Jump to content

Audi 100 2.5 TDI 85kW 1994г. проблем !


vladirysia

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам проблем и той се изразява в това, че преди 3 месеца трудно ми палеше колата(много време въртеше докато запали) . Имаше моменти след като запали известно време да роботи много шумно сякаш е дигнала обороти или работи на по-малко цилиндри(признавам си че нищо не разбирам), но оборотомера показваше под 1000 оборота и колата изкарваше много голям облак през ауспуха.Това ми беше проблема, но той приключи и вече не прави така, но имам чувството че от както спря да прави така вече колата ми след 2000 оборота от време на време не дърпа толкова колкото преди, не усещам тягата а колата си вдига обороти и скорост но няма тяга(не ме лепи за седалката, както преди). Има и моменти, в които си дърпа след 2000 оборота.

Много ще съм благодарен, ако някой ми помогне и за двата проблема, поне да ми каже на какво се дължат или нещо такова.ря

Благодаря Ви много предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да проблема с работенето сякаш на по-малко цилинди изчезна малко след като с баща ми мръднахме центровката на помпата. Също така имах проблем с подгряването на свещите. Ще снимам как е преправяна системата за подгряването и ще кача снимка защото тази система е направена с две буксички ние я преправяхме наново като сложихме други букси и може да имало проблем с контакта между тях. Това са двете неща които направихме и след което изчезна единия проблем и се появи новия.

Ето снимката на системата за подгряване на свещите която е преправяна.

post-41463-1268125899.jpg

Редактирано от vladirysia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Видин никъде не могат да ми направят хубава центровка. Майстора, който ми сменя ролки и ремъци се е опитал да прави но не е успял и при друг бях той пък ми казва че си е в норма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
..щото при мен беше същото от центровката..
Явно ще трябва да се ходи в някой по-голям град за тази центровка. Значи проблемите преди и сега с това че не дърпа се дължат на помпата? А за кой от двата ми проблема си имал ти и се е дължал на центровката? Редактирано от vladirysia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този с пушенето и неравномерното работене на мотора...ама то като е разбутана настройката на съотношението на въздуха и горивото и последствията са много и разли4ни така4е след правилна центровка ще си покаже как е колата дали е спъната и т.н. ама не би трябвало да има някакви оплаквания..пожелавам ти успех...дано се справят можещите..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много, това ми беше повече от достатъчно - да разбера че и друг е имал такъв проблем и какво е направил да се оправи! Отново БЛАГОДАРЯ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много, това ми беше повече от достатъчно - да разбера че и друг е имал такъв проблем и какво е направил да се оправи! Отново БЛАГОДАРЯ!!!

Нещо не става ясно от коментарите да говорите за едно и също нещо - под ценровка на помпата единия колега коментира настройка на аванса на помпата и смесообразуването , докато другия колега има предвид под центровкана помпата зацепването и посредством ремъка..........поне аз с такова мнение останах след прочита на коментарите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си бъзикай мотора така щото ще го преебеш! Моята когато е взех пушеше бяло,притръсваше мотора и меришеше на рейс Чавдар,но Дани от Монтана е направи като дам газ ако ще и в червен сектор можеш да дишаш в аспуха и мерише на планински въздух.Сериозно ти говоря,много е добър,не е надут и където пипне е пипнато,дава и гаранция!Всички тук от форума го знаят Дани от Монтана.Телефона му е 0878605039,обади му се и бягай да ти оправи колата! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добар ден колеги.

съгласен съм с колегата "комбито" и нещо не ми става мн ясно за каква центровка става дума.

уточни се,и ако говориш за центровката от авансовата плочка,сигурно ще мога да ти дам полезен съвет.на скоро сменях гарнитури на ГНП.пиши в лични,ще си радвам да съм полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Значи под центровка на помпата имам предвид че съм местил с сила блока който се намира зад горивната помпа като погледнеш централно колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си бъзикай мотора така щото ще го преебеш! Моята когато е взех пушеше бяло,притръсваше мотора и меришеше на рейс Чавдар,но Дани от Монтана е направи като дам газ ако ще и в червен сектор можеш да дишаш в аспуха и мерише на планински въздух.Сериозно ти говоря,много е добър,не е надут и където пипне е пипнато,дава и гаранция!Всички тук от форума го знаят Дани от Монтана.Телефона му е 0878605039,обади му се и бягай да ти оправи колата! bia.gif

Благодаря ти много за съвета колега!!! Днес бях при човека и за минутки го оправи. Много съм доволен от работата му!!! ПОЗДРАВИ !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...