ACE Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Колеги понеже спорим с един френд, собственик на такъв гюм 2.3 10V NG та искам да си кажете мнението....Въпросната батка твърди че тоя хлопатарник може да стане 200 коня с подходящ тунинг БЕЗ да се турбинира...Аз му казах да се засили повечко, да се извърти в няква стена и да не се тормози с въпросната салма....Моля просветете ме по въпроса, защото аз съм сигурен, че без охлюФ е невъзможно, каквито и части да се купят.......Валове, всмукатели, изпускатели, дюзи и т.н повече от 20 коня на тоя гюм няма да се дигнат според мен....Аре да чуя според вас.......Нека помогнем на момчето да осъзнае, че има бавна салма, та да не се превъзбужда...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Колеги понеже спорим с един френд, собственик на такъв гюм 2.3 10V NG та искам да си кажете мнението....Въпросната батка твърди че тоя хлопатарник може да стане 200 коня с подходящ тунинг БЕЗ да се турбинира...Аз му казах да се засили повечко, да се извърти в няква стена и да не се тормози с въпросната салма....Моля просветете ме по въпроса, защото аз съм сигурен, че без охлюФ е невъзможно, каквито и части да се купят.......Валове, всмукатели, изпускатели, дюзи и т.н повече от 20 коня на тоя гюм няма да се дигнат според мен....Аре да чуя според вас.......Нека помогнем на момчето да осъзнае, че има бавна салма, та да не се превъзбужда......Относително е какво нарича подходящ...но с повече клапани, валове, генерации, портване на глави и т.н. може и да ги докара там някъде...Само не знам проблема с пълненето как ще го реши заради инжекциона...При 2.6 може, но за това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 25 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Не се барат клапани! NG си е 10 клапана! А пък и ако беше възможно, щеше да има поне 1 в нета! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Колега, а EFI влиза ли в сметките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 25 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Колега, а EFI влиза ли в сметките?Естествено! Всичко бре!Само че си остава 10V, макар че и 20 V да стане пак неможе да иде 200 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 (Редактирано) Moже и така да е... П.П. Иначе, някога не бих отказал моррр пауа Редактирано 25 Януари 2009 от Караконджул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Може,ма с тия пари могат да се направат чудеса от героизъм с един друг 5так...знаеш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 До колкото съм чел в нета, а специално за тоя мотор бая съм чел, тавана в атмосферен вариант му е към 170 коня, като филма е страшен и свързан с нема толко кинти, ма кинти не семки. 200 коня, хеле в БГ с наще палячори под ръка, му кажи изобщо да забрави. Твоя човек, ако иска моом веднага му пратим един сет за NG дет гюма му става 164 коня, ма само централата е 1600 евро, кхкхкхкхххххххх Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Аматьори, колкот' щеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Само че си остава 10V, макар че и 20 V да стане пак неможе да иде 200 коняМисУиш ли, прав си не мое на 200, отива на 227 точ на дино мерено, строкване на 2.45, порт на тимберока, дюзи, друга централа, регулируемо анагренажно колело и венец на вала и стаа точ 227. Скоро го даже го разглеждах пак по нета тоя проект на неква холандска батка, доста добре описан, част от нещата по колата са европейски, част американски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 25 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 МисУиш ли, прав си не мое на 200, отива на 227 точ на дино мерено, строкване на 2.45, порт на тимберока, дюзи, друга централа, регулируемо анагренажно колело и венец на вала и стаа точ 227. Скоро го даже го разглеждах пак по нета тоя проект на неква холандска батка, доста добре описан, част от нещата по колата са европейски, част американски.КРО не ме ебе 7А то ве, ако ще и 700 коня да стане...Мерси за разяснението за NG то! Единствения отговор подплатен с цифри и факти....Че тука само слушам как е много лесно некви гюмове да станат ебаси вървежните....То не бе тунеК, то не бе бодване на мотори! Виж че всеки 2 ри бодва мотор ве.... Мухахахах ама само на думи....Моеш да обясниш тука на всички слагачи, че е малко по-различно от да си пишем тука........ И требе да имаш ебем ти и нервите освен кинтА........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 И е верно тва за нервите...Е са нещо ми плетЪт оборотите и нема откриване защо...ама така е,иначе акСиС 10300лв и нема да ми плетат ама.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 И е верно тва за нервите...Е са нещо ми плетЪт оборотите и нема откриване защо...ама така е,иначе акСиС 10300лв и нема да ми плетат ама....Кво говориш, мен мойта кво ли не и смених от как съм сложил новия мотор, дет уж запазен си балУ мамата, полудевАх и ся за капак освен, че на студено работи кат кенеф на 500 оборота, нова мода почна развива, след цедки по-продължителни и почва да не държи обороти. Ше я приводним у гюла у Иваняне майката ше и ебЪ! И акциС да платиш се тая, кво кат е S-ка неква, пак е на илядУ години кош, дет сичко вече е на нема такъв стаж, и се не знае кое е улетело в небитието. Думичките ациз и плащане в едно изречение да не съм чул! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Евал съм ги...веднъж плащах мито,повече такива грешни пари немам да давам по тая погърметина Нашто бате си е диагноза,ама наеш кво...установил съм ,че тия дет искат да го прават тоя номер с моторитъе го прават без да пускат теми от сорта на "Може ли да се халоса глава от Мустанг на DZ мотор" или нещо от тоя сорт... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel_Vd Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Извинявам се за спама колеги,чудя се каква е разликата между NG и AAR ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 ААR май е същия,но на 100тицата....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Евал съм ги...веднъж плащах мито,повече такива грешни пари немам да давам по тая погърметина Нашто бате си е диагноза,ама наеш кво...установил съм ,че тия дет искат да го прават тоя номер с моторитъе го прават без да пускат теми от сорта на "Може ли да се халоса глава от Мустанг на DZ мотор" или нещо от тоя сорт... Що чупите хубавия мотор, за по спортно каране то си е измислено 2.2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Мани го 2.2..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване