Jump to content

kirkata77

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kirkata77

  • Рожден ден 30.01.1967

Друго

  • Kaра
    audi A 6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

kirkata77's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Малко извън темата-сложих някакво I.G.A.P.-добра цена и сега ,когато карам с постоянни обороти кам 1500-1800 ми свири три пъти маслото на дисплея и се появява лейката. Да кажа,че и преди го е правело но когато е много топло и старо маслото. НО сега на дълаг път от Бургас към София започна да свири и на постоянно каране с 2500 оборота 3000 и мотора трака като дизел.Дали е от маслото или в нещо друго е причината.Благодаря.
  2. И аз си заредих акумулатора(проблемите) .Откачих го за 24 часа и след слагането-проблем с оборотите.Както е писал един колега по-горе= само по време на движение(по инерция) след изключване отиват някадее кам 400 после 1000 и се забиват кам 500 и така докато клата се движи.При намаляване почват да се вдигат(точно преди да спре) и след като спре се нормализират на 900. При запалване на място първоначално се колебаят за 2-3 секунди и се оправя,но тръгна ли веднага се разваля работата.От слагане на акумолатора съм минал 60-70 км.и още е така. ПП Преди веме пак съм го свалял за около 4-5 часа ,но не е имало проблем.Спомням си ,че като я купих беше с паднал акумолатор и извесно време имаше тоя проблем-даже гаснеше от ниски обороти,но не помня как и след колко време се оправи.Та значи ли ,че трябва да откача клемата и след закачането и наново да оставя на контакт за адаптация или да карам още за да се оправи или на доктор да я водя. А6-1.8Т
  3. При всички положения маркировката пада-само ако не е много далбока.
  4. Като е темата за турбина-малко офф. Аз пък забелязах моята,че свети като извадена от пещ. Та -А6-1.8Т --98г .Отварям капака да долея течност за чистачките-вечерта на тъмно и се уплаших-свети.Моментите са няколко-след малко по строго каране,но не и зверско-150-160 продължение на 20-ина минути.Някой си майстор каза,че било нормално,но на мене не ми се връзва.А дали кофти катализатор-задръстен -не оказва влияние на този ефект?ПП-на мен лично не ми харесва как върви-спъната ми е нещо и се развива след 3500-4000 оборота.Не съм я карал на доктор,а и е на 270 000.Някакви идеи? Не открих подобна тема -затова спамя тук и се извинявам на колегата.
  5. Времето се оправи , а аз продалжавам да работя .
  6. http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...8&hl=ГеоНад 100000 варианта за претапициране на салона Ви от естествена, изкуствена кожа, дамаска и комбинации от трите Ремонти на: - увиснали тавани - маншони скоростен лост - волани - еърбег - седалки на мотори Смяна на детайли: - протрити седалки - дупки от цигара - изцапано или скъсано тел:0885912258,0885912295 София, кв.Гео Милев – ул.Хр.Максимов № 31 www.avtointerior.hit.bg ICQ: 482861727 Това намерих колега,и ми се струват надежни.Аз утре отивам да ги проверя.
  7. Пав беше колега-комутатора се оказа.Смених го и сега е ок.Мерси и позрдави
  8. Привет колеги.Проблема е-3-ти цилиндър не работи.Не е бубината нито свеща.Смених ги с друг цилиндър и третия пак не работи.Извадих свеща и като завъртях на стартер-не дава искра.Явно не идва ток до бубината. Маистор - The_Mashine-/колега от форума/ предположи ,че може да е от комутатора-които усилвал тока преди бубините.Но защо само на 3-ти се случва това. Веднъж преди месец пак го направи този проблем,но след смяна на бубини и свещи/размяна от един на друг цилиндър/ се оправи. На компиутъра не показва проблем в бубина или нещо такова.Помагаите,ако някой има идея.Благодаря.
  9. Колеги-имам същия проблем.На А6 тръгна да се разлепва тавана-около една педя над главата и всеки ден се увеличава по малко.Има ли спасение докато е малко или не.Интересното е че като го натисна с ръка и се залепи за извесно време.Това ме кара да си мисля-дали с топъл въздух ако се нагрее няма да се залепи.Моля даите съвети различни от ПРЕТАПИЦИРАНЕ на целия и адрес на майстор за София,ако няма спасение.
  10. Да -така е . Свалям изгорелия слой с поне 4 различни шкурки-почва се от 800-1000 зависи от фара и се свършва с 2500. После с поне две пасти -образивна и финиш.За лака и аз не съм съгласен-пречупва светлината и се наранява лесно от камъчетата.
×
×
  • Create New...