vladirysia Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 Здравейте колеги. Имам проблем и той се изразява в това, че преди 3 месеца трудно ми палеше колата(много време въртеше докато запали) . Имаше моменти след като запали известно време да роботи много шумно сякаш е дигнала обороти или работи на по-малко цилиндри(признавам си че нищо не разбирам), но оборотомера показваше под 1000 оборота и колата изкарваше много голям облак през ауспуха.Това ми беше проблема, но той приключи и вече не прави така, но имам чувството че от както спря да прави така вече колата ми след 2000 оборота от време на време не дърпа толкова колкото преди, не усещам тягата а колата си вдига обороти и скорост но няма тяга(не ме лепи за седалката, както преди). Има и моменти, в които си дърпа след 2000 оборота.Много ще съм благодарен, ако някой ми помогне и за двата проблема, поне да ми каже на какво се дължат или нещо такова.ряБлагодаря Ви много предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A6C4 Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 И как приключи този проблем??от самосебеси ли??кажи каква интервенция е правена за да насо4иш към следващия проблем.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 9 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 (Редактирано) Да проблема с работенето сякаш на по-малко цилинди изчезна малко след като с баща ми мръднахме центровката на помпата. Също така имах проблем с подгряването на свещите. Ще снимам как е преправяна системата за подгряването и ще кача снимка защото тази система е направена с две буксички ние я преправяхме наново като сложихме други букси и може да имало проблем с контакта между тях. Това са двете неща които направихме и след което изчезна единия проблем и се появи новия.Ето снимката на системата за подгряване на свещите която е преправяна. Редактирано 9 Март 2010 от vladirysia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 Пич ,отиди да ти направят хубава центровка на помпата щом сте я мърдали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 9 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 Във Видин никъде не могат да ми направят хубава центровка. Майстора, който ми сменя ролки и ремъци се е опитал да прави но не е успял и при друг бях той пък ми казва че си е в норма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A6C4 Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 Именно затова питах...най вероятно е от помпата..щото при мен беше същото от центровката.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 9 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 (Редактирано) ..щото при мен беше същото от центровката..Явно ще трябва да се ходи в някой по-голям град за тази центровка. Значи проблемите преди и сега с това че не дърпа се дължат на помпата? А за кой от двата ми проблема си имал ти и се е дължал на центровката? Редактирано 9 Март 2010 от vladirysia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A6C4 Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 Този с пушенето и неравномерното работене на мотора...ама то като е разбутана настройката на съотношението на въздуха и горивото и последствията са много и разли4ни така4е след правилна центровка ще си покаже как е колата дали е спъната и т.н. ама не би трябвало да има някакви оплаквания..пожелавам ти успех...дано се справят можещите.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 9 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 Благодаря много, това ми беше повече от достатъчно - да разбера че и друг е имал такъв проблем и какво е направил да се оправи! Отново БЛАГОДАРЯ!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 Благодаря много, това ми беше повече от достатъчно - да разбера че и друг е имал такъв проблем и какво е направил да се оправи! Отново БЛАГОДАРЯ!!!Нещо не става ясно от коментарите да говорите за едно и също нещо - под ценровка на помпата единия колега коментира настройка на аванса на помпата и смесообразуването , докато другия колега има предвид под центровкана помпата зацепването и посредством ремъка..........поне аз с такова мнение останах след прочита на коментарите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geniaudi69 Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 Колега не си бъзикай мотора така щото ще го преебеш! Моята когато е взех пушеше бяло,притръсваше мотора и меришеше на рейс Чавдар,но Дани от Монтана е направи като дам газ ако ще и в червен сектор можеш да дишаш в аспуха и мерише на планински въздух.Сериозно ти говоря,много е добър,не е надут и където пипне е пипнато,дава и гаранция!Всички тук от форума го знаят Дани от Монтана.Телефона му е 0878605039,обади му се и бягай да ти оправи колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emilhariev Публикувано 15 Март 2010 Доклад Share Публикувано 15 Март 2010 добар ден колеги.съгласен съм с колегата "комбито" и нещо не ми става мн ясно за каква центровка става дума.уточни се,и ако говориш за центровката от авансовата плочка,сигурно ще мога да ти дам полезен съвет.на скоро сменях гарнитури на ГНП.пиши в лични,ще си радвам да съм полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 29 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Значи под центровка на помпата имам предвид че съм местил с сила блока който се намира зад горивната помпа като погледнеш централно колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 30 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 Колега не си бъзикай мотора така щото ще го преебеш! Моята когато е взех пушеше бяло,притръсваше мотора и меришеше на рейс Чавдар,но Дани от Монтана е направи като дам газ ако ще и в червен сектор можеш да дишаш в аспуха и мерише на планински въздух.Сериозно ти говоря,много е добър,не е надут и където пипне е пипнато,дава и гаранция!Всички тук от форума го знаят Дани от Монтана.Телефона му е 0878605039,обади му се и бягай да ти оправи колата! bia.gifБлагодаря ти много за съвета колега!!! Днес бях при човека и за минутки го оправи. Много съм доволен от работата му!!! ПОЗДРАВИ !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване