Jump to content

Проблем с паленето и подгряването на А6 TDI. Помогнете !


orlin_emilianov

Recommended Posts

Колеги, имам следния проблем при Ауди A6 TDI - Откакто захладня времето на 2-3 пъти сутрин ми прави следния номер: При палене стартера върти малко повече от обикновенно и като запали работи на ниски обороти така че все едно някои от цилиндрите не работи и вдига облак дим от ауспуха. При повторно палене се "изчиства" и няма проблеми. Друг е случая, че никога индикатора за подгряването не ми е светкал за повече от 2-3 сек (а мисля че това не е нормално). Запушени дюзи нямам - проверил съм ги, свещите са в идеално състояние, релето за подгряване работи. Казаха ми, че единствено може да ми е изгорял бушона който е между релето и свещите и да не подгрява, а индикатора да лъже. Възможно ли е това за тези симптони придружени със облак дим които колата дава сутрин и ако е възможно КЪДЕ СЕ НАМИРА ТОЗИ БУШОН защото не можах да го открия никъде.

Извинявам се ако въпросът ми не е публикуван в правилната тема на форума и благодаря предварително за отговорите които ще ми дадете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на помпа

Слаб акумолатор

Динамото не зарежда добре

Старетера товари

Миналата зима имах същия проблем оказа се слаб акумолатор ама си направих профилактика на стартера и динамото. Подгряването още не би трябвало да ти се включва( освен ако температурите не падат под 5-6 градуса)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

колега аз имах същия проблем

навън е 3-4-5 градуса колата пали като ИКАРУС

закарах я да ми центроват помпата

колата почна да пали по добре ама след няколко дни скъса ремака на помпата

погледни си ремъка ако не е сменян одавна се разтяга и губи центровка...

сега с новия ремък на ГНП то си пали ок.

става въпрос за а 100 2.5 тди ААТ мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз имах същия проблем

навън е 3-4-5 градуса колата пали като ИКАРУС

закарах я да ми центроват помпата

колата почна да пали по добре ама след няколко дни скъса ремака на помпата

погледни си ремъка ако не е сменян одавна се разтяга и губи центровка...

сега с новия ремък на ГНП то си пали ок.

става въпрос за а 100 2.5 тди ААТ мотор

Благодаря, колега. Ще погледна ремъка, може наистина да има нужда от центровка, макар че пролетта й правих пълно обслужване - ремъци, ролки, филтри, масла и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...