Jump to content

0 компресия на 1.8Т AEB мотор


Sherman

Recommended Posts

Колата си седи пред лока и докато времето не се оправи няма да я пипнаа :respekt:) само за оная шпонка проверих преди време и си беше на мястото.

А за клапана...ако е блокирал отворен не би ли трябвало да не прави налягане...може ли просто да не се отваря клапана и помпата да вдига прекомерно налягане? За такова нещо не бих се сетил честно. Тоя клапан би трябвало да е в корпуса на помпата...ама къде точно? И нали не трябва да се разглобява всичко, за да се стигне до него?

Предполагам,колега,че трябва да се свали помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Докато се мери компресията, двигателя се върти на стартер, нали?

Откачват се всички кабели, махат се свещите и се мери последователно на всеки цилиндър?

Стартера върти мотора с 300-400 оборота в минута, горе долу?

Е ще може ли тази маслена помпа да направи такова налягане, че да не могат да се затворят вентилите на всички цилиндри и да няма компресия в нито един от тях?

Освен това, не съм сигурен дали бъркам, маслото не служи ли да затваря клапана, а не да го отваря? Тоест на мястото на пружината, при по-старите модели се слага маслен повдигач и той повдига (затваря) клапана, след като гърбицата на разпределителния вал вече не го е натиснала....

Мисли на глас (на клавиатура, по точно)....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на въпросния голф само въртенето на стартер беше достатъчно,но той беше 92г. незнам дали е същия вариант и при аудито,просто давам идея,защото може да е от помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 3 years later...

Здравейте колеги.Моята кола е Ауди ТТ 1.8Т.След основен ремонт на двигатела  запалихме колата.Тя работи 10 секунди и угасна.По същия начин както казва колегата след повторното завъртане на стартер двигатела се въртеше все едно е без свещи.Колега,блокирал ти е клапана на маслената помпа за високо налягане ЗАТВОРЕН.Ако блокира отворен няма да вдига масло или ще вдига но не достатъчно масло до разпределителите.Сваляй картера и махай помпата.Клапана е съчмен.Пожелавам ти успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...