Jump to content

Гасне в завои


Tzetzo

Recommended Posts

Колеги, даваите акъл.

Появи се следния проблем. При по-бързо взимане на завои маторя гасне(гасне радио, светва се лампичката на тавана, светват контролните на таблото и се нулира часовника, но не винаги) - и на газ, и на бензин ми се случи. Вече дори не е необходимо гумите да свистят или да занася. Разбира се мотора веднага се пали тъи като колата(100 quattro AAR + газ) е на скорост. В интериора се усеща някаква гадна миризма (съединетел?) и колата претриса от новото стартиране на ДВГ. След това работи ОК. На какво може да се дължи това и къде да търся проблема(освен в мене си :steinigung:. Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво показва волтмера, когато се случи това? Сигурен ли си, че миризмата е на съединител? Навяват ме някакви мисли за "късо съединение" по ел.системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някоя хлабава маса или акумулатора не е добре закрепен както казва колегата. Той се намира под задната седалка - огледай го добре, че може да стане голяма беля. Тази миризма за която пишеш по-скоро може да излезе от кабел, а не от съединител - не ме питай от къде знам :bia:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами запалих съединителя и той мирише по друг начин: ) Май че е късо съединение, днеска ми хвърляше даже искри под предна дясна седалка. Ще я огледам, ако мине само със облепяне на кабел ще е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти я огледай по-бързо да не вземе да пламне, че тогава ... :smilie_colors1: . С тоците шега не бива :schreiben:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами запалих съединителя и той мирише по друг начин: ) Май че е късо съединение, днеска ми хвърляше даже искри под предна дясна седалка. Ще я огледам, ако мине само със облепяне на кабел ще е добре.

Aми там е снопа с кабели към ЕКУто . А подгряване на седалките имаш ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, колата няма подгряване. Днес залегнах и го намерих претъркания кабел - червен на цвят, бая дебел, зад жабката(гениална конструкция!) се намира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да изолирбандирам кабелите (червен и черен), за да не дават на късо. Някаква идея как да ги подменя, че единия е доста преяден? И основното - кабели на какво са? Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е само в изолацията не е страшно - изолираш хубаво с изолирбанд (Tesa-та е най-добра според мен). Ако обаче има много скъсани жички ще трябва да се подмени част от кабела. Много е ВАЖНО да не се запоява защото това реално силно намалява сечението на проводника и съответно неговата товароносимост за постоянен ток. Променливия ток минава по сечението, а правия ток (който тече в автомобила) по повърхността на проводника и това е една от причините в автомобилите ел. инсталация да е направена от многожилен проводник, а битовата ел. инсталация (в къщи примерно) да е с "твърд" едножилен проводник. Не случайно в автомобилните инсталации всички връзки са "кримпвани", а не запоявани. Освен това при запояване се "втърдява" от калая голям участък от кабела около спойката и съответно от вибрациите по-лесно се къса. Това е особено важно при свързване на кабели (дебели), по които протича голям ток. Тук важи с пълна сила максимата, че "ток и жена искат яко стягане" :respekt: .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ако акумулатора ти е под задната седалка, виж да не опират теловете на седалката в клемите на акумулатора.

при мен така се беше случило,а симптомите бяха почти същите.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблена е решен. Изолирах кабелите и успях да закрепя нов акумулатор. Старият се беше спукал. Аз си мислех че всички C4-ки са с акумулатор под задната седалка, но моя фабрично си е отпред:flipoff:Мерси за отзивите и помощта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз очаквах да е отзад, но отред си има специално място със резбована дупка за болта, който го крепи, даже си седи оригиналната гумичка, през която минават силовите кабели. Под задната седалка няма следи от кабели или крепежи някакви. Живот и здраве, надявам се скоро да я покажа на НИМ, а защо не и на събора:hilezh: Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...