orlin_emilianov

Members
  • Content Count

    962
  • Joined

  • Last visited

About orlin_emilianov

  • Rank
    User
  • Birthday December 18

Друго

  • Kaра
    100/A6 2.5TDI Avant

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Видин

Контакти

  • Jabber
    GSM 0896922233
  • Skype
    orlin.paraskevov1975

Recent Profile Visitors

5,336 profile views
  1. Колега, питай каквото ти трябва, доста от нещата са продадени
  2. Имам един за продаване, всъщност два са но единия е с видимо скъсана мембрана. Св. сива решетка
  3. Клеморед. Другия вариант е ако си бъзикал нещо по кабели... без да знаеш къде, какво... Аз така на времето като сменях табло бях разменил едни кабели на други пинове на буксите (не помня кои) и колата не пожела да угасне.
  4. Oказа се че буксите които съм взел за колоните са от седанова кола която е с оригинални говорители, но нямат усилватели на тях (поне така ми казаха). Някой може ли да помогне със схема за свързването на моите говорители с усилвателите, или да ми каже кой кабел за къде е и какви кабели и пинове още трябва да добавя на буксите. Това са 5-пиновите букси които взех: Предполагам че това трябва да са всичките кабели като на втората снимка, нея я намерих в нета: А каква функция изпълнява 4-пиновата букса на която е премостен един кафяв кабел и трябва ли да я ползвам: Двупиновите букси разбрах че отиват към пищялките.
  5. колега трябва ми работещ километраж за 100 ца C4

    имаш ли и какви пари е?

  6. Благодаря на всички за информацията. И на колегата SPiTFiRE_ за предоставените букси. Започвам свързването
  7. Мерси, колега. Нямам заводско озвучаване, купих колоните с усилвателите, Делтата и чейнджера отделно. Но ще потърся жълтата букса. Дано я има като заготовка, което ме съмнява. А този сигнал remote каква точно функция изпълнява. Виждам че е + който се прекъсва. Може ли от него да се вземе +12V за захранването на усилвателите, или му е друго предназначението.
  8. Нямям суббуфер в багажника. Колоните имат усилватели на тях, но въпроса ми беше на коя от трите букси да ги вържа. Може ли да объркам нещо, ако карам на метода проба грешка.
  9. Колеги, темата е стара, но за да не отварям нова, ще питам тук. Имам два въпроса: - Първия е като на колегата deadpeople Сложих оригинално радио Audi Delta и чейнджър, но задната секция не свири. Казаха ми че трябва да си взема оригинални говорители с усилватели в тях, тъй като тези касетофони били двуканални. Взех такива, но не знам как да ги свържа, а имам и опасения че ще трябва да се пускат нови кабели до касетофона. Когато свирках с МП-тройката, старите ми китайчета бяха вързани с кабелни обувки, а от тях още 2 кабела в пищялката. Т.е. от касетофона ми идват само 2 кабела, които бяха вързани последователно (в колоните и от тях в пищялката). Незнам дали беше правилния вариант, но така бяха с купуването на колата. Конкретния въпрос за новите говорители с усилвателите ми е коя букса на говорителите за какво е и на къде да отправям кабели? Буксите са като на двете снимки на колегата по-горе (три букси на всеки говорител). Единствено разбрах че 2-пиновата е за към пищялките, ако не се бъркам. А другите две?... - Другия въпрос е за оригиналната антена. Колата беше на бояджия и антената ми беше буквално изтръгната по някакъв зверски начин, тъй като болта отдолу от към купето бил раждясал и не могъл да се отвие. Буксата на кабела също беше счупена. Купих друга антена - китайче, та въпроса е как точно да я свържа. Въпроса може да изглежда глупав, но единствено знам, че централния кабел е за антената, а ширмовката се закача на маса. Но имам още един кабел с букса с No 161971976, по който тече по слаба маса, ако мога така да се изразя... при мерене с мултицет показва около 10V и най интересното е, че има маса само при изключен касетофон. Щом го включа - изчезва. Възможно ли е да е за някакъв антенен усилвател и къде трябва да го вържа към антената? Ако е за усилвател не би ли трябвало да е обратно - при вкл.на касетофона да има маса, а не да прекъсва.
  10. Ако слагаш високи пружини, сменя се и амортисьора. Мисля че може да караш и със спортните, но ще ги прецакаш доста бързо, освен ако не са ти за изхвърляне.
  11. Аз си купих миналата година такова реле, но дойде зимата и така не се стигна до монтирането му. Мисля сега да се захвана, но може ли някой да даде информация как точно се програмира. И къде горе долу да търся старото - предполагам че е под волана. За да не отварям нова тема ще използвам тази на колегата да попитам и друго - може ли да направя положението което е за еднократно пускане на чистачките (лоста на долу) да е постоянно на +12V. Доста пъти ми се е налагало когато съм на място и трябва да завъртя ключа на контакт за да пусна еднократно чистачките. Мисля че просто някой от кабелите трябва да се прехвърли на постоянен +12V, но кой?
  12. Към момента намерени 2,4,5,6,7,8,9,12,13,15,18,19,20 Още се търсят 1,3,10,11,14,16,17
  13. Да, наистина се инатят Явно има значение диагностичната програма. Успях от петия път.
  14. Някъде във форума преди доста време бях чел, че може с комбинация от натискане на врътките. Но не съм го пробвал.