alkapone Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 на тъмно вдигни капака и запали и гледай за кабелите дали не минават по някой от тях искри ако минават за смяна са и аз имах съштия проблем оказа са че са 2 кабела на елкон не ми дадоха грешка но като им казах че се вижда как преминават искри ги смениха и сега мотора работи мн добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 26 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 (Редактирано) Весели празници колеги! Проблемът тогава се оправи като извадих изходния маркуч на помпата и го върнах в резервоара да поработи, после запалих колата, пак клатеше мотора и извадих вакума за сервото, тя изгасна и на следващото палене беше пушка и така до преди месец, два. Сега пак се прояви ...на газ си работи перфектнопроблема е или в бензиновата помпа или в регулатора на налягането на бензина, който не е изпуснал от тръбичката бензин, но все пак е възможно да е той...като запаля колата студена първите 1-2 секунди работи перфектно и после почва да клати мотора и да не работи равномерно...или клапана мъчи помпата или тя е охлабила дебита, което ме съмнява защото изглежда перфектна и като върна изходния и маркуч в резервоара хвърля равномерна струя и помпата работи тихо, а като е вързана в инсталацията на колата се чува неравномерна работа и все едно се мъчи Редактирано 26 Декември 2011 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Аз съм с АБК мотор, с АГУ-БРЦ и имам почти същия проблем, но не ми чука аванса. Просто като позагрее колата и клати ниските обороти на бензин...На диагностиката преди около 3-4 мес. не установиха нищо. Сега след четене на разни теми стигам до извод за бензиновия регулатор...Мисля, че е той, защото колата ми се дави като пали след кратък престой. Това отдавам на богата смес, точно поради тези подозрения. Ауспуха ми е по-черен от преди.Ти с паленето имаш ли проблем, като покараш колата и е вдигнала някаква температура?Викаш, че дебитомера на АДА не е като при АБК, да се износвала писта. Какъв е принципа му на работа при теб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 26 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 (Редактирано) Не клати обороти никога при мен, просто тресе не работи равномерно (всичките цилиндри), пали както трябва без значение топло/студено.Дебитомера на ADA е от съвременен тип, измерва дебита въздух на принцип "hot wire", много тънка жичка нагрята да определена температура и според въздуха, който минава и я охлажда (променя си съпротивлението) се определя теглото му. Има и друго съпротивление, което измерва темп. на входящия въздух. http://forums.audiworld.com/picture.php?albumid=12010&pictureid=58799Т.е няма износващи се елементи Редактирано 26 Декември 2011 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 ...би му меча и дебитомер Дали не може се пресади на АБК-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Мне ... Компа на АБК и тоз дебиломер няма как да си приказват !Имаше някаква тема, за един руснак как е успял да го постигне, че искаше 200 марки да му се превеждат по ИБАН ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване