ivobaltov Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Колата си седи пред лока и докато времето не се оправи няма да я пипнаа ) само за оная шпонка проверих преди време и си беше на мястото.А за клапана...ако е блокирал отворен не би ли трябвало да не прави налягане...може ли просто да не се отваря клапана и помпата да вдига прекомерно налягане? За такова нещо не бих се сетил честно. Тоя клапан би трябвало да е в корпуса на помпата...ама къде точно? И нали не трябва да се разглобява всичко, за да се стигне до него?Предполагам,колега,че трябва да се свали помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Докато се мери компресията, двигателя се върти на стартер, нали?Откачват се всички кабели, махат се свещите и се мери последователно на всеки цилиндър?Стартера върти мотора с 300-400 оборота в минута, горе долу?Е ще може ли тази маслена помпа да направи такова налягане, че да не могат да се затворят вентилите на всички цилиндри и да няма компресия в нито един от тях?Освен това, не съм сигурен дали бъркам, маслото не служи ли да затваря клапана, а не да го отваря? Тоест на мястото на пружината, при по-старите модели се слага маслен повдигач и той повдига (затваря) клапана, след като гърбицата на разпределителния вал вече не го е натиснала....Мисли на глас (на клавиатура, по точно).... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivobaltov Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Значи на въпросния голф само въртенето на стартер беше достатъчно,но той беше 92г. незнам дали е същия вариант и при аудито,просто давам идея,защото може да е от помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 9 Април 2010 Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 И к'во стана с компресията де??????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 9 Април 2010 Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 Днес е хубаво времето. Явно разглабя пред блока Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 е изровихте я темата......само да питам, не би ли могло да е скъсан разпределителен вал??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Ами кой да ти каже....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L.YANAKIEV Публикувано 22 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2013 Здравейте колеги.Моята кола е Ауди ТТ 1.8Т.След основен ремонт на двигатела запалихме колата.Тя работи 10 секунди и угасна.По същия начин както казва колегата след повторното завъртане на стартер двигатела се въртеше все едно е без свещи.Колега,блокирал ти е клапана на маслената помпа за високо налягане ЗАТВОРЕН.Ако блокира отворен няма да вдига масло или ще вдига но не достатъчно масло до разпределителите.Сваляй картера и махай помпата.Клапана е съчмен.Пожелавам ти успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 22 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2013 Е, той за три години все ще го разблокирал тоя клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vas4e Публикувано 22 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2013 Много колеги не пишат ,като си оправят колите.Тука сте прави, предарвя си ,предървя си маслените повдигачи и няма компресия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване