Peppy-s-passata Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 (Редактирано) Така сменихме филтъра на картерни газове и както знаете, за да се извади се свалят тръбичките на нафтовата помпа. Сменихме го тоя забутан филтър и тръгнахме да палим оказа се,че на помпата в резервоара и е дошло времето...сменихме я и нея, но все още неможем да запалим колата. Четох из форума, че при смяна на филтъра после трябва да се обезвъздуши горивната система и т.н. ПРоблема ми е, че не намерих информация как се прави това???На кратко - Как да обезвъздуша тоя кютук дето са ми го сложили за двигател???Това ли е начина???? Редактирано 17 Януари 2010 от Peppy-s-passata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b5 2.5 tdi Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 (Редактирано) в предишната тема която пусна ти обиасниха как. кое не разбра?колата гореше ли ти масло нали каза че пуши Редактирано 17 Януари 2010 от b5 2.5 tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peppy-s-passata Публикувано 17 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 в предишната тема която пусна ти обиасниха как. кое не разбра?колата гореше ли ти масло нали каза че пушиДа този проблем сме го оправили(надявам се), проблема е, че немога да запаля колата след като смених и горивната помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b5 2.5 tdi Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 Развий тръбите на нафтата, където влизат в главите и върти докато протече нафта, около 10 секунди. След това завий тръбите и колата ще запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 Така сменихме филтъра на картерни газове и както знаете, за да се извади се свалят тръбичките на нафтовата помпа. Сменихме го тоя забутан филтър и тръгнахме да палим оказа се,че на помпата в резервоара и е дошло времето...сменихме я и нея, но все още неможем да запалим колата. Четох из форума, че при смяна на филтъра после трябва да се обезвъздуши горивната система и т.н. ПРоблема ми е, че не намерих информация как се прави това???На кратко - Как да обезвъздуша тоя кютук дето са ми го сложили за двигател???Това ли е начина????Къде се намира тоя филтър за картерните газове и колко струва?А горивния в резервоара ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peppy-s-passata Публикувано 18 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2010 Развий тръбите на нафтата, където влизат в главите и върти докато протече нафта, около 10 секунди. След това завий тръбите и колата ще запали.OK ще пробвам да видя какво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peppy-s-passata Публикувано 18 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2010 Има ли някакъв клапан или нещо което да пречи на подкачването на нафта от резервоара??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peppy-s-passata Публикувано 18 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2010 Eми откачих тръбичката, която влиза в филтъра и видях, че не подкачва. Сега колата е при този "майстор" дето установи повредата на горивната помпа и дето ми сложи новата....да видим професионалното му мнение. Тази кола я имам от 1 месец и заради тоя "майстор" не съм я карал през половината от това време.... направо ми е жал за нервите ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 18 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2010 На Ауди до мисля средата на 2001 или 2002 г. нафта се подкачва от ГНП -то. Т.е. с много въртене. Ауди ползва специална вакуумна система за доставянето на нафтатата го ГНП-то. После го промениха и помпата в резервоара подкачва с малко налягане към ГНП, там обезвъздушаването става доста бързо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peppy-s-passata Публикувано 19 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 Филтъра е за картерните газове е точно до този на маслото, струва 140лв. Горивния филтър е точно пред акумулатора от дясно на двигателя.На Ауди до мисля средата на 2001 или 2002 г. нафта се подкачва от ГНП -то. Т.е. с много въртене. Ауди ползва специална вакуумна система за доставянето на нафтатата го ГНП-то. После го промениха и помпата в резервоара подкачва с малко налягане към ГНП, там обезвъздушаването става доста бързоДа разбирам ли, че някои от вакумите може да си е отишъл? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 Най вероятно майстора ти е за подмяна, щом вече месец те е вкарал във филми. Ти кола имаш ли или нямаш? Аз нямаше да изтърпя подобно нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peppy-s-passata Публикувано 19 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 Днес, целият форум сте на банкет у нас. Най-накрая и намериха проблем и вече гордо си я карам, само трябва да навъртя малко километри да изхвърли боклуците и маслото по ауспуха и да не пуши грам. Оказа се, че имало и спукан маркуч в резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Grocodila Gena Публикувано 19 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 Ха ха, явно си сменил майстора. И как ли дойде прозрението. И не беше само маркуча в резервоара , де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peppy-s-passata Публикувано 19 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2010 Майстора го уведомих, че ако не ми оправи колата ще бъде сменен и проблема беше решен. Незнам как е стигнал до проблема, знам само, че е свалял резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 Голям стимул, ей... В тая криза всеки клиент е важен. Да ти е честита придобивката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b5 2.5 tdi Публикувано 20 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2010 това добре но спря ли да пуши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peppy-s-passata Публикувано 26 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 това добре но спря ли да пушиСпря да пуши, махнах и катализаторите и сега е самолет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasilii Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 Здр. колеги, карам Ауди а4 1.9тди 97г. имах малак теч на нафтовата помпа но нямах проблеми с паленето,днес отивам на бензиностанцията да зареждам и като се качих неиска да запали имали вероятност да е засмукала въздух и заради това неможе да запали,мога ли да подкачам ручно нафта от някаде или да я карам на майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване