Tzetzo Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 Колеги, даваите акъл. Появи се следния проблем. При по-бързо взимане на завои маторя гасне(гасне радио, светва се лампичката на тавана, светват контролните на таблото и се нулира часовника, но не винаги) - и на газ, и на бензин ми се случи. Вече дори не е необходимо гумите да свистят или да занася. Разбира се мотора веднага се пали тъи като колата(100 quattro AAR + газ) е на скорост. В интериора се усеща някаква гадна миризма (съединетел?) и колата претриса от новото стартиране на ДВГ. След това работи ОК. На какво може да се дължи това и къде да търся проблема(освен в мене си . Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 Нещо по тоците...виж дали ти е добре закрепен акумулатора. Прилича все едно ти се губи плюс . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Какво показва волтмера, когато се случи това? Сигурен ли си, че миризмата е на съединител? Навяват ме някакви мисли за "късо съединение" по ел.системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tosco Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Карай само на право и се не бой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Някоя хлабава маса или акумулатора не е добре закрепен както казва колегата. Той се намира под задната седалка - огледай го добре, че може да стане голяма беля. Тази миризма за която пишеш по-скоро може да излезе от кабел, а не от съединител - не ме питай от къде знам . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzvetelin90 Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Ами запалих съединителя и той мирише по друг начин: ) Май че е късо съединение, днеска ми хвърляше даже искри под предна дясна седалка. Ще я огледам, ако мине само със облепяне на кабел ще е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Ти я огледай по-бързо да не вземе да пламне, че тогава ... . С тоците шега не бива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Ами запалих съединителя и той мирише по друг начин: ) Май че е късо съединение, днеска ми хвърляше даже искри под предна дясна седалка. Ще я огледам, ако мине само със облепяне на кабел ще е добре.Aми там е снопа с кабели към ЕКУто . А подгряване на седалките имаш ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzvetelin90 Публикувано 28 Април 2009 Доклад Share Публикувано 28 Април 2009 Не, колата няма подгряване. Днес залегнах и го намерих претъркания кабел - червен на цвят, бая дебел, зад жабката(гениална конструкция!) се намира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzvetelin90 Публикувано 28 Април 2009 Доклад Share Публикувано 28 Април 2009 Успях да изолирбандирам кабелите (червен и черен), за да не дават на късо. Някаква идея как да ги подменя, че единия е доста преяден? И основното - кабели на какво са? Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Април 2009 Доклад Share Публикувано 28 Април 2009 (Редактирано) Ако проблема е само в изолацията не е страшно - изолираш хубаво с изолирбанд (Tesa-та е най-добра според мен). Ако обаче има много скъсани жички ще трябва да се подмени част от кабела. Много е ВАЖНО да не се запоява защото това реално силно намалява сечението на проводника и съответно неговата товароносимост за постоянен ток. Променливия ток минава по сечението, а правия ток (който тече в автомобила) по повърхността на проводника и това е една от причините в автомобилите ел. инсталация да е направена от многожилен проводник, а битовата ел. инсталация (в къщи примерно) да е с "твърд" едножилен проводник. Не случайно в автомобилните инсталации всички връзки са "кримпвани", а не запоявани. Освен това при запояване се "втърдява" от калая голям участък от кабела около спойката и съответно от вибрациите по-лесно се къса. Това е особено важно при свързване на кабели (дебели), по които протича голям ток. Тук важи с пълна сила максимата, че "ток и жена искат яко стягане" . Редактирано 28 Април 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecocekov Публикувано 12 Май 2009 Доклад Share Публикувано 12 Май 2009 Ако акумулатора ти е под задната седалка, виж да не опират теловете на седалката в клемите на акумулатора.при мен така се беше случило,а симптомите бяха почти същите.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzvetelin90 Публикувано 12 Май 2009 Доклад Share Публикувано 12 Май 2009 Проблена е решен. Изолирах кабелите и успях да закрепя нов акумулатор. Старият се беше спукал. Аз си мислех че всички C4-ки са с акумулатор под задната седалка, но моя фабрично си е отпредМерси за отзивите и помощта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Май 2009 Доклад Share Публикувано 12 Май 2009 За пръв път чувам С4 с акумулатор отпред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzvetelin90 Публикувано 13 Май 2009 Доклад Share Публикувано 13 Май 2009 И аз очаквах да е отзад, но отред си има специално място със резбована дупка за болта, който го крепи, даже си седи оригиналната гумичка, през която минават силовите кабели. Под задната седалка няма следи от кабели или крепежи някакви. Живот и здраве, надявам се скоро да я покажа на НИМ, а защо не и на събора Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване