Jump to content

Проблем с обороти


viktor89

Recommended Posts

Здравейте и от мен!

Този проблем с паленето ме яде отдавна.Първият път когато го направи бях свалил акумулатора за зареждане.Зимно време-предимно градско каране на близки разстояния...Та почна да мени оборотите 900-600-900,когато не е на скорост.Майстора ми ми каза да покарам 20-30км,и ако ни се оправи да отида за диагностика.Направих 100км извънградско и всичко се нормализира.Сега пак ми се наложи за зареждам акумулатора-същия проблем.Решил съм да го сменям,че стана на 5год.вече.Отива за караваната преди да се е скапал тотално.Но друго ме притеснява-при палене има едно тройно пиукане.Имаше го и преди,но като заредях акумулатора изчезваше.Сега си остана-само сутрин при доста студено време и палене на втория път.Има ли някой идея за какво е това пиукане,дали е заради слаб акумулатор(предполага се зареден) или имам някакъв друг проблем?

Благодаря предварително!

Поздрави! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да е това.И аз така предполагах.Преди като го заредя пиуканито изчезваше,но уви сега не.Вероятно като го сменя пак ще мени обороти.И кой знае какви грешки е натрупал.

Благодаря за бързия отговор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си заредих акумулатора(проблемите) .Откачих го за 24 часа и след слагането-проблем с оборотите.Както е писал един колега по-горе= само по време на движение(по инерция) след изключване отиват някадее кам 400 после 1000 и се забиват кам 500 и така докато клата се движи.При намаляване почват да се вдигат(точно преди да спре) и след като спре се нормализират на 900. При запалване на място първоначално се колебаят за 2-3 секунди и се оправя,но тръгна ли веднага се разваля работата.От слагане на акумолатора съм минал 60-70 км.и още е така. ПП Преди веме пак съм го свалял за около 4-5 часа ,но не е имало проблем.Спомням си ,че като я купих беше с паднал акумолатор и извесно време имаше тоя проблем-даже гаснеше от ниски обороти,но не помня как и след колко време се оправи.Та значи ли ,че трябва да откача клемата и след закачането и наново да оставя на контакт за адаптация или да карам още за да се оправи или на доктор да я водя. А6-1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, аз имах същия проблем доста време и смея да кажа, че най-накрая май го реших. Първо си проверете акумолатора, след това ходете при някой да ви изчисти дросела, който обикновено е замърсен. Сигурен съм, че след това проблем няма да имате. Аз съм много доволен, че реших тоя досаден проблем. Само дакато си чистите дросела проверете дали нямате един изскочил маркуч, който излиза от него. Той влиза в някав си блок там и обикновено на нашите коли това е проблема, в смисъл като свалите дросела няма как да не го видите дали е здрав :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...