Jump to content

Audi Quattro и Subaru AWD - какви са разликите?


=Alex=

Recommended Posts

значи да се разходя едни 2 км до румънско и от там да грабя, като дойде момента?

казвам ти аз че истината е при комшиите, но на 50 км не на 2 км.

ПП: Организирам разходки из Букурещ.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 175
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе колеги, ако сте тръгнали да купувате Субару ей ви моето:

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

Колата е като нова, на истински километри, купувана от тук нова, сервизирана от всякъде (ако ви притеснява цената на обслужване) и е наистина като нова особено вътре в салона. КАто знам какъв съм маняк щом го казвам значи е вярно <_<

А на тия килопметри си е верно като нова.

Защо да се давам два пъти повече пари за чисто нова. Знам, че е друго, но все пак!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги, ако сте тръгнали да купувате Субару ей ви моето:

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

Колата е като нова, на истински километри, купувана от тук нова, сервизирана от всякъде (ако ви притеснява цената на обслужване) и е наистина като нова особено вътре в салона. КАто знам какъв съм маняк щом го казвам значи е вярно <_<

А на тия килопметри си е верно като нова.

Защо да се давам два пъти повече пари за чисто нова. Знам, че е друго, но все пак!!!!

Защото докато дойде момента да пазарувам, твоята ще е заминала. А и на това МПС лизинга му е за 1 година ... а скъпичко ми идва в кеш да плащам. Трябваат оборотни средства все пак. Иначе това червеното ми е много на сърце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готино Legacy .. и е с хубавите седалки, не онези късите, които Subaru обичат да вграждат. Все едно си седнал на парапет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги, ако сте тръгнали да купувате Субару ей ви моето:

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

Колата е като нова, на истински километри, купувана от тук нова, сервизирана от всякъде (ако ви притеснява цената на обслужване) и е наистина като нова особено вътре в салона. КАто знам какъв съм маняк щом го казвам значи е вярно :blink:

А на тия килопметри си е верно като нова.

Защо да се давам два пъти повече пари за чисто нова. Знам, че е друго, но все пак!!!!

Ти милост нямаш ли? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те в онази сграда, зад която си е снимал аватара не са го спирали :respekt:

Това не е вярно! Още като въведоха ограничителния режим и се размириса на нафта по стълбището!!! Още сме на нафта де!

Газа го пуснаха!

До час е на Исакча (Румъния) и след още няколко ще е в България! Все пак няма да е с пълен обем първите часове де, но кризата може

да се каже, че свърши! Чук чук чук (на дърво), че да не ме чуе дявол!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тоз гАз бре, хаймани!

Оспамихте ми темицата :( Някой модернизатор може да я преименува на "Разликите м/у Ауди и Субару и приносът на гАз-а в тях" :) Кат шопите сте, няма-няма, па си е..е мамата :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тоз гАз бре, хаймани!

Оспамихте ми темицата :D Някой модернизатор може да я преименува на "Разликите м/у Ауди и Субару и приносът на гАз-а в тях" :( Кат шопите сте, няма-няма, па си е..е мамата ;)

НИКАКЪВ ГАЗ! Особено щом говорим за бензинови автомобили и особено за Субару! Само бензин и то с повечко октани :))))) Хи хи хи!

Макар че ако се замислим завода на Субару в Япония е може би газифициран, т.е. приносът на газа за Субару е, че работниците като са на топличко са

по-работливи и по-внимателни към всеки детайл... и към моркова и към всяко грахче........................ :nixweiss::rock::(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

много полезна тема с много полезна инфомация. Едно 2 интересни клипчета

и
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...
ами тук ти убягва... колата си има нормален отворен централен диф, към който е закачено виско. Смисъл не баш закачено ами самия диф има въртящи се дискове от двете страни и при превъртане на някой мост течноста в която се въртят дисковете се загрява, спича и... блокират диф-а. Така работят и вискозните LSD-та на предния и задния мост, примерно ако дадена кола го има това... та силикона не е предварително втвърден :)

http://video.google.com/videoplay?docid=90...26892796503-виж това а не среда нагласена за x-drive

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

На мен лично ми бе интересно да видя на два валяка колко безпомощни са всички - симетрик фул ол уийл терейн булшит .. Просто един по-различен поглед, когато стане дума за задвижване на 4-те колела. Чувал съм доста глупости на маса - ето фактите. Спри колата на чист лед и пеш обратно.. По интересното е, че дори ESP системите не се сещат какво се случва. Извод не знам дали има?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше ли някой "дърт" без електроника торсен да тествате?

ей така за пробата, то ясно че вече няма такива в производство.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина интересни тествове, но напиши повече информация за всяка - модел, двигател, скоростна кутия, тип заден диференциал... Защо различните коли се тестват на различни гуми ролерите - сякаш се търси популизма - ей на всички - един дол дренки, вместо да има някакъв принос към знанието - кои ситуации са по-лесни за дадена система и кои по-трудни. Предполагам са правени за някаква статия? Прати да видим.

ПП При тестовете с две странични гуми на ролери е очевидно, че няма заден LSD :steinigung:

Редактирано от BAlexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина интересни тествове, но напиши повече информация за всяка - модел, двигател, скоростна кутия, тип заден диференциал... Защо различните коли се тестват на различни гуми ролерите - сякаш се търси популизма - ей на всички - един дол дренки, вместо да има някакъв принос към знанието - кои ситуации са по-лесни за дадена система и кои по-трудни. Предполагам са правени за някаква статия? Прати да видим.

ПП При тестовете с две странични гуми на ролери е очевидно, че няма заден LSD :D

"Тестовете" са за лична информация, но ми се видяха достатъчно интересни да ги споделя. Въпросните ролери са част от xDrive Roadshow-то на BMW, което водих в Казахстан. Представляват две скромни естакадки с валове на тях на лагери от двете страни и грапава повърхност налепена на самите валове. Няма лъжа и измама. Би трябвало да имам някакви снимки някъде. Снимал съм клипчетата собственоръчно с моя телефон.

Всички автомобили (без G400 CDI) бяха бензинови. По памет трябва да възпроизведа моторите, което не е ясно дали ще се случи. Не зная какви са точните детайли на модификациите. Просто качихме всичко, което докопахме и е 4х4 (или поне пише, че е такова :hilezh: ) на тези ролери.

Volvo XC70 - беше бензинов автомат .. не помня какъв мотор

Audi Allroad 2.7T (автомат ако не ме лъже паметта)

Subaru Outback не помня мотора, помня че беше автоматик

стандартно G400 CDI

VW Bora 2.0i 4Motion .. май беше ръчна кутия по звука, но него го снимах от стаята си

както и Land Cruiser V8 бензинов

качвал съм и A4 Allroad 3.0TDI S-line tiptronic, S4 8E и ML500 - резултата беше същия

Истината е, че при тази ситуация всички без механичен блокаж се държат плачевно. Онези, които имат механичен/електронен блокаж на някой от диференциалите успяват да излязат от тази ситуация. Другият вариант е чрез леко натискане на спирачките понякога се получава. Странното за мен беше как G400 на космическата агенция на Русия .. въртеше едно колело при две на асфалта и трето на ролерите и не помръдва на никъде.

В интерес на истината xDrive на BMW моментално без превъртане на гумите дори излиза. Комбинацията от електроника и 4WD система работи доста ефикасно. Естествено забравих да го снимам. Предната ос тръгва моментално все едно въобще ги няма ролерите, а не на асфалт. При поставяне на задните и отпускане на спирачките - в момента, в който направят един оборот свободно преди още да си натиснал газта DSC-то се сеща и праща всичко напред и колата отново излиза моментално. За мен по-интересен беше факта, че ESP-тата на всички коли, които качвах изобщо не им идва на ума да ударят някви спирачки или да направят нещо по въпроса. На повечето слагахме ролерите и на страничните колела. Нямаше промяна в резултата. Стои като пън там и не мърда .. xDrive също има слаб момент. Ако качиш задния мост, завиеш пълен ляв или десен и не подаваш газ, тогава предния мост остава отключен, защото електрониката си мисли, че ще завиваш. Гумите стоят и се въртят празно. Дадеш ли обаче дори леко газ то предния мост заключва моментално и колата излиза. На практика системата работи винаги с активиран заден мост и дозира усилието, което прехвърля на преден подпомагана от електрониката. Наистина мисли много бързо. Дори ролерите сложени на странични или диагонални колела излиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...