Jump to content

проблеми с паленето на ауди б4 1.6 АДА


Koki82

Recommended Posts

Здравейте колеги,пак съм аз <_<

И такааа,за съжаление проблемите продължиха и днес.Запалих на бензин,като че ли в началото 3-4 секунди имаше колебние в цилиндрите,сякаш единия не прекъсна,след това зработиха както трябва.След около 15 минути колата позагря бе6е на около 75 градуса,започна да забива леко при рязко ускорение както е на бензин,гръмна и 2 пъти както е на бензин,както все едно е на газ,когато е бедна сместа и това си ме озъдачи,след това си загря до 88 градуса и нямаше проблем.След това обърнах на газ,гръмна веднъж,и се оправи.В последстви я пробвах както на бензин така и на газ,няма никакви проблеми,но мотора вече е загрял и си работи при дуг режим... Работата май е сериозна,но си нямам и на идея от къде е.

Ако някой нещо се съмнява,нека драсне... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Проблема е решен.След един месец лутане в тъмното.Проблема е бил в регулатора на налягането на бензина.Тази джаджа ми струваше 80 лв. и 10 за монтаж,но като ми я смениха колата си промени поведението генерално.Такова палене не е било никога , не дава да и вкараш ключа.На газовата уредба и смених мембраните и заспа на 12/100 градско.Големи мъки бяха, но в крайна сметка мисля че си заслужаваше.Сега върви перфектно и на газ и на бензин.На бензин има малко прекъсване и чудене, но сега съм в процес на чистене не дюзи с добавка, защото не беше карана на безин от година и половина

Мерси на всички колеги , които се опитаха да ми помогнат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега за това, че си намериш решението на проблема! :D Би ли качил една снимка на проблемната част - регулатора на налягането на бензина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Ей го на снимката :

Здравейте колеги. Ще продължа малко темата, защото и при мен възникна подобен проблем, а именно с трудното палене. С 1,6 АДА съм и напоследък ми палеше лесно само когато е студена, а като е позагряла - трудно се пали, трябва доста въртене на стартера. Иначе като мине 2000 оборота и превключи на газ е без забележки. Но от няколко дни като я паля сутрин и след 2-3 секунди гасне, не дига обороти, дави се. Освен мириса на бензин забелязах, че и капе бензин и то точно над тоя регулатор на налягането. На снимката на колегата по-горе се вижда над регулатора на налягането една тънка черна пласмасова тръбичка хваната от двата края с по едно гумено коляно, та едното коляно се е скъсало и от него капе бензина. Един приятел ми каза, че това не било нормално, защото по тая тръбичка минавал въздух и не би трябвало да има бензин там. Предположи, че се е спукал регулатора на налягането и от там горивото влиза в тръбичката и съответно затова имам проблеми с паленето и недобрата работа на двигателя на бензин. Искам да помоля, ако някой е имал подобен проблем да сподели, дали това е наистина така и на каква диагностика да отида, та да ми кажат със сигурност, че ми писна от "квартални майстори", които не вършат никаква работа. Предварително благодаря на отзовалите се. :hilezh:

Редактирано от radosstin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Ще продължа малко темата, защото и при мен възникна подобен проблем, а именно с трудното палене. С 1,6 АДА съм и напоследък ми палеше лесно само когато е студена, а като е позагряла - трудно се пали, трябва доста въртене на стартера. Иначе като мине 2000 оборота и превключи на газ е без забележки. Но от няколко дни като я паля сутрин и след 2-3 секунди гасне, не дига обороти, дави се. Освен мириса на бензин забелязах, че и капе бензин и то точно над тоя регулатор на налягането. На снимката на колегата по-горе се вижда над регулатора на налягането една тънка черна пласмасова тръбичка хваната от двата края с по едно гумено коляно, та едното коляно се е скъсало и от него капе бензина. Един приятел ми каза, че това не било нормално, защото по тая тръбичка минавал въздух и не би трябвало да има бензин там. Предположи, че се е спукал регулатора на налягането и от там горивото влиза в тръбичката и съответно затова имам проблеми с паленето и недобрата работа на двигателя на бензин. Искам да помоля, ако някой е имал подобен проблем да сподели, дали това е наистина така и на каква диагностика да отида, та да ми кажат със сигурност, че ми писна от "квартални майстори", които не вършат никаква работа. Предварително благодаря на отзовалите се. :hilezh:

Щом има бензин в тръбичката за вакуум значи се е скъсала мембранта на горивния регулатор... няма как да се смени мембранта понеже е капсулован. Нов или втора ръка е решението. Търси горивен регулатор на 4 бара. В Евор 07 го предлагат на фирмата Хофер и беше около 65-66 лв. Не ти трябва диагностика... прав е товя приятел !

Колега аз имам питане понеже сме малко хората с тези мотори (АДА) . При ускоряване случвалао ли ти се е да заглъхва, да забива муцуна за секунда и после пак да тръгва. Или като си караш с постоянна скорост примерно 80 км/ч пак да зглъхне за момент... и после да се оправи...

Ето го го и него.. http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php?a...Car&id=4597

http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=43629

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има бензин в тръбичката за вакуум значи се е скъсала мембранта на горивния регулатор... няма как да се смени мембранта понеже е капсулован. Нов или втора ръка е решението. Търси горивен регулатор на 4 бара. В Евор 07 го предлагат на фирмата Хофер и беше около 65-66 лв. Не ти трябва диагностика... прав е товя приятел !

Колега аз имам питане понеже сме малко хората с тези мотори (АДА) . При ускоряване случвалао ли ти се е да заглъхва, да забива муцуна за секунда и после пак да тръгва. Или като си караш с постоянна скорост примерно 80 км/ч пак да зглъхне за момент... и после да се оправи...

Ето го го и него.. http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php?a...Car&id=4597

http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=43629

Здравей колега и благодаря за отговора, случвало ми се е подобно нещо, но само когато карам на бензин, на газ не съм имал проблеми. Общо взето съм доволен от двигателя и от колата като цяло, все по нещо позакърпвам, но все пак е стара кола - нормално е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и благодаря за отговора, случвало ми се е подобно нещо, но само когато карам на бензин, на газ не съм имал проблеми. Общо взето съм доволен от двигателя и от колата като цяло, все по нещо позакърпвам, но все пак е стара кола - нормално е.

Добре колега , случвало ти се да глъхне и да забива муцуна на бензин... Установи ли от какво е ?

Аз от около 3 месеца се боря и немога да разбера от какво е :flipoff:

- Кабели , свещи , палец са ОК ( на газ нямам ядове не гърми не трещи , върви си перфектно и харчи малко)

- Син датчик сменен ей така за по сигуно..

-Дебитомера работи ( сложих нов за проба пак забива муцуна)

-Налягане на гориво мерено в нормите е

-Датчик на хол мерен работи...

-Датчик на маховика работи ...

-Стъпково моторче работи... (оборотите са перфектни и на газ и на бенизн)

-ТПС- работи...

-Ламбда сондата и тя работи, преди окло 8 месеца я смених с оригинална...

-Не смуче въздух от никъде....

Вече незнам какво да гледам, меря , правя... на Vag-Com никакви грешки...

Пак казвам на газ никакви проблеми... върви си перфектно , по това съдя че проблема не е по запалителната уредба ( бубина,комутатор,капачка,кабели,свещи,палец)

Единствено което не съм правил досега е да дам да изчистят дюзите на ултразвук...

Проблема се изразява в това на бензин при нормално плавно ускорение и настъпване на газта няма проблем, обаче ако например карам на 2 или 3 скорост и съм на 3000 оборота и натисна газта до долу... забива муцуна ,заглъхва за момент от 2 до 3 сек. като време и после тръгва... и друго примерно карам на 5 та с 80 или 100км/ч постоянна скорост... изведнъж от нищото започва да прекъсва за 1-2 сек и се оправя...

Бесен съм и незнам какво да правя.... вечер лягам и си мисля от какво е... заспивам с мъки... :lol:

Сутрин отивам на работа закачвам се с ваг-ком и се моля да каже еди кво ми е , но не няма грешки няма нищо...

Помагайте колеги.... :hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай да нямаш някой спукан маркуч, при мен имаще няколко, друго дето се сещам - пишеш, че си на газ, предполагам само палиш на бензин като мен. Колко бензин поддържаш в резервоара, не било хубаво да е под половината, аз като сложих повечко бензин и понамаля прекъсването май. Друго за което се сещам - прочети първия ми пост, спукан ми е бензиновият регулатор и бензин влиза в малката тръбичка, по която върви въздух по предназначение, нищо чудно и ти да имаш такъв проблем, който се получава често при карането на газ. Провери и пиши да си помогнем взаимно с информация. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, паля на бензин винаги , всеки първи старт ми е на бензин... прехърлям на газ след като стрелката излезе от 3 те чертички под 50 градсуа.Винаги имам минимум 15-20 литра бензин. Дори миналия месец бях го зареди до горе 50 литра и сипах добавка на кастрол за чистене на дюзи... ефект нулев.Бензиновия регулатор ми е наред,когато мерих налягането на бензина го проверих със и без вакуум какви налягания дава,даже го свалих и изчистих цедката му (тя е много мъничка и лесно се запушва)...

Нямам спукави маркучи ,проверено е десетки пъти...

Но проблема си остава... :flipoff:

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

имах един колега с едно БМВ имаше подобни проблеми, но при него ставаха по често, като каже да изпревари някого и като подаде газ и заглъхва и забива муцуна и се оказа ламбда сонда.

Редактирано от ivo simeonov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...