pleyboi Публикувано 14 Март 2009 Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 Здравейте колеги,някой дали ще може да ми помогне.Като загрее колата,волана трудно се върти а иначе на студена е добре.От какво може да е масло?Как се источва тогава И също така загрята имам някво свистене,мн неприятен звук.Мислех че е от ремаците но не е от тях.Мерси на всички отзовали и неотзова ли се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babuka Публикувано 14 Март 2009 Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 колега смени си маслото,че ,ще сасипеш помпата така? източва като вадиш маркуча палиш за момент заварташволана и гасиш виж добре за мизерий малко клепе ама нямакак клепи грозно.Налижаш новото масло палиш пален десен пален ляв и 6ца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 14 Март 2009 Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 А масло има ли?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 14 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 (Редактирано) Масло има,трябва да се смени вече.Ще пробвам да го източа както каза колегата Babuka.А така няма ли опасност помпата да остане на сухо и да я прецакам?Или тва си му е чалама. Редактирано 14 Март 2009 от pleyboi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 14 Март 2009 Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 Масло има,трябва да се смени вече.Ще пробвам да го источа както каза колегата Babuka.А така няма ли опасност помпата да остане на сухо и да я прецакам?Или тва си му е чалама. Кат го източиш въртиш на място без да палиш двигателя и се изтака цялото масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babuka Публикувано 14 Март 2009 Доклад Share Публикувано 14 Март 2009 палиш за момент заварташволана и гасиш здравеи колега няма да тане нищо , опасност няма бади смел, става ина сухо както казва др. колега ама така е по сигу рно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 16 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2009 (Редактирано) Источих старото,наливам хубаво червено масълце паля наляво надясно,добре хапна 1 литар.Но неразбирам едно защо волана ту е лек ту твърд.А и нещо постоянно шуми,Побърквам се вече.Явно ми е заминала хидравликата Редактирано 16 Март 2009 от pleyboi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 16 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2009 Кажете бе колеги.Напрово не искам да я качвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 16 Март 2009 Доклад Share Публикувано 16 Март 2009 Источих старото,наливам хубаво червено масълце паля наляво надясно,добре хапна 1 литар.Но неразбирам едно защо волана ту е лек ту твърд.А и нещо постоянно шуми,Побърквам се вече.Явно ми е заминала хидравликата Не ти е заминала хидравликата, а помпата ти е за ремонт.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 16 Март 2009 Доклад Share Публикувано 16 Март 2009 Источих старото,наливам хубаво червено масълце паля наляво надясно,дТова масло червено не е за хидравлики. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 16 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2009 Това масло червено не е за хидравлики.Ема той си пише,че е за хидравлика с серво управление е автоматични скоростни кутии.Па де до ги знам тва ми препоръчаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 16 Март 2009 Доклад Share Публикувано 16 Март 2009 Ема той си пише,че е за хидравлика с серво управление е автоматични скоростни кутии.Па де до ги знам тва ми препоръчаха Червеното е за авт. ск. кутии, но не за хидравлики.Зелено, минерално е за хидравликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 17 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2009 (Редактирано) Шумът не е идвал от хидравличната помпа,Днес след откачането на 2 ремъка отпред установихме,че шума е от динамото по точно лагерите бяха заминали.Смених ги с нови и сега мърка като коте А да попитам зареждането на динамото е 13.7 а на акумулатора е 13.4 при 1000 оборота,и вътре същата стойност показва 13.4 толко ли трябва или повече и ако да как се увеличава зареждането? Редактирано 17 Март 2009 от pleyboi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване