b0ng0 Публикувано 25 Април 2005 Доклад Share Публикувано 25 Април 2005 Зъбен ремък и спирачна течност? Колата е Шкода Октавия 1.9 тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Април 2005 Доклад Share Публикувано 25 Април 2005 Чел съм, че спирачната течност трябвало на всеки 2 години да се сменя, същото важи и за антифриза.ангренажния ремък на всеки 60 хиляди за да си сигурен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
warrior Публикувано 25 Април 2005 Доклад Share Публикувано 25 Април 2005 Чел съм, че спирачната течност трябвало на всеки 2 години да се сменя, същото важи и за антифриза.ангренажния ремък на всеки 60 хиляди за да си сигуренда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didkoto Публикувано 25 Април 2005 Доклад Share Публикувано 25 Април 2005 Всъщност ангренажният ремък се сменя за някои коли различно!Най-добре питай в Еуратек, нали те бяха вносителите на Шкода!За моето Ауди например ремъкът се сменя на всеки 120 000 км! Това е ресурсът му по книжка!!! За Опел Вектра 1,8 16V (1998 г.) например в Булвария казаха 70 000 км! Различно е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Април 2005 Доклад Share Публикувано 25 Април 2005 За моето Ауди например ремъкът се сменя на всеки 120 000 км! Това е ресурсът му по книжка!!! За Опел Вектра 1,8 16V (1998 г.) например в Булвария казаха 70 000 км! Различно е!И на моето ауди пише 120 000км ама не мога да го чакам толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 25 Април 2005 Доклад Share Публикувано 25 Април 2005 И на моето ауди пише 120 000км ама не мога да го чакам толкова И при моето е така, но и аз не мога да чакам. Препоръчвам и на ДИДО(didkoto) да е като нас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 25 Април 2005 Доклад Share Публикувано 25 Април 2005 спирачната течност на 4-5г,ремъка ако го сменяш в Еуратек - на 90 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 25 Април 2005 Доклад Share Публикувано 25 Април 2005 [quote name="KOKO 100 C4И при моето е така' date=' но и аз не мога да чакам. Препоръчвам и на ДИДО(didkoto) да е като нас. да ма няма да е като вас... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 25 Април 2005 Доклад Share Публикувано 25 Април 2005 спирачната течност на 4-5 г. Демире, това DOT 5.1 или RBF 600 е :?: :roll: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didkoto Публикувано 26 Април 2005 Доклад Share Публикувано 26 Април 2005 Добре де! Искам да питам една работа!!!Щом AUDI казват, че ресурсът на една част е еди колко си, това какво означава според вас? Че истинският и ресурс е по-малък така ли? Защото аз си мисля обратното - даже е по-голям! Т.е. аз например си се придържам стриктно към ресурсите на всички компоненти, които слагам - масла, филтри, ремъци, гуми и т.н. Иначе какво става? Смяна на око!Абе както и да е ремъкът ми е само на 30 000 км, така че нямам намерение да го сменям с 90 000 км по-рано, а да не говорим, че смяна на ремъка на колата на жената (Citroen Saxo 1,4i (2000 г.)) е около 100 лева, а за моята е ..... 20 пъти по 100 лева И това е важно нали?А и за такава кола само хубави сервизи и качествени части! Без да се икономисват стотинки за сметка на друго! Убедил съм се, че хубавата и своевременна поддръжка на автомообила удължава неговия живот!!!А и като се замисля, живот и здраве, докато мина 90 000 км може и колата да сменя, нали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 26 Април 2005 Доклад Share Публикувано 26 Април 2005 Значи Дидо въпросните 120 хил. са до първата смяна. Колкото и съвестно и прецизно да се смени ремъкът, вече двигателят не е нов и съответно има променени характеристики, поизносени детайли и т.н. Нито инструментите са като в завода, а дори и оригиналните резервни части съм почти сигурен, че леко отстъпват на първоначално вградените(например ремъкът може да е съхраняван дълго време,а това оказва влияние върху живота му). Поради тези и още куп причини се препоръчва всяка последваща смяна да се извършва на не повече от 100 хил. км за моето Ауди. Предполагам deliveryman е напълно уверен в прецизността на смяната на ремъка си и затова си кара спокойно. Аз обаче не вярвам на нито един майстор докрай и затова се презастраховам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didkoto Публикувано 26 Април 2005 Доклад Share Публикувано 26 Април 2005 Имаш право! Мисля, че е логично!Имах предвид, че ако ресурсът е 120 000 е малко странно да го сменяш на 60 или 70 000, но 100 000 км е приемливо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 26 Април 2005 Доклад Share Публикувано 26 Април 2005 Имаш право! Мисля, че е логично!Имах предвид, че ако ресурсът е 120 000 е малко странно да го сменяш на 60 или 70 000, но 100 000 км е приемливо Мисля да си го сменя на точно тези 60-70к .... нямам доверие на тия "вносни" части :roll: за тия 50-на лв нека ми е мирна главата. Не че нов ремък няможе да направи беля,ама така за моя успокоение А за нова кола вече съм съгласен....ако пише 120к....то поне 150к ще изкара без проблем,ама не е в това работа да се цеди всичко до последно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 26 Април 2005 Доклад Share Публикувано 26 Април 2005 Значи Дидо въпросните 120 хил. са до първата смяна. Колкото и съвестно и прецизно да се смени ремъкът' date=' вече двигателят не е нов и съответно има променени характеристики, поизносени детайли и т.н. Нито инструментите са като в завода, а дори и оригиналните резервни части съм почти сигурен, че леко отстъпват на първоначално вградените(например ремъкът може да е съхраняван дълго време,а това оказва влияние върху живота му). quote']не е така...значи ако ги сменяш с оригинални няма значение дали е първата или 221-та смяна все си ги смяняш на 120К....ремъците са си ремъци(стига да са качествени),скъпото са ролките -те са от най голямо значение,а оргиналните ролки които ги вграждат първоначално в завода и тези които ги поръчваме като резервни части са едни и същи и носят един и същи щемпел....а този щемпел говори много и той е "Made in Japan",предполагам че ви стана ясно защо смяната на 6-те ремъка и 7-те ролки на 2.5Tdi e скъпо нещо....P.S.не забравяйте че когато се смянят ремъците се сменя и задължително водната помпа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 26 Април 2005 Доклад Share Публикувано 26 Април 2005 не е така...значи ако ги сменяш с оригинални няма значение дали е първата или 221-та смяна Демире, това за 100 хил. км ми го каза мой приятел, който беше приемчик в Юнитрейд. По образование съм машинен инженер и за същото ми е чел теоретични лекции един дядка, дето му хлопаше дъската, но в способностите му нито един студент не се е съмнявал. Та това деде беше корифей в експлоатация на самолетни управления и винаги подчертаваше, че "вероятността да се случи авария нараства". През 80-те години катастрофираха два полски самолета ИЛ-62, защото на тия от поддръжката им хрумнало, че ремонтираният перфектно авиодвигател има ресурса на новият. В резултат - пръсната турбинна лопатка, унищожена опашка и всичките на борда - "вечна им памет" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 26 Април 2005 Доклад Share Публикувано 26 Април 2005 е ако си говорим с примери и аз мога да ти покажа коли дето имат по 8-9 смени на ремъци и то през 130-140К....и си карат и си свиркат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 26 Април 2005 Доклад Share Публикувано 26 Април 2005 е ако си говорим с примери и аз мога да ти покажа коли дето имат по 8-9 смени на ремъци и то през 130-140К....и си карат и си свиркат Точно това забравих да спомена и си абсолютно прав. "Шампанское пьет тот, кто рискует" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b0ng0 Публикувано 27 Април 2005 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2005 Мерси за отговорите.Смених ремъка и ролките и като ги купувах продавача каза, че производителя дава гаранция на комплекта - 90 000 км. Но въпреки това следващия път пак на 60-70 000 ще ги сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts