shpeksi Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Кракнат Не то си пишело на кутииката, че няма expiration date.Двигателист докъде я докара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Двигателист Публикувано 1 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2010 (Редактирано) Не то си пишело на кутииката, че няма expiration date.Двигателист докъде я докара.Ще пиша накратко, защото много ми се спи, а утре пак съм на бачкане. Дюзи 3 мм. Заредих настройки. Налягане (на празен ход) – 1 бар. На 4500 и пълен товар пада на 0,5 и обръща на бензин. Вдигам на 1,15. Обърна на 5500. Вдигам на 1,25. Не обърна… Пада до 0,6 бар. Стигнах 6100 об/мин на трета, над 140 км/час, отпуснах (мах е 6400-6500 на бензин). Имах чувството, че ще се пръсне мотора. Напредъка е голям. Пълни оборотомера, доста е по-пъргава, по-леко се ускорява. Максимално време е около 21 мс. Проблемите. На празен ход явно е бедна сместа (тя и сондата това показва). Вдигна бензиновите времена доста и естествено записа грешка (говоря само за празния ход). Проблема е при горещ двигател. Утре ще пътувам за работа с лаптоп до мен и мисля да вдигна газта на празен ход с десетина процента за да върна в норма бензиновото време. При много горещ двигател понякога присецва един два пъти при ускоряване на непълна газ от по-ниски обороти. На пълна газ няма забележки от 1500, до над 6000 об/мин. Бедна смес регистрира много рядко при движение с много ниска скорост, например 70-80 км/ч и малко натоварване, едвам съм натиснал газта, колкото да поддържам скоростта. И тук трябва да вдигна малко газта.С раздразнение установих, че без кабел с ключ, не мога да задам време за преминаване на газ при горещ двигател под 25 сек. За мен е ненужно много. Мисля, да мина при Иво Машината и ако той няма нищо против да направим въпросния параметър 5-10 секунди. Това е засега…Утре ще правя третата донастройка след смяна на инжекторите и ще пиша какви съм ги надробил. Редактирано 1 Април 2010 от Двигателист Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Април 2010 Доклад Share Публикувано 1 Април 2010 Така само се мъчиш според мен. Щом си от София можем да се видим за половин час да видим дали ще я настроим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Двигателист Публикувано 8 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2010 Така само се мъчиш според мен. Щом си от София можем да се видим за половин час да видим дали ще я настроим.Благодаря, колега, ще го имам предвид.Сместа на празен ход е вече ОК. След увеличение с около 15% на този режим времената са еднакви (бензиновите при работа на бензин и на газ). Нещото, което се чудя дали да пипам е именно времето за изчакване да обърне на газ при горещ двигател. Какво време най-често задавате? При мен е 25 секунди, демек при палене на топъл мотор чака толкова преди да мине на газ. Дали изобщо да не е 0, това време? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 8 Април 2010 Доклад Share Публикувано 8 Април 2010 Благодаря, колега, ще го имам предвид.Сместа на празен ход е вече ОК. След увеличение с около 15% на този режим времената са еднакви (бензиновите при работа на бензин и на газ). Нещото, което се чудя дали да пипам е именно времето за изчакване да обърне на газ при горещ двигател. Какво време най-често задавате? При мен е 25 секунди, демек при палене на топъл мотор чака толкова преди да мине на газ. Дали изобщо да не е 0, това време?Колкото те кефи, какво значение има. При мен е 10 сек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Двигателист Публикувано 12 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Да питам - колко е нормално да пада налягането в рейката на пълен товар и високи обороти (5000-6000), когато са максималните времена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xristakis Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Здравейте, нов съм, имам газова ТАРТАРИНИ СЕГУЕНТАЛ...... и има малко аномалии, с разхода.... понеже 3.0 куб. /ръчка да дава разход 14/100 извънградско.... пък моята е 3.0 куб. / автомат 18/100 извгр. падала ми е най - ниско на 16,5 /100.....Градско жващаше 26/100... взех си програма, и базикнах в табл. малко, и смених газстанцията, сега ми удря град. 21/100...... Та въпросът ми е има ли някой, който яатка тези газови, и дали може да ми каже правилните корекции...... прилагам снимка с това което съм променил........само на тези 2 квадрата смених стойностите, както съм отбелязал. др. всичките са нула...... ако е от значение 6 цилиндъра / редови 2х3 дюзи 2,8 не е рейка...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Аз се правя че разбирам,но тук съм безпомощен Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Пробвай тук. Фирмата е официален представител за България. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Е как да не си безпомощен, при тази снимка, то си е за безмълвност даже... Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xristakis Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 На 21.03.2018 г. at 20:16, avudi написа: Пробвай тук. Фирмата е официален представител за България. здрасти, колега, 2 пъти съм ходил, там, но като цяло, съм, неочарован, с една дума, КАТ НАШТЕ МАСТОРИ.... затова пуснах тема и при вас, иначе има момче от софия, където казва, и го препоръчват, ама скоро, не съм, и нямам път към софия.... мерси все пак.... безаварийна на всички..... На 22.03.2018 г. at 5:50, Муцев написа: Е как да не си безпомощен, при тази снимка, то си е за безмълвност даже... Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Защо колега, снимката е като, таблицата на тартаринито, само че имаше други стойности, като за 4 цил. мотор... Аз ги изтрих, и показах какво, и къде съм, променил.....ЕТО това е орг. снимка, свалена от нета..... ако може тука да кажеш, какви стойности, да сложа.... АВТОМОБИЛЪТ е Х5 Е53 3.0 I / 231 к.с. 2002 6 цилиндъра редови//// Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Стойности можеш да си слагаш каквито пожелаеш и където пожелаеш, но дали ще уцелиш правилните е въпрос на шанс, късмет и малко чакра. Ако си мислите, че настройката на газови уредби е точна наука в която всичко е константно и непроменимо Ви пожелавам успех. За мен лично диагностиката и настройката на един ГИ е доста сложен процес, който отнема много повече време и мисловен ресурс. Тази снимка, която си качил става само и единствено да я постнеш във Фейса и да се похвалиш, че си имаш Huawei P10 Lite с Leica Dual Summilux. Нищо лично! Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xristakis Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 не, съм, искал, да засегна никого... просто зададох тема / въпрос... с цел, някой, ако се е сблъсквал, или си е променял, настройките, на ГИ, да сподели, става въпрос, за повече, цилиндри, и по вече коне.... а имам, Р 10 плюс, не е лайт,....както и да е ... и тва за поскането във фейса, може, да се нрави на някой от вас, исках, и мисля, че достатъчно, точно, и показно, поставих въпрос, с цел, да намеря някакъв, отговор, или насока..... ОК, МЕРСИ ВСЕ ПАК.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване