Jump to content

Поредната мистерия - Audi A3


cbm400

Recommended Posts

ако акумулатора е ОК .... има нужда да се погледне стартера, по-точно шалтера, а и да се погледнат четките. Дори бендекса да изхвърли ако контактите на шалтера са заминали няма да завърти стартера. На ауди не съм смянял само шалтер и незнам дали е възможно, но на предишната ми кола се продаваше само той като единична част. Докато го сменя се налагаше да го почуквам за да тръгне ... опитах се и да го ремонтирам и да възтановя износените контакти, но ефекта бе краткотраен и си купих нов шалтер за около 20-тина лв.

друго нещо което можеш да погледнеш са и връзките към стартера - разкачане, почисване с шкурка или пиличка, технически вазелин и добро затягане ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая на колегата щом му върти стартера значи не му е там проблема. Той просто споделя че при загрят двигател е необходимо да върти по дълго време на стартер. Поне аз така разбрах :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите.при мен какво се случва на студен мотор колата пали от раз,като загрее и трчбва да се върти.помогнете.

и сигурно е дизел, нали ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Търся помощ за поредната мистерия която споходи мен и моята кола. В събота след напълно нормално поведение на колата спрях да пия кафенце. След 1 час се качвам в колата, пъхам ключа, завъртам на контакт - всички лампи си светват и угасват както обикновено, тогава завъртам ключа и....нищо не се случва!!!!! Колата не върти да пали, не пищи някаква нищо просто НИЩО не се случва.

Вадих, пъхах ключа, въртях и суках 1 час без никакъв успех.

Вече се бях отказал тотално - даже бях викнал приятел да ме тегли до сервиз - и колата като по чудо запали.

Днес в сервиза колата си пали "по часовник" - проверили са "всичко" - бензинова помпа (отива си ток до нея и тя си смуче бензин), разни токове, на VAGCOM никакви грешки не излизат; и нищо не са открили.

Лошото е че същия проблем ми беше извъртяла колата миналата година два пъти, но сега се случва 2 пъти в рамките на 3 седмици.

Имате ли някакви идеи?

темата е на колегата cbm400 ... аз пиша за неговия проблем, а колегата SlavchoG е писал за съвсем различен пролем за който вариантите са доста повече. Когато стартера не върти нещата са сравнително прости: Силова част -Стартер,Акумулатор и кабелите м/у тях; Управление - трябва да подаде +12 бендекса да изхвърли и да сработи шалтера. Всичко се проверява с мултицет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...