orlin_emilianov Публикувано 19 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2008 Колеги, имам следния проблем при Ауди A6 TDI - Откакто захладня времето на 2-3 пъти сутрин ми прави следния номер: При палене стартера върти малко повече от обикновенно и като запали работи на ниски обороти така че все едно някои от цилиндрите не работи и вдига облак дим от ауспуха. При повторно палене се "изчиства" и няма проблеми. Друг е случая, че никога индикатора за подгряването не ми е светкал за повече от 2-3 сек (а мисля че това не е нормално). Запушени дюзи нямам - проверил съм ги, свещите са в идеално състояние, релето за подгряване работи. Казаха ми, че единствено може да ми е изгорял бушона който е между релето и свещите и да не подгрява, а индикатора да лъже. Възможно ли е това за тези симптони придружени със облак дим които колата дава сутрин и ако е възможно КЪДЕ СЕ НАМИРА ТОЗИ БУШОН защото не можах да го открия никъде. Извинявам се ако въпросът ми не е публикуван в правилната тема на форума и благодаря предварително за отговорите които ще ми дадете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordh Публикувано 21 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2008 Реглаж на помпаСлаб акумолаторДинамото не зарежда добреСтаретера товариМиналата зима имах същия проблем оказа се слаб акумолатор ама си направих профилактика на стартера и динамото. Подгряването още не би трябвало да ти се включва( освен ако температурите не падат под 5-6 градуса) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kukov_83 Публикувано 8 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 колега аз имах същия проблем навън е 3-4-5 градуса колата пали като ИКАРУСзакарах я да ми центроват помпата колата почна да пали по добре ама след няколко дни скъса ремака на помпатапогледни си ремъка ако не е сменян одавна се разтяга и губи центровка...сега с новия ремък на ГНП то си пали ок.става въпрос за а 100 2.5 тди ААТ мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 10 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 колега аз имах същия проблем навън е 3-4-5 градуса колата пали като ИКАРУСзакарах я да ми центроват помпата колата почна да пали по добре ама след няколко дни скъса ремака на помпатапогледни си ремъка ако не е сменян одавна се разтяга и губи центровка...сега с новия ремък на ГНП то си пали ок.става въпрос за а 100 2.5 тди ААТ моторБлагодаря, колега. Ще погледна ремъка, може наистина да има нужда от центровка, макар че пролетта й правих пълно обслужване - ремъци, ролки, филтри, масла и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване