ти я погледна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victordhrobo Публикувано 9 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Съвета ми е да провериш първо по простите неща.виж като си отвориш вратата дали ти светват плафоните и съответно лампата под вратата.След което провери кабелите. Кората се сваля както ти описах в личното.Ако не можеш да се оправиш въпреки тези неща ми кажи и момчето с което се видя за лайстната мисля,че ще може да ти помогне.Ще чакам да кажеш какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 10 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2008 Аз честно да си кажа, не ми се пипа че да не взема да осера нещо Пращат ме в Ауди да ходя Там като ме изкъртят с 64 лв за диагностика и после ще ходя като прясно е*ан цяла седмица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 10 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2008 Еееех винаги диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 11 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2008 Еееех винаги диагностика. Ся кат зема един лап-лоп и си ръгам ваг-ком и ше търча с кабела по цял ден да правя диагностики по 64 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victordhrobo Публикувано 12 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2008 направи ли това което ти казах? По този начин почти е сигурно че ще намериш проблема.Пиши да кажеш какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 12 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2008 направи ли това което ти казах? По този начин почти е сигурно че ще намериш проблема.Пиши да кажеш какво е станало.Още не, утре ще се занимавам В краен случай ще ида в сервиза на VW, защото в Ауди дерат по две кожи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 12 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2008 На сега я гледах вратата, всичко й е наред. Всички лампи си светят, като отворя си светва вътрешното осветление, светят червената крушка отзад и бялата в краката, всичко е наред, ел.джама работи. Незнам къв ше е проблема. Утре ще я гледат в Westauto-M, официалния сервиз на VW. Дано не ме одерат яко поне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 13 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2008 Абе направи ми впечаеление, че когато колата е отключена с централното, като понеча да я отворя и се отключва. Тоест като опъна дръжката от вътрешната страна и се отключва вратата. Когато и другите врати са заключени с централното, обаче, не може да се отключи и тази... Може ли да има откачено само нещо? Защото вратата е абсолютно неизползвана, тоест много много рядко използвана (да има 5-6 пъти за 4-те месеца откакто карам колата). В Сряда имам час за Westauto-M и ще ми я преслушат "специалистите" от фирмения сервиз на VW. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване