Ivalin90 Публикувано 11 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2009 Здравеите... Нз Дали е за тук темата но имам следния проблем с двигател 2,5 ТДИ На Пасат Смених горивния филтър на колата и не иска да запали .... изхабих 2 акомулатора и не става и не става ако можете да дадете някакъв акул ... ще съм ви много балгодарен .... ;( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 11 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2009 Ами ще обезвъздушаваш колега, няма друг начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivalin90 Публикувано 11 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2009 Но до кога бе колега напраооо нз какво да кажа видях се в чудо ........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 11 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2009 А като изключиш маркуча на главния горивопровод тече ли нещо от него или не?Ако не тече ще трябва да изпомпиш с нещо от там докато текне и чак тогава да го закачиш към горивния филтър, но така че да не поема въздух (ще го стиснеш да се пречупи докато тече гориво). На филтъра има едно болче, за обезвъздушаване с ключе 10 (ако не се лъжа) и когато ти се напълни филтъра с нафта, от там ще започне да тече, затягаш го умерено, колкото да не поема въздух и продължаваш да въртиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2009 (Редактирано) Здравеите... Нз Дали е за тук темата но имам следния проблем с двигател 2,5 ТДИ На Пасат Смених горивния филтър на колата и не иска да запали .... изхабих 2 акомулатора и не става и не става ако можете да дадете някакъв акул ... ще съм ви много балгодарен .... ;( ми за Дизел раздела е темата,както пък и не е озаглавена правилно.Молимь въ другия път да бъдете по-изчерпателни и информативни в заглавието. Редактирано 11 Юли 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 12 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2009 А да уточните, къде бе сменен въпросния филтър ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
titancho Публикувано 14 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2009 Здравейте,колега няма да се плашиш сваляш пак филтъра палнишго с нафта и си готов,на мене оня ден се случи същото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 6 Август 2009 Доклад Share Публикувано 6 Август 2009 На 2.5 с пълнене на филтъра не става колега, трябва си обезвъздушаване след като е изпуснат вече маркуча при демонтирането /по този повод един "майстор" как яде шамарите, не е истина, но това друга тема/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 6 Август 2009 Доклад Share Публикувано 6 Август 2009 мен като ми сменят масло и филтриим седя винаги над главите щото ако ти изпуснат горивния филтър си ебе мамитуфилтъра го пълнят с дизела двата маркуча /вход -изход/ ги стягат с клещи гарги /като подлагат шайби за да не ги прокъсат/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.i.l.e.n Публикувано 6 Август 2009 Доклад Share Публикувано 6 Август 2009 Аз онзи ден сменях филтър на една А4 Б5, 2.5 ТДИ и не знаех този номер с клещите, но нямах никви проблеми напълних си новия филтър с нафта и му сложих маркучите, запалих колата и я задържах на по виоки оборотии и нямах проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Август 2009 Доклад Share Публикувано 6 Август 2009 Аз онзи ден сменях филтър на една А4 Б5, 2.5 ТДИ и не знаех този номер с клещите, но нямах никви проблеми напълних си новия филтър с нафта и му сложих маркучите, запалих колата и я задържах на по виоки оборотии и нямах проблем.имал си късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pvon Публикувано 8 Август 2009 Доклад Share Публикувано 8 Август 2009 ако маистора си разбира от работат има под ръка специална помпичка, с която дърпа нафта, слага маркуча на предварително напълнения филтър и готово.задържате на контакт няколко пъти, палиш с повече газ, стом запали пускаш газтаи си готов.аз направих грешката да отида в "специализиран" пуункт за смяна на масло и това ми костваше 2 паднали акумулатора и доста псувни и закани по майстора.още малко го бях подкарал към нотариус, ама викнах 1 френд, дето само с дизел се занимавва/който е от благоевград е чувал за павката/ и колата беше готова за 5 мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване