audi200ti Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 Здравейте колеги, имам следния проблем. Като запаля сутрин колата пали идеално и работи перфектно на малки обороти но като я форсирам почва да прекъсва и като отпусна гаста почти изгасва. Когато загрее се оправя. Ако някои е имал същият проблем или знае лек нека пише. Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lozo Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 Здравейте колеги, имам следния проблем. Като запаля сутрин колата пали идеално и работи перфектно на малки обороти но като я форсирам почва да прекъсва и като отпусна гаста почти изгасва. Когато загрее се оправя. Ако някои е имал същият проблем или знае лек нека пише. Мерси предварително.Карам такъв атомобил вече 17год.(от 1992 ) и съм му правил почти всичко - има няколко възможности:1.отстрани на блока под свещите има едно устройство(warmlaufregler-регулатор на налягането в нагнетателя) т.е.температурен коректор с вакумно управление. При студен мотор и при подаване на пълна газ(управлява се от втория ключ на дроселната клапа) коригира налягането върху челото на буталцето в разпределителя. Устройството е електромеханично и реглажа му е сложен. Ако те интересува мога да ти дам данните за управляваното налягане при различните температури.2.важно е никъде да не разрежда (vacuum leak).3.веднъж имах пробив на високоволтов кабел в участъка на дистрибутора и при затворен капак се получаваше прекъсване.4.възможно е да имаш запушена или не добре работеща дюза.5.клапата над въздушния филтър може да не е добре регулирана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 Карам такъв атомобил вече 17год.(от 1992 ) Случвало ли ти се е да ти светва лампата check engine? Предположения от какво може да е?При бащата светва над 4000 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Малко са и оборотите ТрЕБАт повече :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 По-вероятно е да е клапана за ниските обороти( стъпков мотор) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване