Jump to content

термостат


Recommended Posts

здравейте колеги.искам да питам относно термостата.значи въпросният термостат на ауди 80.Колата не може да загрее повече от 80 градуса освен ако не работи на място и то доста дълго време.а също така когато е в движение заграява до 80 градуса но доста бавно.защо се получава така къде е проблема.съмнявам се 4е е от термустата защото е чисто нов......?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги.искам да питам относно термостата.значи въпросният термостат на ауди 80.Колата не може да загрее повече от 80 градуса освен ако не работи на място и то доста дълго време.а също така когато е в движение заграява до 80 градуса но доста бавно.защо се получава така къде е проблема.съмнявам се 4е е от термустата защото е чисто нов......?????

предложения?????? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в термостата е проблема

на 87*С трябва да почне да отваря

има и вариянт да не ти показва вярно температурата

като я запалиш и след 5 мин. ако и двата маркуча са ти топли значи е термостат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в термостата е проблема

на 87*С трябва да почне да отваря

има и вариянт да не ти показва вярно температурата

като я запалиш и след 5 мин. ако и двата маркуча са ти топли значи е термостат

Теста с маркучите е актуален в твоя случай , но имай в предвид и околната температура сега !

Един познат си направи "тунинг" като постави пред радиатора картон и по този начин си реши проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е при поставянето на термостата О-пръстена да се е изместил на една страна и по този начин да не уплътнява. Така си обяснявам аз неработещия нов термостат. Естествено си остава и варианта да е дефектен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е при поставянето на термостата О-пръстена да се е изместил на една страна и по този начин да не уплътнява. Така си обяснявам аз неработещия нов термостат. Естествено си остава и варианта да е дефектен.

Има го и момента с неточните показания на уредите !!!

От там се получават грешни впечатления за работата на термостата , добре е в такъв момент да се измери температурата на водата за да отпадне другото ....

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зна4и забелязвам че първо се загрява горния мърку4 от радиятора и след около известно време и долния ???????????

направо съм в шокккк . мисля че е възможно колегата които каза за изместванеето на уплътнението да се окаже прав защото го свалях един път и от тогава е така сега се сещам......!!!! :) мнооо съм злее ужас.утре ще го сваля и ще ви пиша да кажа дали е от него.

мерси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от О-пръстена. Сменяй термостат.

да ама не е нито О пръстена нито термостата :)

оказа се че проблема е в таблото защото на 80 градуса ми пуска перката. дефакто всичко по двг е вред просто таблото не показва правилно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ама не е нито О пръстена нито термостата :)

оказа се че проблема е в таблото защото на 80 градуса ми пуска перката. дефакто всичко по двг е вред просто таблото не показва правилно :)

Още в началото ти го дадох като вариант колега.

Добре е че си отстранил проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да използвам темата на колегата.След колко време или км. загрява и долния маркуч към радиатора?Изминах 17км. и долния още бе студен.Стрелката за темп. показва 90 гр.Дали имам проблем :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето термостати отварят на 87 градуса. Ако при теб тази температура е реална, то тогава трябва да са се включили и перките за охлаждане на двигателя. Тогава обаче долният маркуч на радиатора трябва да е топъл. От друга страна километрите, които си изминал са малко (при нормално каране, без да си в задръстване естествено), за да загрее колата чак до 90 градуса.

Парното духа ли ти топло, когато колата ти е показвала 90 градуса?

Възможно е да имаш 2 проблема - термостат (според това, което казваш за долния маркуч) и невярно отчитащ уред за температурата ( развален бял датчик на тройника на главата или студени спойки на самото табло с уредите).

За това се сещам на този етап, но трябва да споделиш още малко инфо.

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите са на извън градско,сторими се че маркучите са леко твърди.За сега съм я оставил да ми сменят термостата.Парното си духа топло.Утре вечер,ще я видя как ще е с новия термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите трябва да са леко твърди и не може да бъде друго поради налягането в системата. Щом парното духа топло и си карал извънградско, то според мен проблемът е в грешно отчитане на температурата - бял датчик/табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелката за темп. показва 90 гр.Дали имам проблем :flipoff:
Ако имаш климатроник виж какво показва на 51-ви канал. При мен на климатроника температурата се променя от 84 до 94(96) градуса, при което се включват перките на радиатора, а уреда на таблото все си показва 90 градуса.

17 км. извънградско - ако навън е било студено, ако си пуснал парното да духа по-силничко, ако караш на газ и ако не си давал много зор на мотора, мисля че е нормално да не ти отвори термостата. При положение, че стрелката на термометъра не се качва над 90 мисля, че се притесняваш напразно.

За срвнение, при мен термостата отваря след 2-3 минути работа на място и 10 км. пробег извънградско. Това при външна температура около нулата, на газ и парното на макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що си взех колцата от масторчето.Термостата ми е отварял почти на 100гр.(ужас).Стрелката ми стои на 90гр,а климатроника показва 88гр.Долния маркуч вече загрява нормално.Смених ме и два пластм. троиника.Много трошливи бе.Все пак любимата е на 15 лета :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...