Jump to content

Не пали след смяна горивен филтър.


Ivalin90

Recommended Posts

Здравеите... Нз Дали е за тук темата но имам следния проблем с двигател 2,5 ТДИ На Пасат Смених горивния филтър на колата и не иска да запали .... изхабих 2 акомулатора и не става и не става ако можете да дадете някакъв акул ... ще съм ви много балгодарен .... ;( :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще обезвъздушаваш колега, няма друг начин :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като изключиш маркуча на главния горивопровод тече ли нещо от него или не?

Ако не тече ще трябва да изпомпиш с нещо от там докато текне и чак тогава да го закачиш към горивния филтър, но така че да не поема въздух (ще го стиснеш да се пречупи докато тече гориво). На филтъра има едно болче, за обезвъздушаване с ключе 10 (ако не се лъжа) и когато ти се напълни филтъра с нафта, от там ще започне да тече, затягаш го умерено, колкото да не поема въздух и продължаваш да въртиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите... Нз Дали е за тук темата но имам следния проблем с двигател 2,5 ТДИ На Пасат Смених горивния филтър на колата и не иска да запали .... изхабих 2 акомулатора и не става и не става ако можете да дадете някакъв акул ... ще съм ви много балгодарен .... ;( :hilezh:

ми за Дизел раздела е темата,както пък и не е озаглавена правилно.Молимь въ другия път да бъдете по-изчерпателни и информативни в заглавието.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колега няма да се плашиш сваляш пак филтъра палнишго с нафта и си готов,на мене оня ден се случи същото :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

На 2.5 с пълнене на филтъра не става колега, трябва си обезвъздушаване след като е изпуснат вече маркуча при демонтирането /по този повод един "майстор" как яде шамарите, не е истина, но това друга тема/. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен като ми сменят масло и филтри

им седя винаги над главите щото ако ти изпуснат горивния филтър си ебе мамиту

филтъра го пълнят с дизел

а двата маркуча /вход -изход/ ги стягат с клещи гарги /като подлагат шайби за да не ги прокъсат/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз онзи ден сменях филтър на една А4 Б5, 2.5 ТДИ и не знаех този номер с клещите, но нямах никви проблеми напълних си новия филтър с нафта и му сложих маркучите, запалих колата и я задържах на по виоки оборотии и нямах проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз онзи ден сменях филтър на една А4 Б5, 2.5 ТДИ и не знаех този номер с клещите, но нямах никви проблеми напълних си новия филтър с нафта и му сложих маркучите, запалих колата и я задържах на по виоки оборотии и нямах проблем.

имал си късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако маистора си разбира от работат има под ръка специална помпичка, с която дърпа нафта, слага маркуча на предварително напълнения филтър и готово.задържате на контакт няколко пъти, палиш с повече газ, стом запали пускаш газтаи си готов.аз направих грешката да отида в "специализиран" пуункт за смяна на масло и това ми костваше 2 паднали акумулатора и доста псувни и закани по майстора.още малко го бях подкарал към нотариус, ама викнах 1 френд, дето само с дизел се занимавва/който е от благоевград е чувал за павката/ и колата беше готова за 5 мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...