auditos Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 здравейте колеги.искам да питам относно термостата.значи въпросният термостат на ауди 80.Колата не може да загрее повече от 80 градуса освен ако не работи на място и то доста дълго време.а също така когато е в движение заграява до 80 градуса но доста бавно.защо се получава така къде е проблема.съмнявам се 4е е от термустата защото е чисто нов......????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 28 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 здравейте колеги.искам да питам относно термостата.значи въпросният термостат на ауди 80.Колата не може да загрее повече от 80 градуса освен ако не работи на място и то доста дълго време.а също така когато е в движение заграява до 80 градуса но доста бавно.защо се получава така къде е проблема.съмнявам се 4е е от термустата защото е чисто нов......?????предложения?????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 в термостата е проблемана 87*С трябва да почне да отваряима и вариянт да не ти показва вярно температуратакато я запалиш и след 5 мин. ако и двата маркуча са ти топли значи е термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 в термостата е проблемана 87*С трябва да почне да отваряима и вариянт да не ти показва вярно температуратакато я запалиш и след 5 мин. ако и двата маркуча са ти топли значи е термостатТеста с маркучите е актуален в твоя случай , но имай в предвид и околната температура сега !Един познат си направи "тунинг" като постави пред радиатора картон и по този начин си реши проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 Възможно е при поставянето на термостата О-пръстена да се е изместил на една страна и по този начин да не уплътнява. Така си обяснявам аз неработещия нов термостат. Естествено си остава и варианта да е дефектен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 (Редактирано) Възможно е при поставянето на термостата О-пръстена да се е изместил на една страна и по този начин да не уплътнява. Така си обяснявам аз неработещия нов термостат. Естествено си остава и варианта да е дефектен.Има го и момента с неточните показания на уредите !!!От там се получават грешни впечатления за работата на термостата , добре е в такъв момент да се измери температурата на водата за да отпадне другото .... Редактирано 30 Ноември 2009 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 1 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2009 зна4и забелязвам че първо се загрява горния мърку4 от радиятора и след около известно време и долния ???????????направо съм в шокккк . мисля че е възможно колегата които каза за изместванеето на уплътнението да се окаже прав защото го свалях един път и от тогава е така сега се сещам......!!!! мнооо съм злее ужас.утре ще го сваля и ще ви пиша да кажа дали е от него. мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko__2 Публикувано 1 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2009 Не е от О-пръстена. Сменяй термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 2 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2009 Не е от О-пръстена. Сменяй термостат.да ама не е нито О пръстена нито термостата оказа се че проблема е в таблото защото на 80 градуса ми пуска перката. дефакто всичко по двг е вред просто таблото не показва правилно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 2 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2009 Супер! Браво, че си решил проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 3 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 Супер! Браво, че си решил проблема! :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 3 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 да ама не е нито О пръстена нито термостата оказа се че проблема е в таблото защото на 80 градуса ми пуска перката. дефакто всичко по двг е вред просто таблото не показва правилно Още в началото ти го дадох като вариант колега.Добре е че си отстранил проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 6 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2010 Още в началото ти го дадох като вариант колега.Добре е че си отстранил проблема.благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 7 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2010 Да използвам темата на колегата.След колко време или км. загрява и долния маркуч към радиатора?Изминах 17км. и долния още бе студен.Стрелката за темп. показва 90 гр.Дали имам проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 7 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2010 (Редактирано) Повечето термостати отварят на 87 градуса. Ако при теб тази температура е реална, то тогава трябва да са се включили и перките за охлаждане на двигателя. Тогава обаче долният маркуч на радиатора трябва да е топъл. От друга страна километрите, които си изминал са малко (при нормално каране, без да си в задръстване естествено), за да загрее колата чак до 90 градуса. Парното духа ли ти топло, когато колата ти е показвала 90 градуса? Възможно е да имаш 2 проблема - термостат (според това, което казваш за долния маркуч) и невярно отчитащ уред за температурата ( развален бял датчик на тройника на главата или студени спойки на самото табло с уредите).За това се сещам на този етап, но трябва да споделиш още малко инфо. Редактирано 7 Януари 2010 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 7 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2010 Изчерпателен както винаги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 7 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2010 Километрите са на извън градско,сторими се че маркучите са леко твърди.За сега съм я оставил да ми сменят термостата.Парното си духа топло.Утре вечер,ще я видя как ще е с новия термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 7 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2010 Маркучите трябва да са леко твърди и не може да бъде друго поради налягането в системата. Щом парното духа топло и си карал извънградско, то според мен проблемът е в грешно отчитане на температурата - бял датчик/табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 8 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2010 Стрелката за темп. показва 90 гр.Дали имам проблем Ако имаш климатроник виж какво показва на 51-ви канал. При мен на климатроника температурата се променя от 84 до 94(96) градуса, при което се включват перките на радиатора, а уреда на таблото все си показва 90 градуса.17 км. извънградско - ако навън е било студено, ако си пуснал парното да духа по-силничко, ако караш на газ и ако не си давал много зор на мотора, мисля че е нормално да не ти отвори термостата. При положение, че стрелката на термометъра не се качва над 90 мисля, че се притесняваш напразно.За срвнение, при мен термостата отваря след 2-3 минути работа на място и 10 км. пробег извънградско. Това при външна температура около нулата, на газ и парното на макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 8 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2010 Току що си взех колцата от масторчето.Термостата ми е отварял почти на 100гр.(ужас).Стрелката ми стои на 90гр,а климатроника показва 88гр.Долния маркуч вече загрява нормално.Смених ме и два пластм. троиника.Много трошливи бе.Все пак любимата е на 15 лета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts