gsb Публикувано 10 Юни 2005 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2005 Къде може да се монтира използвана такава - трябва ли съответния майстор или сервиз да има разрешително за монтаж на АГУ? :roll: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TomAraya Публикувано 10 Юни 2005 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2005 Къде може да се монтира използвана такава - трябва ли съответния майстор или сервиз да има разрешително за монтаж на АГУ? :roll:Аз също мислех като вариант 2ра ръка,но ги монтират с гаранция и въпреки това се мобилизирах и си взех нова,ако те вълнува,ще ти разкажа подробно къде ,и как.И започнах да си карам колата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 10 Юни 2005 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2005 Къде може да се монтира използвана такаваКато ти гледам подписа - недей да си взимаш стара уредба По принцип вложените пари по двете уредби (нова и стара) са горе долу едни и същи, просто старата някой ти я продава "на далавера", пък по-натам дреболиите които липсват и ремонтите не ти изглеждат толкова много, понеже са разхвърляни във времето. А главоболията после и висенето по майстори също си е за твоя сметка. Така, че не се подлъгвай по стари уредби, тъй като примамливата начална цена е само върха на айсберга Повечето обикновено са внесени от Италия, свалени от коли по моргите и купени за жълти стотинки. Други са карани в България, което не знам дали е по-добре или още по-зле . Това ми е съвета към теб, все пак ти си прецени най-добре. Да ти кажа само, че баща ми се занимава с това към 15 години вече и съм видял това-онова, затова така ти говоря Успех с този антитунинг!P.S.: Само да не си си помислил, че като сложиш газ ще започнеш да даваш 2 пъти по-малко пари за гориво Просто ще започнеш да се возиш 2 пъти повече - няма икономия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TomAraya Публикувано 11 Юни 2005 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2005 Къде може да се монтира използвана такаваКато ти гледам подписа - недей да си взимаш стара уредба По принцип вложените пари по двете уредби (нова и стара) са горе долу едни и същи' date=' просто старата някой ти я продава "на далавера", пък по-натам дреболиите които липсват и ремонтите не ти изглеждат толкова много, понеже са разхвърляни във времето. А главоболията после и висенето по майстори също си е за твоя сметка. Така, че не се подлъгвай по стари уредби, тъй като примамливата начална цена е само върха на айсберга Повечето обикновено са внесени от Италия, свалени от коли по моргите и купени за жълти стотинки. Други са карани в България, което не знам дали е по-добре или още по-зле . Това ми е съвета към теб, все пак ти си прецени най-добре. Да ти кажа само, че баща ми се занимава с това към 15 години вече и съм видял това-онова, затова така ти говоря Успех с този антитунинг!P.S.: Само да не си си помислил, че като сложиш газ ще започнеш да даваш 2 пъти по-малко пари за гориво Просто ще започнеш да се возиш 2 пъти повече - няма икономия [/quote']Ами то това е идеята-да се возиш 2 пъти повече и да вършиш 2 пъти повече работа-защото Човекът е човек когато е на път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 11 Юни 2005 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2005 И аз не ти препоръчвам АГУ втора употреба... За 100 лв. разлика да си рискуваш живота няма смисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 11 Юни 2005 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2005 ...Абе има хора, които си мислят, че като сложиш газ и край - забогатяваш. И почват да си преразпределят парите по други направления още преди да са я сложили И затова го казах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 13 Юни 2005 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2005 И през ум не ми минава да слагам газ на тая кола - за един приятел със Сузуки Самурай става въпрос! А той си решава какво да прави с колата си :roll: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts