Jump to content

titancho

Members
  • Мнения

    171
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно titancho

  • Рожден ден 16.02.1990

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9 TDI 1998

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Суходол

titancho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не бях сигорен къде да пусна темата ама най-подходящо ми се стори "ремон и сервиз" ако трябва модераторите да ч преместят където смятат за добре :преди два месеца се наложи да оставя аудито на бащами и взех мерцедес 124 250д от 1989 набор ама си е добре самоче нали знаете че ауди а4 вътре е "дискотека" червеничкото си е навсякаде апък на мерцедеса е точно като на Лада :Д:Д:Д и реших да сменя циферблата разглобих таблото извадих стрелките смених циферблатите също така и осветлението и го сглобих и изненада датчика за маслото които е със стрелка и атмосфери като подам на контакт утива на 1 атм а като дам газ преминава 3 то и "показва осовата линия" разгледах го таблото обстойно от зад и видях че на всеки уред има едни малки болченца които маи са за определяне на границите на хода на стрелките ама не съм си горен и не ми се бара та ако някои може да помогне да драсне 1 2 реда
  2. Parvo izvinqvam se 4e pi6a latinica aam tozi komp e an edin fr i nqma flex type. Mi dobre kolega i az mislq taka ama zad CD to ima 4 buksi deto neznam za kakvo sa apak ne6ta da maham ne6to deto 6et e vajno za6toto kogato sam patuval iz planina se poqvqva edno s barometar i nqkvi opcii na displeq na radioto ama kato ne m urazbiram nemojah da brakna vatre ama moje i da se nau4a :D a tova dali moga da is go napravq sam ili se rejat kabeli ili te buksite si stavat :?
  3. Никои ли не правил подобна интервенция ?
  4. Колеги Здравеите.И за много години.От бая време не ми се беше налагало да тарся разрешение на проблем,ама ето че пак ми се наложи,та купих си едно СД от 1 приятел много яко,(малко марката е неизвесна ) обаче много добре се представя,та въпросното сд има стандартните букси и като го свържа пеят само предните говорители и бас касата която аз съм сия слагал,та въпросът ми е как да накарам и задните колони да запеят и за малко да забравя аудито е комби 1998 а4 и от зад във багажника във ляво има 1 или 2 колони които стабилно си думкат.Та трябва ли да се купува някаква букса,защото изчетох бая от форума,ама или не съм видял нещо или няма такова описание на тази интервенция.Благодаря предварително
  5. Ми значи кат оотвориш капак гледаш между двете перки от долу той се вижда .Разбрах че трябвало като се сглобява със нещо така да се фиксира че да не опира никаде иначе тресело и пак миго каза мой човек,защото иначе вика почваш дюзи помпа клапани почваш да търсиш проблема и постоянно се връщаш при майстора а той се прави на луд и ти взема паричките е не всички майстори са такива,но все пак има и то много такива
  6. Колега спокойно и при мен беше така и си мислех,че ще ми падне кутията ама небеше така,също и двигателя ми мардаше.Ходих по маистори и ми казаха тампони и аз смених всички а именно :на двигателя страничните 2та които в последствие разбрах че били маслени и затова били мърдали да убират удара,което ми се стори странно но както и дае, единият е 60 лв.смених тампона който е на двигателя от преде,този който трябва да не се докосва никаде иначе колата трепери и винрира на място,той май беше 50 лв. после на кутията двата те по 35лв и в краина сметка ефект никакъв, накрая един маистор(мой човек) ми каза,че аудитата са си били така (от тази серия) няма да се плашишп и само не се вкарвай във филми щото някой имат и продалжение а колата м ие Ауди а4 1998 1.9 тди 110к комби
  7. titancho

    Авариен режим

    Във понеделник утивам на сервис във Би Ауто записах час и ще кажа какво ми е казал и този пат ще запиша грешки на хартия че нещо всеги баркам
  8. titancho

    Авариен режим

    Не можах да схвана ама колко на дълбоко да бъркам в джоба
  9. titancho

    Авариен режим

    Ми значи карам я нормално и си върви много добре (имам база за сравнение) и във един момент като реша да я мачкам трагва и и од там влиза в авариен режим сама,и сама си излиза от аварииният режим и се оправя но не е всеки път понякога кат овлезе докат оне я угася и запаля на ново не се оправя,по принцип не я настъпвам много обаче искам като я натисна да се отзове и да не се Е......Т с мен някви умрели хонди дето са 1.4 при положение че ,когато върви немой ми са опрат ама сега е като "Куц кон с прилив ан енергия " колата е 1.9 ТДИ АФН 110к 1998
  10. titancho

    Авариен режим

    Колеги всички знаят че когато колата ти влезе в авариен режим,не е добре,първо че неще да върви ма най вече че ще се дават пари за ремонт.Та мойта А4 влизаше в авариен режим,но се оправи и сега пак започна.Та въпросат ми е:чета из форума и устанах с убеждението че дизелите влизат в авариен когато турбо не бачка като хората и въпросат мие по каква причина може да влиза в авариен,защото или не съм се ровил достатачно или съм прав,ако някой запознат да изброи някоя друга защо не м исе вярва ад е само за турбото
  11. Колега карай малко по така и ще се включи няма начин апъ и нали виското охлажда не се коси
  12. Колега пробвай като ускоряваш да не и мачкаш газта рязко а постепенно и ако ти се рискува пробваи на прав участък през деня докато караш гасиши палиш веднага аам е рисковано щото маи колатати има някакъв проблем и влиза в авариен режим
  13. Напълно нормално това е конденз
  14. Днеска разбрах проблема на колата а той беше най не учаквания а именно на лявото колело горният носач малките двата кадето са те скърцат намокрих ги с вода сега и спряха.Казвам неучаквано защото Февруари го сменях със някакъ уж нова австииска фирма ама май пак турски ментета Та тази тема приключи и модераторите могат да я затварят за се местя пак в познатата тема с носачите ан А4
×
×
  • Create New...