daniel_g Публикувано 20 Май 2009 Доклад Share Публикувано 20 Май 2009 Здравейте,Инцидентно при смяна на изгоряла крушка на фара видях, че пластмасовия въздуховод е омаслен отдоло. Като поразгледах се оказа, че дебелият, гумен маркуч под него е спукан. Поогледах излиза от колекторите и влиза в кулера. Пообиколих няколко магазина за части и сервизи питайки за него и получих различни отговори и цени - от потърси в моргите 2ра ръка, че оригинален е 100лв, до само оригинален от 300лв и тн. Поразрових се в ЕТКАта и номера на маркуча трябва да е : 4A0145746C.Моля за вашето компетентно мнение, съдейстие и опит. Какво да правя и на кого да вярвам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Май 2009 Доклад Share Публикувано 20 Май 2009 Здрасти,този маркуч струва 170-190 лв. оригинален..Ако не е сцепен по дължина и има живот в него, можеш да отидеш на стругар и да ти направят метално съединение - т.е. да го отрежеш по средата, да сложиш там металното чудо и да захванеш пак със скобите маркуча към колектора и кулера..И последен вариант - отиваш и си взимаш силиконов (да речем от Проспиийд) с правилния диаметър и го подменяш целия. Това май е най-скъпия вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel_g Публикувано 21 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2009 Та значи маркуча е сцепен по дължина в горната си част 2-3см от скобата която го стяга към колектора. Вчера бях в един сервиз във ВТ и там го залепихме временно с тва сивото дебело тиксо с мрежичката ( уж било устойчиво на налягане ) и наистина и там ми казаха, че няма алтернатива, та се обадихме и го поръчахме нов за цена около 170лв. Тоз и без тва е стар и поамортизирал се и ако го понадя с втулка по средата не се знае колко още ще кара, преди пак да цъфне. А няма алтернатива друга, че тоз маркуч хем е под високо налягане, хем трябва да е маслоустойчив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Master™ Публикувано 22 Май 2009 Доклад Share Публикувано 22 Май 2009 Та значи маркуча е сцепен по дължина в горната си част 2-3см от скобата която го стяга към колектора. Вчера бях в един сервиз във ВТ и там го залепихме временно с тва сивото дебело тиксо с мрежичката ( уж било устойчиво на налягане ) и наистина и там ми казаха, че няма алтернатива, та се обадихме и го поръчахме нов за цена около 170лв. Тоз и без тва е стар и поамортизирал се и ако го понадя с втулка по средата не се знае колко още ще кара, преди пак да цъфне. А няма алтернатива друга, че тоз маркуч хем е под високо налягане, хем трябва да е маслоустойчив.има вземаш както вика колегата за 2х30лв двечки сини маркученца от проспиид или топспиид и една тръба . незнам дали има кривки но ако може да се сложи права няма да имаш грижи само мериш дължината и си копуваш даже и алуминка хем ще изглежда добре хем ще е здраво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване