Jump to content

Audi A4


dr-niki

Recommended Posts

Проблемът е следният,за да запаля колата всеки път трябва да влючвам и изключвам акумулатора, само тогава жълтата лампа на таблото угасва и мога да запаля.Как може да се оправи това? С vag-com или по друг начин.Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е следният,за да запаля колата всеки път трябва да влючвам и изключвам акумулатора, само тогава жълтата лампа на таблото угасва и мога да запаля.Как може да се оправи това? С vag-com или по друг начин.Благодаря!

Коя жълта лампа?

Какво има нарисувано на нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нарисуван е ключ.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=59621&st=0

На А3-ката дойде едно майсторче (приличаше на джамбазин) 30пари,15 минути и забравих за проблема.

Редактирано от Tani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=59621&st=0

На А3-ката дойде едно майсторче (приличаше на джамбазин) 30пари,15 минути и забравих за проблема.

Дай по-подробно. Снимки филмче, субтитри нешо? :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,може ли по-подробно, къде е тази антена зад волана,някакви снимики?Благодаря!

На А4,Б5 с гадния волан е под волана на гъза на патрона за контактния ключ.

За час-два работа е ако имаш подходящ инструмент. Сваля се и волана. Когато сваляш еърбега колелата трябва да сочат напред и ключа да е изваден от патрона. За всеки случай си откачи и минусовата клема на акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...